/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Inden jeg går i seng... !!!
Fra : molokyle
Vist : 355 gange
35 point
Dato : 27-06-05 21:12

Nogen med på en 'Smalsnak' ???

[hør] ..er der film ?

Sér selv Fightclub fra [5]'eren

Har I læst nogen go'e bøger for nylig ?

...rygter siger : "Blade Runner 4" (K.W.Jeter) har ramt lilleputstaten og smørklatten Danmark ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:16

..ellers snakker jeg bare med mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:18
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-06-05 21:20

Jeg ser Poker på ViaSport. Fedt og meget fascinerende spil og gysser i massevis. Bøger? Er for ved ikke hvilken gang i gang med Svend Saabyes "Lystfiskerliv" og så noget Vivaldi i Hørebøfferne. Det er bare godt!
Har forresten lige købt en ny 45-scooter, den gamle (6 mdr.) blev stjålet lige før Jul.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:20

Har lige læst Udlængsel af Jane Amund..........i et hug.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:22

År 2000 ? http://en.wikipedia.org/wiki/Blade_Runner_4:_Eye_and_Talon

De har ikke fået den i Fantask endnu ? http://www.fantask.dk/

..og alle eksemplarer af bøgerne er blevet scoret fra Hovedbiblioteket : http://bibliotek.kk.dk/bibliotekerne/findbibliotek/hovedbiblioteket

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:22

Arghhhhhhhhh, ti med alle jeres mange programmer på tv, kan kun se de kedelige.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-06-05 21:25

Jamen Majbrit da du kan da bare læse en god bog mere og lytte til god musik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:25

arne.jakobsen -> Tillykke med den nye moped

maj_britt -> Sjældent jeg har tid til andet end kodenørderi = Faglitteratur, ...men Jane ...? ..i ét hug ... Av !!! ?-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-06-05 21:26

Dræb ikke en sangfugl, total klassiker!
Er i gang med en bog der hedder Hvepsereden, men hvad den lige handler om og hvem der har skrevet er endnu ikke helt gået op for mig. Har lovet mig selv, at læse 100 siden endnu inden jeg opgiver den!

Ellers har jeg set CSI, tænk det var sgu et afsnit jeg ikke havde set i forvejen!

Cali-> flodhest in spe

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:26

Ja det ved jeg, har Riber Ret af Hans E. Nørregård-Nielsen klar og kunne da sætte Narredans Med Bifrost på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:27

Lad mig anbefale (..til både mand og quinde) : http://www.dorislessing.org/shikasta.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:28
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:28

Jane Aamund skriver godt og jeg er jo vild med slægtshistorier.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:30

..ikke uden evner iøvrigt : http://www.dorislessing.org/briefing.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:33
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:34

ÆV, den er jo på udenlandsk, det kan jeg da slet ikke læse....så må vente til efteråret med at få den sidste nye Harry Potter.

Jeg burde måske have hørt bedre efter i engelsktimerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:35

'Guro' : Sjov blanding af ordene : Guru, Gyro og Uro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:35

http://www.mynde.info/azawakh.html

Verdens smukkeste hund.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-05 21:36

Når du når til at "gå i seng" så vil jeg da håbe, at du kommer til at sove godt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:37

maj_britt -> På Dansk ???

http://www.scifisiden.dk/serie.asp?nr=73

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-06-05 21:37

Jeg læste "Nynnes dagbog" den anden dag, skrevet af journalisterne Henriette Lind, Lotte Thorsen og Anette Vestergaard. Den er temmelig morsom og hurtigt læst (198 sider).

Vi skulle se "Varme drenge" på Zulu, men de er ikke færdige med den elendige tenniskamp endnu. Så filmen bliver forsinket. Og det er surt, for det passede ellers, at der lige var tissepause mellem den og "3 mand og en baby" på TV3. Nu kommer de til at overlappe hinanden med i hvert fald en halv time.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:39

Science fiction til mig???????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:41

maj_britt -> Næeh.... hér : http://www.mynder.dk/rhappy.jpg

</VOV>

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 45 point
Dato : 27-06-05 21:43

Jamen dog, dem har jeg 3 af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:43

Jernladyen -> Godt vi har kandu.dk

Hvor BLI'R min film af ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:46

maj_britt -> Bare jeg havde tiden ? : En hund når man går/løber tur ...og en kat; når man kommer hjem !

2 i én : Wunderbar !!!

</GRØNAFMISUNDELSE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 21:48

Jeg skal lige se på nogle gamle mænd i nye biler.
Eller også bliver det Olsen banden.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:48

Whippets er vidunderlige, har haft dem i 20 år, kan ikke leve uden.

Jeg tror det er Vibes Rapsody på billedet.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:50

Vil hellere se unge mænd, ligegyldigt med bilens alder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:53

Eyvind -> Du må hellere spørge emesen om du må være længe oppe idag

maj_britt -> Engang tabte jeg mit hjerte til en Italiensk ...men med tiden har Whippet vundet

Sandfarvet eller grå ...Tak !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 21:55

..og emesen må hellere spørge Husfruen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:57

Italienere er i vigør 24/7/365.

Jeg har hvid/brindle, rødbrindle og blåbrindle, piger allesammen.

Har haft blå, hun døde af en blodstyrtning, kun 4 år gammel, det var knægtens hund, han var bare 5, han græder stadig over sin hund, det er to år siden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 21:58

Maj-Britt............det hedder den danske film.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 21:58

Jeg har lige læst "ondskab" af Jan Guillou, han skriver helt fantastisk. Skal straks igang med flere bøger af ham.
Ellers er jeg igang med at pakke til Polenferien. Glæder mig meget.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 21:59

Ja, Eyvind, men det havde da været sjovere om de mænd havde været unge og smækre

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 22:01

Matador styrer, måske man skulle se den forfra for 117. gang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 22:01

Husk godt med tøj Mango - der er koldt på Polen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 22:01

Hai mangorossa -> Fan af ; Jan Guillou ..her på Ama'r

Stor Svensker !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 22:03

"Der står nu 1-1, præcis modsat resultatet sidste lørdag"
- Kommentator på Radio 5 Live

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 22:03
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 22:04

Jammen det er jo unge mænd i den film...............smækre hmm - det ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 22:05

Kl er da kun 22?

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 22:05

Lukker og Slukker maj_britt

Tak til alle, for i aften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 22:06

Find lige ud af det, Eyvind.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 22:07

Æv, der blev jeg lukket og slukket......................nat

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 22:09

natter MOLO..hør bor ham der Jan på Amager?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 22:09

OK jeg spø'r mine tøsebørnebørn næste gang de dukker op. Hva' nu hvis de har et andet udtryk end smækre...............er det så godt nok.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-06-05 22:12

Jeg har kun haft tændt for fjernsynet, når der var TV-avis,men jeg har de sidste numre af de engelske Photoblade,
min datter skal også købe hus her i området, så jeg bliver bombarderet med salgsmateriale, der skal kigges efter,
jeg keder mig ikke, aner ikke hvad det er, har aldrig prøvet det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 27-06-05 22:14

Så er det ok, Eyvind, jeg vil gerne lære nye ord