/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Test af ordforråd nr. 1
Fra : arne.jakobsen
Vist : 1009 gange
50 point
Dato : 10-06-05 23:52

Endnu en lille Logikopgave:

I hver af nedenstående 5 linier findes et ord, der ikke logisk hører sammen med de andre i linien.

Løsningen er disse 5 ord i rigtig rækkefølge: Her er de 5 linier:

1: Fætter Bedstefar Søster Nevø Gudbarn Onkel
2: Synge Skrige Protestere Hyle Nynne Hviske
3: Usalig Omvendt Modsat Modstillet Antagonistisk Modsætning
4: Stråhat Bispehue Bowler Soltop Kasket Fez
5: Bugtning Munding Kilde Flod Udløb Delta

Point til den første med de rigtige 5 ord. :.-))

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 10-06-05 23:57

Gudbarn Protestere Usaglig Soltop Munding

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 11-06-05 00:01

ok forsigtigt prøver jeg :
1)Gudbarn
2)Protestere
3)Usalig
4)Soltop
5)Bugtning
sjov idé - MVh Kandit

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 00:05

Husk nu at der selvfølgeligt kun accepteres ét svar fra hver person.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 11-06-05 00:14

Gudbarn
protestere
usalig
soltop
Flod

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 00:18
Kommentar
Fra : kandit

Dato : 11-06-05 00:26

Tillykke Dova kandit

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 00:32

kandit -> Du syntes at det var en sjov ide. Synd at creamygirl ikke tillod andre at prøve kræfter med opgaven. At udpege vinderen er jo ikke hendes opgave men min. Men OK hvis hun har besluttet sig til at sabotere denne slags tråde fra min side, så kommer der ikke flere af dem. Bare ærgerligt for de der, som dig synes at det er en god ide.

1000 tak for HJÆLPEN creamygril.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 00:35

Tak for svaret dova. De 2 andre havde de 4 første rigtigt, måske du lige vil fortælle dem hvorfor det rigtige i 5'te linie er Flod? Jeg tror nemlig ikke at du har læst dig til det på nettet.

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 11-06-05 00:36

ok - sorry men det var også meget sjovt, at se resten testen men den havde du nok givet os mulighed for? Jeg synes stadig det var sjovt, selvom jeg altså dumpede her. Bliv bare ved.MvH Kandit

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-06-05 00:37

Nej, det har jeg heller ikke.
Men det må være fordi en flod er et vandløb, og de andre ord er dele af et vandløb.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 00:39

kandit -> Når creamygirl har besluttet at ødelægge mine gode initiativer, er der ikke noget at gøre. Desværre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 00:40

Korrekt igen dova, men så ved de 2 andre også det. Kandu ha' en fortsat go' weekend.

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 11-06-05 00:41

God weekend til dig også herfra.MvH kandit

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 00:43

Så svær var den nu heller ikke AJ, men det var den måske for dig?!

Du kan jo komme med 2 del nu ...LOL den gætter vi lige så hurtigt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 00:46

Og se så lige at få fjernet det tudefjæs!!...
Der er ingen der har TÆVET dig, vel?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 00:53

Jo, det har du cremy. Du havde ikke selv intilligens til at svare. Kun til som sædvanligt at blande dig i noget du ikke har forstand på, og dermed ødelægge tingene for andre. Der kunne sagtens være kommet 20 forskellige svar mere før jeg havde lukket tråden og givet point til dova. Og derved havde andre kanduer haft lejlighed til at more sig med opgaven.

Du skriver: "LOL den gætter vi lige så hurtigt" Du har ikke gættet noget. Du har slået op på nettet.
I øvrigt drejer den slags opgaver sig IKKE om at gætte.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 01:11

arne.jakobsen

Hvordan kan du vide, at ingen anden end creamy har fundet løsningen på nettet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 01:17

ans - fordi den eneste der er kommet med den rigtige løsning er dova. Hun siger (og jeg tror hende) at hun ikke har fundet den på nettet. De eneste der kunne finde på at søge en logik-løsning på nettet er folk der jagter point. En opgave som denne er for sjov ligesom en kryds&tværs. Den har man heller ingen glæde af at løse ved at få alle svarene foræret. Det eneste creamy har gjort er at ødelægge en god og velment tråd, der KUNNE have været til fornøjelse for mange andre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 01:18

Og hvorfor tror jeg på dova? Fordi hun i så mange andre sammenhænge har bevist at hun ejer logisk sans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 01:27

Det hænger ikke rigtigt sammen med dine tidligere udtalelser om dova.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 01:29

Det er da pærelet Ans

Når man som AJ ikke kan se skoven for bare træer - og kontinuerligt kommer med den samme frekvens: at andre kanduer har nul int(i)lligens til at svare - og blander sig i noget man ingen forstand har på - så ser verden således ud...BASTA

Fedte fedte AJ. Du har ret i at Dova ejer logisk sans! Hun mener også du er en pestilens for dine omgivelser - og det er sq logisk tænkning..

Derudover kan godt pakke dine tårer og fornærmelse væk. Jeg er IKKE på pointjagt. Det lader jeg andre om Men at tro du kunne have fået timer til at gå med denne lille forholdsvise lette opgave, er da utopi, for ikke at sige ulogisk tænkning..

De første fire sætninger i opgaven er sq da logik for høns - den sidste var den eneste der kunne drille en anelse, men nok ikke så længe, at den ville have givet timevis fornøjelse *L*

Find på noget andet at brokke dig over. Det er dælme for åndsbolleagtigt at te sig som et fornærmet barn, der er blevet frataget sin bolchepose!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 01:30

I modsætning til så mange andre herinde bærer jeg ikke nag imod folk p.g.a. enkelte udtalelser. dova og jeg er ikke altid enige, og det mærkes. Men når hun har ret, skal hun squ ha ret. Når hun IKKE har ret, får hun det at vide. Sådan er det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 01:30

Øhh nej, det gør det ikke men hvad gør man ikke for at skaffe sig venner i en ensom kandutid?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 01:38

creamy - Det er DIG og KUN DIG der har ødelagt denne tråd. Det ville være pænt af dig undskylde. Men i alle de tråde hvor jeg har mødt dig til dato, er det ALDRIG set. Du kender åbenbart hverken ordet eller begrebet.

Hvis du selv synes at du er logiker, hvorfor kom du så ikke med løsningen FØR dova? Nej for da sad du jo og søgte den på nettet! Ikke sandt? Du kan nemlig ikke selv. Det eneste du nogensinde har bevist du kan, er at brokke dig over andre Kanduer, når de ikke er enige med dig. Jeg kunne nævne mange Kanduer som du har overbeskidt. Men det føler jeg mig for god til. Du har selv sagt at du ikke er på Kandu for at besvare spørgsmål, kun for at more dig. Hvis det eneste du vil, er at more dig, så find en side på nettet der kun er for legebørn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 01:39

arne.jakobsen

Du har så mange gange udtalt dig om dova.

Du skrev at hun kopierede fra nettet uden at henvise til "siden"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 01:41

Citat
Men det føler jeg mig for god til.

Tillad mig at tage mig årets griner

Du er IKKE god til an skid andet end at overberevle dine medmennesker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 01:43

Og hvordan kan du vide, at Dova kopierer fra nettet, hvis ikke det er fodi du selv sidder og surfer og leder efter svar...Nollerøv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 01:47

Det er kun dagens griner

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 01:50

Må hellere gå i seng inden yderligere latterkrampe!

Tror lige jeg får flettet et spørgsmål ind i min aftenbøn:

'Kære Gud. Var det med vilje, at du skabte Arne.Jakobsen sådan,
eller var det et uheld'?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 01:55

Måske har han ikke været ulveunge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 02:05

Lige på falderebet AJ, så lad mig fortælle dig, at jeg IKKE deler undskyldninger ud, med mindre de er berettiget - og jeg i øvrigt kan huske det næste dag, eller blot en time senere..

Noget du kunne lære en hel del af, da det forekommer mig, at du gang på gang lover bod og bedring herinde, uden at du gør noget særligt ved din attitude
Det begrænser sig til en dag eller to, så er du på den igen..

Du kunne jo passende starte med at dele undskyldninger rundt..
Jeg er sikker på, at et par kanduer vil finde det på sin plads, eftersom du har overberevlet mange på din kandusti..og tiltalt anonyme profiler som det passer dig..

Eksempelvis som nedenstående..

Dumme lille lort.

Sørgelige skiderik.

Dum som en ladeport.

Syge lille skiderik.

Sørgelige lille stodder.

Piss on You forbandede halvhjerne.

Har du ikke fået fisse for nyligt?

Nej, det er derfor du ter dig som en lille liderlig hanhund.

Fatter du ikke, at man godt kan være et mandfolk uden hele tiden at svinge med sin ynkelige lille tissemand.

**************************************

Og prøv bare på at overbevise dig selv og andre om, at du har ændret dig til det bedre. Det har du IKKE, men de fleste er så trætte af dig, at de end ikke orker at komme med indvendinger. Du er og bliver en sørgelig skandale på kandu.dk..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 02:22

cremy - Som sædvanligt snakker du uden om når du har kvajet dig. DU HAR KVAJET DIG I DENNE TRÅD VED AT LEGE OVERDOMMER OG UDNÆVNE EN VINDER OG VISE ET LINK. Det er IKKE din opgave i en tråd åbnet af mig. Det DU gør, er så at prøve at bortforklare dit Kvajenummer, ved igen igen igen at henvise til andre ting. Det hedder BORTFORKLARING.
Snakken om mig og mine miritter er jo efterhånden tudsegammel, og har intet med denne tråd at gøre.

Netop Bortforklaringer og generel overpisning, er dit kendetegn.

ans - hvis DU ikke kan indse dette????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-05 02:22

Nå så er lillearne igen ude at lufte sine tilbøjeligheder, storhedsvanvid og psykoser. Jeg går bare lige ud og brækker mig.

Han må ha en dispensation, ellers var han da spærret inde. Skam få den korrupte abe inde for særforsorgen der har givet den.

Meeen den lille skiderik til AJ ordner jeg på en anden måde. Åhhh bare han dog snart kom efter mig LOOOL ham monsteret der har flamingo hvor mænd har gonader.

Send nu dette indlæg til Kandu og så nap dig en tudekiks og en flaske klynkevand.

"Der bliver født en Arne. Jakobsen hver dag - brug kondom"

Gud er ond..... han skabte lillearne med vilje

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-05 02:23

Hov glemte dette:

I D I O T

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 02:28

Hvad så lille Klamme Klumme? Hvilke tilbøjeligheder har jeg luftet i denne tråd? Nej vel - INGEN. Det er vist mest dine og creamy's smudsige tilbøjeligheder der bliver stillet til skue. Skam tage jer.

Men jeg kan se på din kommentar at du har fået en advarsel fra Kandu. Tag den nu alvorligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-06-05 02:30

Klamme Klumme -> Nå, så du vil ORDNE mig på en anden måde. Det lyder spændende, Fortæl fortæl.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-05 06:45

"Der bliver født en Arne. Jakobsen hver dag - brug kondom"

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 11-06-05 13:11

Jeg prøvede lige den test, hvor der blev linket til, jeg havde kun en fejl, så en intilligens over 130 %, det er ikke helt dårligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-05 13:45

Ja pipzi intilligens det har du

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 14:32

Ikke mange dage siden, at Dova fik et fur angående hendes pointjageri!!

Fra : arne.jakobsen Dato : 30-05-05 20:37

Bare rolig dova, jeg bliver IKKE banned. Jeg beskyldes for at være point-jæger, men der findes da ikke større point-jæger end dig. I følge dig selv abonnerer du ikke på noget. Så du sidder altså på Kandu's seneste 25 i døgndrift og svarer på alt hvad der rører sig. Ofte kommer du med en kommentar, der allerede er lagt af andre Kandu'er. Andre gange kommer du med totalt tåbelige kommentarer. Bare for at score point.

dova -> DU er Kandu's største point-jæger.

Citat
Snakken om mig og mine miritter er jo efterhånden tudsegammel

Tudsegamle?! ...ahhh Aj, din hovmestertone bruges dog stadig..sååååååå

Fra : arne.jakobsen Dato : 16-05-05 01:14

Når man så går ind og checker din profil, finder man ud af, at du er en ganske ny Superbruger der er logget ind den 4-5-2005. Du er SÅ ny at du endnu ikke har kunnet besvare ét eneste spørgsmål.

Det betyder jo ikke at du er dum i nakken: Men resten at din kommentar er SÅ fyldt med såvel stave, som sprogfejl at man skal kende dig godt (og formentligt også gå i klasse med dig) for at undskylde alle dine fejl.
Du har forsøgt dig, men SÅ dumme er vi altså heller ikke herinde på Kandu. Kom igen om et par år, når du har noget at bidrage med. Lige nu hører du mest hjemme derhjemme hos Far og Mor.

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 15-05-05 23:07

Hold da helt kæft hvor du dog er dum. ALT hvad du har sagt om mig, er et bevis på at DU er et meget meget lille menneske, der ingen selvstændig mening har om noget som helst. Fy for satan hvor er DU et utiltalende menneske

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 08-05-05 01:12

For pokker hvor du dog LOOOOOL at høre på. "lidt lavasten i brænderen" - Selve den sætning viser jo at du har hjerne som en underudviklet haletudse.

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 15-05-05 22:29

Du er lige så syg i roen som du altid har været

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:15

Men at du vover at kalde mig en tåbe, er squ godt gjort.

Fortæl lige alle hvad du har gjort for at bevise din store intilligens og din store hjælpsomhed som Kandu'er.

Før du beviser at du KAN noget som helst, kan du squ ikke tillade dig at kalde andre for tåber.

Fy for fanden, hvor du dog bare/kun er en dum lille skiderik.

Fez den ind

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 29-05-05 23:03

Du kan ikke engang stave til provokere. Og du har været Superbruger meget længe. Du har blandet dig i mange spørgsmål, men har kun yderst sjældent fået din kommentar accepteret som svar. Du er altså Knokledum. Og skide jolous. At din tilligens er så lav, må du squ selv lære at leve med. Gå hjem og begrav dig din lille uintilligente skiderik.

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:23

Flødepige - Gå selv hjem - din dumme tæve. Hvor svært kan det være?

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 29-05-05 23:34

Og husk lige at en trussel er ikke et løfte. Og så er jeg i øvrigt skide ligeglad med om du hedder Hanne, Jette, Mette eller Hexia de Trix.
Så længe du ikke kan finde ud af at tildele point til den rigtige svarer, er du KUN et fjols. I eller uden for kørestolen. Han eller hunkøn.

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 29-05-05 23:57

Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 30-05-05 01:54

Kan eller vil du ikke, så lær at holde din kæft. NU fik du den igen. Men du SKAL squ lære at holde kæft en gang i mellem. Dine kommentarer er IKKE altid lige velplacerede.

****************************************

Fra : arne.jakobsen Dato : 30-05-05 00:31

Til Alle:

Jeg har også brugt de ord som Dova siger. Jeg er Sømand. Vi bruger sådanne ord, når det er nødvendigt. Det har altså været nødvendigt. I tidens løb har nogle mænd og kvinder opført sig mindre pænt overfor for mig, og så har jeg svaret igen.

Alle skal vide det: Hvis de skider på mig, så skider jeg igen.

*****************************************

Hvis vi alle skal vide, samt finde os i, at du skider igen, når du føler det nødvendigt - hvor er så logikken i, at du finder dine tudekiks frem, så snart andre vover at gøre det samme mod dig?!

Der er INGEN logik ..du selv finder dig jo IKKE i at andre modsiger/overfuser dig, så det ville klæde dig, at du tænker over dette, inden du farer på alt og alle herinde. Synes du virkelig (hvis du lige stopper op og reflekterer) at det er så undeligt, at folk tager til genmæle over for dig?! ..og helt seriøst Arne, det er saftsuseme svært at lade være med at give igen, når du overfuser på kryds og kværs, samt skider på uskrevne regler (netetiketten)..

Jeg så at du i andet spørgsmål herinde gør opmærksom på at du udmærket er klar over, at du kan tillade dig at gå MEGET langt i din overbeskidning af andre - og endda formulerede, at intet kan meldes for værende krænkende, da det jo blot er anonyme profiler du krænker!!

Det synes jeg faktisk siger ret meget om DIG som menneske