/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til kandu vedr. Arne.jakobsen
Fra : paperboy
Vist : 588 gange
1 point
Dato : 05-06-05 23:04

Kære kandu !

Hvordan kan I tillade, at Arne.jakobsen forsat har adgang til kandu ??
Hvordan kan I tillade manden sviner SÅ mange brugere til.`?
Hvorfor vil I ikke give en saglig begrundelse, for at I tillader Arne.jakobsen at tiltale mange brugere i et meget nedværdigende tonefald.
Alene denne weekend er der kommet mange mails til jer indeholdende om et NYT utal af svinske kommentarer fra Arne.Jakobsen's tastatur.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-06-05 23:13

Kære paperboy, måske skulle du angive med link hvor DU er blevet generet da det jo nok vil være svært for administrationen at tage din henvendelse højtideligt hvis du ikke selv er blevet forulempet.
Jeg har på fornemmelsen at Kandu administrationen ikke tager det alvorligt hvis man henvender sig på andres vegne eller hvis man har taget til genmæle på samme måde som det man klager over. Bare en tanke!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-06-05 23:30

Kære BjarneD
Jeg skriver som en bruger af kandu, og som vidne på mange svinske indlæg fra arne.jakobsen. Hvis jeg ser noget ubehageligt, så vil jeg tillade mig at gøre opmærksom på hændelsen, hvem ofret er må i den sagens natur være ligegyldigt, det kan jo være en ny bruger bliver så forskrækket over et arne.jakobsen sviner indlæg, at vedkommende skynder sig at forlade stedet.
Jeg behøver vist ikke finde eksempler til dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-06-05 23:37

Ikke eksempler til mig, men du kan da ikke bare klage over noget du har set og så forvente, at det skal tages alvorligt.
Jeg kan ikke klage, vil heller ikke, fordi jeg har fortalt hvad jeg syntes ret direkte, men der er jo vide rammer for hvad man kan tillade sig i et Internetforum fordi man jo optræder under profilnavne og derfor ikke burde kunne genkendes.
Jeg har for øvrigt ikke set noget i dag (ser heller ikke alt) og kunne da godt forfalde til at mistænke dig for at ville "røre lidt i suppen" og lige præcis det mener jeg ikke at der er brug for.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-06-05 23:47

Ja både til og fra, når for mange falder i søvn kommer der straks ee tre fire tråde til eller om

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-06-05 00:23

paperboy.

Som BjarneD skriver. Kom med nogle links. Du er relativ ny bruger: 22.04.2005. Jeg er ikke uenig med dig, men kom venligst med nogle links, som fortæller, hvad der forarger dig.

Personligt har jeg ikke været på i Week-enden, Så jeg vil, sammen med andre - sikkert - være glad for, hvis du kommer med de links, der forarger dig.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : bartman5

Dato : 06-06-05 00:45

hvorfor ikke bare ignore personen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 00:49

Jeg ved ikke om "personen" kan ændre sig, men hidtil har han ikke fået en chance så ja ignorer. I hvert fald når du ikke personligt er udsat for noget.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-06-05 01:12

Da du stiller et spørgsmål, kl. 23:04 og ikke vender tilbage, ???????

Hvad vil du så, med dit spørgsmål? Det synes jeg ikke er seriøst. Man kan ikke, bare stille et spørgsmål! Og så bare blive væk. OK, Det er op til dig. Du bestemmer, men jeg fjerner "fluebenet" nu.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 06-06-05 01:18

Hvis 'arne.jacobsen' skal smides ud for dårlig opførsel, ville det jo kun være rimeligt hvis 'klumme' m.fl ligeledes bliver lukket ud. Problemet er bare at finde grænsen for hvornår man har gjort sig fortjent til en udsmidning og hvornår man ikke har - og en udsmidt bruger vil jo under alle omstændigheder kunne vende tilbage under et andet navn...

Jeg er aldrig selv blevet generet af 'arne.jacobsen' her på kandu, men jeg har dog været vidne til en del mudderkastning, hvor begge fløje har postet nogle af de mest primitive og ekstremt barnlige indlæg jeg nogensinde har oplevet. Mit eneste råd til de, som bliver generet i disse tåbelige diskussioner er, som det er blevet sagt før: IGNORER DET! Lad dog være med at være så dum at svare tilbage - så er I jo ikke en pind bedre selv..

Mvh
Karl Smart

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 06-06-05 05:48

vil kun give ovenstående ret
arne er nem at provokere, og han kommer ikke altid med den heldigste formulering
men i langt de fleste spm hvor det går helt galt er det pga de par stykker der kun kommer her for at tire ham
de spm jeg har set ham i her i wekenten, og hvor netop disse få personer ikke har startet en provokertion, som netop ditte spm ser ud til at skulle opnå, men heldigvis ikke er lykkedes, har der ingen problemer været
jeg har selv rettet ham i et enkelt af dem i går, men bare man siger det på en ordentlig måde , så svare han også igen på en ordentlig måde
og det er vist ok med de fleste
dem der er det store problem, er de få der køre personjagt på arne, de er her kun for at lave balade

ingen nævnt-ingen glemt , men de enkelte ved nok selv hvem de er , men vil bare ikke indrømme at de er gået over stregen

Kommentar
Fra : newface

Dato : 06-06-05 07:13

Min mening er den eneste der er rigtig,alle skal høres men min mening rigtig,hvis mit temperament kan holde til at blive kaldt sjofle ,svinske ord,så kan dit sa... også,"hvad bilder du dig ind."Jeg hedder BjarneD og har det skrevne ord i min magt,det er kun når div piger er på nakken af mig p.g.a min skolemesterfacon at jeg lader mig hidse op og "ikke vil finde mig i det".
Vor herre bevares
Og BjarneD,jeg gider ikke skændes med dig,det er uhyre nemt at skifte "HAM" og læse om dine fortræffeligheder,dine mange point,uddannelser og din egen uovertruffenhed.
bredker
"men bare man siger det på en ordentlig måde , så svare han også igen på en ordentlig måde
og det er vist ok med de fleste."
Du må da være ord og talblind i middelsvær grad

PS.Læs hvor meget bøvl i selv er med til at skabe med jeres

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-06-05 08:10

Frankp, ja det må du godt nok rigtig mange gange undskylde, at jeg gik i seng.
Hvad jeg vil med mit spørgsmål, jamen søde ven læs overskriften engang mere.
NÅÅH men du har fjernet fluebenet så du læser det jo ikke alligevel.

BjarneD mfl. jeg vil jeg gerne henvise til disse nyere tråde

29-05-05 23:03 http://www.kandu.dk/dk/spg/67782

Citat
Flaske 77 - du kan ikke engang stave til provokere. Og du har været Superbruger meget længe. Du har blandet dig i mange spørgsmål, men har kun yderst sjældent fået din kommentar accepteret som svar. Du er altså Knokledum. Og skide jolous. At din tilligens er så lav, må du squ selv lære at leve med. Gå hjem og begrav dig din lille uintilligente skiderik.
maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

Dato : 04-06-05 02:34 http://www.kandu.dk/dk/spg/68314

Citat
cillesmor1 - Din Lærke er en hun, og du lader hende gå sammen med en han. Marsvin er som kaniner. De boller hele tiden hvis de har mulighed for det. Også selvom hannen er søn af, far til eller bror til hunnen. Det kaldes indavl og det giver som oftest sygt afkom. Blandt de fleste dyr resulterer det i aborter. Blandt mennesker resulterer det i mere eller mindre sindsyge og/eller misdannede børn. Lærke vil blive bollet i døgndrift så længe hun går sammen med en han. Hvis de er søskende, han er hendes far, eller hun er hans mor, er der tale om indavl. Og så vil hun abbortere igen og igen. Skulle hun gennemføre en drægtighed, vil ungerne formentligt være stærkt handicappede eller sindssyge.

Hvad er det du vil? Vil du avle marsvin? Så sørg for at have hanner og hunner der ikke er i familie. Hold dem adskilt og lad dem KUN mødes når de skal parres. Og sørg for at familemedlemmer IKKE parrer sig med hinanden, for det kan de ikke selv styre. LÆR noget om avl. Og vil du IKKE avle så hav 2 hunner eller 2 hanner. Det er squ synd for Lærke at hun skal voldtages i døgndrift, selv imens hun er drægtig.

Dato : 03-06-05 21:53 http://www.kandu.dk/dk/spg/68150

Citat
Jeg tror ikke på det. Men hvis DU tror på det, kan jeg jo ikke gøre noget ved det. Du må overveje, om du er lige så god/dygtig som de andre ansøgere.

Du har besluttet dig for at dine fiaskoer skyldes racisme. Måske? Men er du sikker? Det KAN jo også bare være en god/dårlig undskyldning. Dit danske er IKKE overbevisende her på Kandu, hvis DU skulle være min sekretær, ville jeg stille nogle krav, og dem kan du ikke leve op til. Dit Dansk er for dårligt. Det kunne jo være én af årsagerne til at du ikke har fået jobbene.

Hold op med at klynke og at have ondt af dig selv. Arbejd - det er vejen frem.

BjarneD, om du mener jeg rører i gryden eller ej, er jo som bekendt op til vedkommende der kigger ned i gryden.
Jeg kan love dig for at arne.jakobsen bliver stoppet, jeg kan også se at kanduteamet ikke agter at gøre det.
Derfor håber jeg de vil svare på dette åbne spørgsmål jeg har stillet i denne tråd ( hva så frankp så du hvem spørgsmålet var stillet til *GG* )

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 08:25

Paperboy, nu hiver du et indlæg frem, hvor Hr.AJ TROR, han kan tryne mig.

Det kan han IKKE, jeg har opdrættet racekatte i mange år, fik opdrætsmærke i 1985, har lavet 9 kuld, har udstillet både i ind- og udland, har hentet en del gode præmier hjem på mine katte.

Hr. AJ har 2, skriver to, katte, de er begge neutraliserede, sikken en viden han har om avl

Så hugger han løs i emnet om marsvin, her har jeg undervist i 4H om små kæledyr, han er på spanden i begge enmer og det VED han, derfor han efterfølgende holder mund.

I mine øjne, så er den bedste måde at lukke hans mund på, simpelthen ved at tilbagevise hans tåbelige indlæg HVER gang, de kommer..........med viden, beviser og kolde facts.

Han angiber andre for at være stavespassere, så hælder han selv et ret dårligt dansk ud af ærmet, det gør vi ham opmærksom på og han holder mund.

Vi kunne jo passende dele os op i emner, jeg ved eller kan da finde svarene om kæledyr, og jeg kan sætte ham til vægs i vort modersmål. Det bliver så mine områder sammen med andre, der også behersker disse to.

På et givet tidspunkt vil Hr.AJ se sig slået og have gjort sig så meget til grin, at han vel finder et andet sted at boltre sig???????

Vi går ikke over grænsen i sproget, vi sætter ham blot på plads.

Der, hvor han så ved mere end os, der må han jo få kredit, sålænge han kan holde et sobert sprog. På den måde kan alle være her i fuld respekt for hinanden.

Er jeg naiv?

VH maj_britt

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 06-06-05 08:41

Flot Maj-britt, sådan skal det gøres.
Mvh
Nenita

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-06-05 08:46

maj_britt -> Den metode er da helt OK, men det paperboy skriver:

Citat
Jeg kan love dig for at arne.jakobsen bliver stoppet, jeg kan også se at kanduteamet ikke agter at gøre det.

er da direkte kriminel. De eneste der kan sørge for, på lovlig vis at stoppe en kanduer, er Kanduteamet.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 09:18

Tja, Hr.AJ, jeg kan nu ikke se det kriminelle i netop den udtalelse, men jeg vil da opfordre dig til at ændre dit sprog, om ikke andet, så af hensyn til de børn, der benytter dette forum.

De behøver jo IKKE se en voksen skrive den slags grimme ord, som jeg har set fra din hånd.

Min ydmyge holdning er at ALLE voksne bør være et foregangsbillede for ALLE børn, kun på den måde opdrager man børn.

Jeg benytter mig selv af den måde og jeg kan hilse fra de personer, der har mine 4 børn til hverdag og sige: Det virker.........

Tænk lidt over det, Hr.AJ.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-06-05 09:23

maj_britt -> OK. Du skriver ellers at du er god til dansk sprog, hvorfor kan du så ikke se det kriminelle i udtalelsen?
De eneste der kan sørge for, på lovlig vis at stoppe en kanduer, er Kanduteamet.
Hvad menes så med udtalelsen? Hvordan vil paperboy stoppe mig med lovlige midler?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 09:45

Han truer dig IKKE på livet, vel?

Han truer IKKE med at lægge virus på din pc, vel?

Han skriver blot ,at du vil blive stoppet, og det vil han sørge for.........

Han kan jo melde dig for krænkende udtalelser, jeg finder lige en § lidt senere i dag, jeg skal ud med mine hunde nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-06-05 09:48

Krænkende udtalelser imod folk der KUN er anonyme profiler? Nixen bixen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 10:26

newface>> Jeg fatter ikke hvad du skriver. Det virker som en sammenblanding af en hel masse som ikke har noget med dette at gøre.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 11:06

Tænk, Hr. AJ, jeg havde faktisk forventet ,du ville skrive ,at du IKKE kom med krænkende udtalelser...........

Anonyme? Er de nu også det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 11:20

Hmm.. sad lige og forsøgte at forstå newface og blev klar over, at der er tale om en der har skiftet profilnavn og som åbenbart støtter paperboy i at holde gryden i kog.
Jeg syntes at arne.jakobsen opfører sig umanerligt dårligt, men det giver da ikke grund til at opføre sig lige så dårligt.
Prøv at lægge mærke til hvor mange nye brugere der stiller spørgsmål og som aldrig dukker op igen fordi deres uskyldige spørgsmål pludselig er blevet en hel krigsskueplads. Eller hvor få spørgsmål der i det hele taget stilles i forhold til tidligere.
Det handler ikke om hvem der har skrevet hvad, hvornår, men om at se at få det her stoppet og vi har tidligere set at bortvisninger ikke hjælper på tonen og i øvrigt er jeg slet ikke i tvivl om, at de bortviste stadig er her da man ofte ser noget der ligner uhyggeligt meget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 11:35

De få som Kandu gennem tiderne har slettet, er her garanteret endnu
Man vil aldrig kunne stoppe fnidderrierne på et board som dette.
Problemet er blot at det bliver værre og værre jo mere man beskæftiger sig med det.
Sålænge du kan blive bruger på Kandu blot ved at skrive et tilfældigt navn og emailadresse kan det ALDRIG stoppes.
Den bedste løsning ville være at fjerne pointsystemet og give spørgeren ret til at slette sit spørgsmål også EFTER der er kommet kommentarer.
Kandu har udviklet sig til at være rent tidsfordriv med en anelse viden og har sikkert allerede afsagt sin egen dødsdom.
Blot min anskuelse gennem tiden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 11:45

Du har da ret refi og egentlig burde man slet ikke kommentere i en tråd som denne, men det er svært, at lade være når man har oplevet korte perioder hvor Kandu har været sjovt og lærerigt, men så længe nogen føler trang til at påtale hvis nogen ved mere end de selv eller skaffer sig point ved snyd eller simple metoder så er løsningen klar - NUL point.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 06-06-05 11:48

Du og et par stk mere må godt føle jer generet af tonen overfor AJ,og kan absolut ikke sidde det overhørigt,det er jeres forbandede pligt som aktive kanduer at påtale dette,atter og atter igen,men at AJ i mdrs vis ,sjofler,sviner,tramper på og overbeskider andre,det kan jeres pædagogiske sind, slet ikke se noget galt i.Nuvel,fint nok med det,men du skal dæleme ikke stille nogen retningslinier hvordan AJ tiltales.
Som jeg skrev tidligere,har du også følt dig generet,og har selv brugt vendinger som" glade amatør" indskrænkede mand osv,Det kan oplyses at ham du kaldte en glad amatør,sidder med eget IT firma og 4 ansatte,men han lagde røret på efter den svada.Så stik du bare den hellige pibe ind,og spring over tråde der generer dit øje.Jeg ved ikke om det hjælper noget ,men jeg støtter op om div brugere der agiterer for at få super idioten AJ ud af vagten,med eller uden din tilladelse

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 11:51

Refi........jeg tror, du har ret i dine betragtninger.

Men det ville være lidt kedeligt om spørgsmål og svar blev fjernet, vi andre lærer jo af disse.

Ellers kunne muligheden være en ignorer funktion, f.eks jeg ønsker INGEN svar fra x og y, på ignorer med dem. Tja, jeg kan selv se fejlen i det foreslag, så det trækker jeg tilbage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 11:57

"newface"
Tror du da virkelig på det hjælper at fjerne et brugernavn her på Kandu?
Hvem kommer så - "oldface" måske.
Brug hellere energien på at få Kandu til at lave systemet om så spørgeren SELV kan slette sit spørgsmål, så kan det fjernes ved den første kommentar man mener er udenfor.
"Boardigans", eller hvad vi skal kalde dem, finder du alle steder.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 11:59

Kandu administrationen har bebudet, at der vil komme en luk ude funktion så man kan udelukke bestemte profiler fra sit spørgsmål (gad vide hvornår), men for mig at se kan det højst forstærke den klikedannelse der i høj grad allerede er til stede da man jo netop bare kan oprette et nyt brugernavn og så deltage under det. Alt hvad der kræves er jo adgang til email adresser og det burde ikke være noget problem.
Tanken med at bibeholde spørgsmålene er jo netop, at man skal kunne søge på dem somen vidensdatabase, men problemet er jo at slet ikke alle spørgsmål er besvarede korrekt eller også bliver et svar accepteret uden, at man kan læse sig til hvilket af flere forslag der fungerede. Det vil kun kunne virke hvis brugerne ville være loyale mod tanken og det er vist rent utopi for se bare hvad der i tidens løb er sket når nogen forsøger at stoppe "sabotører" - det må man ikke for "børnene" skal jo have lov at more sig.
Nej Kandu er lige som mange andre fora på vej mod kaos og det er måske det nogle forsøger at stoppe, men midlerne virker ikke efter hensigten. ØV!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 12:02

"maj_britt"

En ignore funktion ville ikke hjælpe en pind - vedkommende logger jo bare ind under andet nick.
At du selv kan slette dit spørgsmål, ville jo ikke fjerne de spørgsmål hvor nogen bliver hjulpet, og dermed andre bliver hjulpet - hvorfor skulle spørgeren dog fjerne dem?
Den reelle spørger vil da kun fjerne sit spørgsmål hvis det alligevel ikke kan bruges til noget.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 12:04

Hvis jeg opretter et spørgsmål, så BURDE jeg kunne slette uvedkommende/uønskede indlæg.

Den mulighed ville måske løse 30 % af balladen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-06-05 12:06

Det der med at éngang udelukkede folk dukker op igen, bevises vist bedst ved eksemplerne svampearne NU svampe.arne, og Professorsvamp NU Proff.svamp.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 12:09

Newface, det hjælper da ikke at dække sig under alt muligt for at ramme nogen du har set dig gale på og jeg kan da kun more mig over "mine mange uddannelser", du blander vist noget sammen - og jeg lægger ikke skjul på, at jeg siger min mening og hvis nogen optræder amatøragtigt så har jeg intet imod at fortælle dem det og det gør du lige nu. Jeg er for øvrigt slet ikke imponeret af dine postulater for ingen har ret alene fordi de har stilling, uddannelse eller ambitioner - hvis de ikke har noget at have dem i. (Vidste ikke at dette var til telefon hvor man kan smække røret på )

Mange har i tidens løb skældt ud over ikke at kunne komme til orde fordi der har været vidende folk på banen og det er jo bare ærgerligt hvis man gerne vil have point, men heldigt for den der spørger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 12:12

Nej "maj_britt" - jeg tvivler.
Hvis jeg har lyst (det har jeg ikke) til at svine dig til i et spørgsmål kan jeg jo bare logge ind under andet nick hvis du udelukker mig.
Så kan vi blive ved med at sidde og udelukke folk som blot kommer igen for lige at få den sidste kommentar med.
Der vil ikke ske noget ved at spørgeren SELV kan slette sit spørgsmål - de reelle spørgsmål vil jo ikke blive slettet.
Det samme kunne man gøre i tips - alt under 2 stjerner skulle automatisk fjernes.
Hvis en tipsstiller syntes det er uretfærdigt at hans/hendes tips er fjernet, står det jo vedkommende frit for at skrive det igen og håbe nogle andre bedømmer det.
Sker det flere gange er tipset nok ikke så godt alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 12:15

Se det positive

Vi beviser jo i øjeblikket at man godt kan tale sammen uden at forulempe hinanden

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 12:16

Tilbage er så blot at appellere til Hr. AJ, brug dog et sobert sprog, når du er sammen med andre mennesker og det er du lige nu, uagtet om du kan se os eller ej.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 12:18

Der vil jo altid være lige¨så mange meninger som der er Kandu brugere (ikke nicknames) og tak da for det. det er jo det der giver spørgeren mulighed for at vælge.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 12:20

maj_britt, den gode Arne har et alvorligt attitudeproblem, men man skal ikke være psykolog for at kunne indse, at det bestemt ikke hjælper at jagte ham som det i høj grad sker.
Hvis han fik lov til at puste lidt ud kunne du og andre med et sobert sprog måske påvirke ham så meget, at han er til at holde ud (vi er jo ikke i samme rum).
Og skal vi så ikke lade være med at bruge fortidens synder og lev og lad leve eller lær og lad lære.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 12:20

Min mening er nu den bedste, siger farmand selv og så passer det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 12:23

"maj_britt"
Ved nærmere eftertanke er du måske inde på noget rigtigt.
Hvis man kunne fjerne ENKELTE KOMMENTARER inden man lukker et spørgsmål ville det måske kunne hjælpe.
Der er da set spørgsmål der egentlig er besvaret pænt og sobert men så pludselig udvikler sig.
Der ville det da være en mulighed at kunne "klippe" det værste fra.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 12:24

Ak ja, kan nu stadig huske fortidens synder, selvom det er mange år siden, men sjovt var det nu alligevel. ( smiley, der rødmer DYBT)

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 12:27

Refi, jeg spiller på komogvind, der har vi jo de samme problemer med folk, der ikke kan te sig dannet. Vi har en gæstebog, der skrives til tider mindre pænt i disse, men jeg kan fjerne de indlæg, jeg ikke ønsker at have i min.

Så jo, jeg tror, det måske kunne være en mulighed.......

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 12:28

Jeg tror ikke at det var de "synder" maj_britt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-06-05 12:42

Jeg vil nu forlade tråden mens der er en god og hyggelig tone, som jo åbenbart godt kan lade sig gøre selv om nogen er sure over et eller andet.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-06-05 12:48

Nå for filen da, bjarne, nu har jeg IGEN blameret mig, ÆV.

Kommentar
Fra : technic

Dato : 06-06-05 15:43

paperboy og fjante øh jeg mener newface, hvad er det egenlig i vil opnå?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-06-05 17:06

technic!
Prøv at finde ud af hvem der startede denne hetss! Prøv også når der ryger en finke af panden, som røber lidt om hvem der står bag den nyoprettede profil, prøv så at regne ud på hvor mange point vedkommende føler at miste på grund af Arne Jakobsens mange udmærkede svar.

Kommentar
Fra : technic

Dato : 06-06-05 17:42

valde, jeg kan skam godt læse ;)
Det er bare sjovt at næsten hver gang jeg logger på kandu så falder jeg over den slags spørgsmål og det er som om inter er ændret det er bare nogen nye navne der omtales. Jeg lokk godt nok ikke på så meget men aligevel. :(

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-06-05 21:55

Technet øh Technic
Jeg vil forsøge modvirke at feks sådanne udtalelser skal komme fra arne.jakobsen
02-10-04 01:36 http://www.kandu.dk/dk/spg/50549
til Technet
For fanden hvor er du dog åndssvag at læse. Du siger selv at du ikke har haft tid til at sætte dig ind i sagen. Hvorfor fanden blander du dig så? Hvis du vil VIDE noget om denne sag, og dermed ha' ret til at udtale dig i den, så sæt dig ind i sagen først! Ellers HOLD din lille søde mund. Og du skal sgu ikke kalde MIG en lille dreng.

Så vil du helst være fri for at læse tråde om arne.jakobsen, så synes jeg du skulle lade være med at læse dem. Jeg skrev endda Arne.jakobsen i overskriften af samme grund.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-06-05 21:55

Technet øh Technic
Jeg vil forsøge modvirke at feks sådanne udtalelser skal komme fra arne.jakobsen
02-10-04 01:36 http://www.kandu.dk/dk/spg/50549
til Technet
For fanden hvor er du dog åndssvag at læse. Du siger selv at du ikke har haft tid til at sætte dig ind i sagen. Hvorfor fanden blander du dig så? Hvis du vil VIDE noget om denne sag, og dermed ha' ret til at udtale dig i den, så sæt dig ind i sagen først! Ellers HOLD din lille søde mund. Og du skal sgu ikke kalde MIG en lille dreng.

Så vil du helst være fri for at læse tråde om arne.jakobsen, så synes jeg du skulle lade være med at læse dem. Jeg skrev endda Arne.jakobsen i overskriften af samme grund.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 22:03

Gentagelse fremmer forståelsen.......

Kommentar
Fra : technic

Dato : 06-06-05 22:21

Jo, men for det første er jeg ikke technet der vist er ret skrap til det datanoget og det link er da halv år gammel eller sån. Jeg er da ligeglad med arnejakobsen men ikke med al den jammer.
jeg finder tit nogle guldkorn der kan bruges og det er godt. Nå jeg kigger snart ind igen og ser om om i fik noget ud af det. haha

Kommentar
Fra : sjuk

Dato : 13-06-05 22:50

Må lige sige noget..

Er ny her på Kandu og er lige stødt ind i den omtalte Arne. Et simpelt spørgsmål stilles. Arne svarer kort. En anden svarer ligeledes på spørgsmålet. Arne kommer nu med en lille bemærkning som der bliver svaret igen på fra anden side. Nu ruller lavinen og folk "råber og skriger" af hinanden som en flok små provokerede børn... Et eller andet sted sidder der en mand og nyder det. At man med små bemærkninger og grimme ord kan ophidse folk på denne måde må være en fetish for manden. Og vi ryger lige i med begge ben.

Det er muligt, så hvidt jeg har læst mig frem til, at lukke sit spørgsmål når man føler at man har fået svar.
Er det korrekt ? Hvis ja. Hvorfår gør folk ikke bare det hvis "lavinen" begynder at rulle. Og hvis hvis folk ikke gør det så rul med eller lad vær.

Har surfet lidt rundt her i aften og fundet mange gode ting. Og også mange finurlige ting hvor, sjovt nok. Arne er med. Han surfer også mange steder....fint for mig...hver sin lyst...
Ignorer eller svar igen....

Venlig hilsen Henrik. en ny glad bruger af kandu...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 22:56

"sjuk"

Lad os håbe glæden varer ved.

Det hjælper IKKE at lukke et spørgsmål - der kan stadig svares på det.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-12-05 00:22

Derfor lukkes tråden nu ikke alligevel.