/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Go'nat Søndags passiar :-)
Fra : molokyle
Vist : 487 gange
83 point
Dato : 05-06-05 21:37

Tjaehh.... nu har jeg skrevet endnu et læserbrev. Har haft en begivenhedsrig week-end og har bare lyst at sludre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 21:39

Var det så politik-sludder som sædvanligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-05 21:42

Tjaeh... arne.jakobsen :

Citat
Kære ´Læserne mener´.

Jeg finder det tankevækkende at den muslimske religiøse leder og talerør for muslimer i Danmark; Abu Laban, offentligt informerer danskere om danske forhold på nationalt tv: (Søndag d. 05-06-05 : DR 1) på ....engelsk !!!

..men alle vinkler er velkomne

F.eks. at det elektroniske ur har rund fødselsdag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-05 21:44
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 21:46

Ja jeg synes squ også han er noget af en Laban. Fortæl lige noget mere om det der elektroniske ur.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-05 21:47

Det ser ellers ikke rundt ud! Er det allerede søndag?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-05 21:48

Atom-ur er nok en mere korrekt betegnelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 21:49

OK You just did! Tedd 50 år er da rundt 8:(

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-05 21:50
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 21:50

mente jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-05 22:13

[hør] ..og så lidt sladder til de, der følger med på sidelinjen

Det er absolut SIDSTE gang Afskylia sætter sine ben her i hytten !!!

Hun væltede ind natten til lørdag kl. lort og ville sove. Hun havde iflg. eget udsagn; været oppe at slås med nogen 'fremmed indvandrere' på CA. Hun havde nogle snit i hovedbunden og var smurt ind i blod, men var skredet fra skadestuen, da hun ikke syntes det gik tjept nok med at blive syet. Gul og blå var hun også tævet

Efter at have sovet under højlydt snorken til kl. 10 sku' hun bade og jeg gik ud på altanen. Pludselig smækkede altandøren og jeg bliv låst ude, medens hun gik på 'opdagelse' i lejligheden og smadrede lidt på sin vej

Jeg måtte pifte, banke og råbe !!!

PPFFFHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFFFFFT : HALLO ; JEG SKA'BRUGE LIDT HJÆLP HER ....DER !!!

Til alt held hørte bus-chaufføren fra 1. mine klageråb og jeg fik kastet nøgler ned, så han kunne låse sig ind i min lejlighed ....og låse mig ind fra altanen.

Afskylia tog flugten nedad trappene og ud ...kun iført min morgenkåbe

10 min. senerere dukkede hun op og jeg smid hendes tøj, sko og de 20 smøger jeg havde foræret hende, ned til hende fra altanen, under store klapsalver fra resten af husets beboere.

Atter 10 min senere ringede hun atter på og ville op at undskylde og hente sin nøgle, jeg var blevet betroet for længe siden. Hellere end gerne tænkte jeg ...og farvel.

...men hun nåede lige at score 2 skjorter og et par antikke elfenbens-terninger, jeg havde liggende i vindues karmen

Salmonella Afskylia Hygiegnen ..GoodByeRuth

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-06-05 22:17

jamen moly - du kan da ikke klage over kedsomhed

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-06-05 22:19

Bare det nu ikke går ligesom med Hr. Lærer Andersen i Matador. Uffeduffeda :-

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-05 22:20

Ej Molokyle hvor er du bare uheldig.......men dog alligevel heldig, du er nemlig blevet en erfaring rigere i dag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-05 22:21

Jeg har fået Edderkop kabalen til at gå op med 4 farver!!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 93 point
Dato : 05-06-05 22:31

ville egentlig være ret sjovt at høre afskylias udlægning af den historie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-05 22:37

tedd

Toupie m.fl. okke Gud dog.. der er mere

...jeg sku' jo mødes med natmaden i Dragør lidt senere på dagen , så jeg så lige mit snit til at snuppe 'en kølig' i Parma-parken og puste ud efter morgenens stadbasser. Der mødte jeg 'én', der spurgte om Afskylia havde farvet sig rødhåret ?
Joda, det kunne jeg bekræfte. Hvorfor jeg blev udstyret med nogle nøgler til hendes lejlighed, cykel, vaskeri mm. , som hun havde tabt under 'morgenkåbe-flugten'.

Ja ja, så kunne jeg jo afleverer dem til hende i Kastrup på vej til Dragør. Imidlertid var der kommet dørtelefonn op i hendes opgang og hendes navn stod ikke at finde på 'tavlen'. Jeg var ved at kører videre, da en hjælpsom fyr dukker op og siger: Dørtelefonen virker ikke, men jeg har en nøgle. Jeg spugte, Bor Afskylia stadig på 1. ???

Jada.... Jeg er hendes Kæreste ........... !

Osv. osv. osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-05 23:00

hun er sq god hende afskyelia

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-06-05 23:08

Molo:
, virkelig råt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-06-05 23:12

- herligt med et søndags aften grin

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-05 23:13

Molokyle, måske du skulle slække lidt på dit hjælpsomhedsgen - det er nemlig ikke alle mennesker der kan finde ud af at modtage hjælp med et godt hjerte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-06-05 23:29

så sandt som det er sagt Toupie - det er heller ikke alle der kan give med et godt hjerte

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-05 23:31

Lige så sandt Miritdk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-06-05 23:39

I har det hårdt i to var? ( mirit og Toupie)
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-05 23:42

Nej da Keldd, ikke mere for vi har lært af erfaringerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-05 23:47

..og jeg lærer nok en dag

Nu vil jeg gå til ro ...arbejde i morgen og alt det der

Jeg lukker, når jeg vågner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-06-05 23:48

Det er jo løgn Toupie, du ryger jo på den igen, ligesom alle andre, selvfølgelig undtagen mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-05 23:48

Nu vil jeg gå i drømmeland - sov godt alle kanduer

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-05 23:51

Keldd man bliver jo klogere og klogere af al den erfaring og man skal jo lære så længe man lever...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-06-05 00:14

Toupie:
Øhm, nå.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-05 08:13

Jeg ville også gerne udbede mig en forklaring miritdk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-05 08:58

Nå, men jeg hostede, var snottet og havde lidt kriller i halsen, så min chef sendte mig hjem fra arbejde her til morgen, med forbud mod at møde før tidligst onsdag. Han havde 'fandme' ikke tid eller råd til at blive syg !

2 'fridage' ...men jeg har sgu haft det bedre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-05 09:53

molo - forklaring på hvad ????????

hmm nyd de fridage - det er da sådan mange steder - bossen vil hellere have man går hjem i steder for at han/hun og alle omkring een bliver smittet.

nå skal nok lade være med at drille (næsten) - så god bedring med dig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-06-05 10:15

Også god bedring herfra Molo

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-06-05 12:48

Hvad der kommer let,
går let.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-05 18:59

[hør] Tak for bedringen. Dén ka' jeg godt bruge. Jeg har ad H... til

Skal til Doktor i morgen ..sikkert halsbetændelse = Penicillinkur

miritdk -> En forklaring på; hvorfor jeg skulle låses ude på min altan? Hvorfor hun stak af, da Bus-Charlie lukkede sig ind for at 'redde' mig? Hvorfor hun skulle ødelægge nogle af mine ting og smide rundt med andet? ..og ikke mindst; hvorfor hun skulle berige sig af mine sparsomme ..og af mig værdsatte værdier? (Uvurderlige arvestykker!)

Jeg har mig bekendt ikke noget i klemme med damemennesket, så; hvorfor skal jeg bøde for hendes frustrationer?

..og hvad vil hun nu bruge det til?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-05 23:11

haha det må du spørge en med forstand på det om

Kommentar
Fra : uro

Dato : 08-06-05 19:13

Tja............søde molo,
Måske har hun taget piller imens hun har været på vesterbro, og hun er jo lidt "følsom" og så bliver man sku` mærkelig når man tager piller eller speed............ hvem ved. Men så fik du ikke brug for kondommerne, dem har du jo tilgode.
Men man kan jo antage at hun har stil og smag siden at hun løber med dine arvestykker...........

Hvad skal du lave på lørdag???? Har du planer???? frk.uro

Kommentar
Fra : uro

Dato : 08-06-05 19:32

Nå, nu kom Finn ind ad døren og fortæller mig at han har fundet din ene terning nede forand i busken, så måaske du skulle kigge efter dernede..............

Vi du med od grille med varmestuen på lørdag kl 14.00?????
Skal vi have en øl først må du troppe op på min adressse fordi der er jo minus............du ved.......
Jeg vil gerne hilse på Ingrid, ellers kan vi ses senere til en øl............................frk.ur