/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Tjen penge ved at surfe ..og bliv overvå~
Fra : molokyle
Vist : 508 gange
1 point
Dato : 26-05-05 14:16

Queenie -> Hvad tror du dette betyder :

Citat
Cheating

We catch cheaters. It's as simple as that. We've developed highly technological server side software that is able to track every move you make and where you're from. Everything you do at Netbux is monitored

???

..og hvad tror du ellers http://netbux.org/ bruger oplysningerne til ?

Læs : http://1984.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 14:23

..og hvorfor mon du lagde et ID i dit link i tip her på kandu ???

Nåeh..ja, :

Citat
What is my referral link?
The link that you would pass on to your friends and family, place on your website, etc... is http://netbux.org/?r=userid. Make sure to replace the "userid" with your specific userid which can be found in your welcome e-mail or your stats area.

Derfor, men dén havde jeg luret og klikkede derfor ikke

Af samme grund har jeg fjernet ID'et fra URL'en i mit spørgsmål til dig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 14:33

Du burde vide det ikke er velset at tjene penge på kandu brugerne

Måske derfor du har fået NUL stjerner for dit tip ? Folk her på sitet er sgu ikke så dumme som du gerne vil gøre dem til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 15:23

Et par stykker er nok gået i gyngen

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 1 point
Dato : 26-05-05 16:04

Tjaaa. hva' ska' man si' ?
Godt gået Molo
Gambrinus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-05-05 16:34

Enig med Gambrinus... klapsalve til molo
refi... ikke alle her fra Kandu hopper så let på "gyngerne"
Syntes vi mangler en kommentar fra Queenie
For en god ordens skyld, så kan Queenie jo henvende sig her http://www.spywarefri.dk og gå ind på deres forum, og få gennemset og renset sin computer.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 20:41

Serveren ligger i Dallas = Dollars = $$$ = ¤¤¤

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 20:43

Ægte kandu kommentar : http://www.kandu.dk/img/diverse/nofile.gif

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-05 21:51

Det hjælper altid at fedte lidt, hvis man vil ha' et ægte påæng for at surfe på Kandu.dk ! Tillykke Gambrinus

Øver man sig ? Ka' man komme helt op på 67 om måneden !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-05-05 22:12

Økonomi !!!!!!!!!
Nå, det må jeg jo prøve at leve op til.
Gambrinus
Hvad betyder økonomi egentlig ?