/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sletning af program
Fra : Monsen1234
Vist : 284 gange
200 point
Dato : 24-05-05 10:20

Jeg har et program som jeg ikke bruger og gerne vil af med men hvordan ? Programmet hedder "TomaWeb FTP uploader" jeg bruger et andet FTP program. Hvis jeg går i tilføj/fjern programmer står den der ikke , hvis jeg søger efter programmet finder com. ingen ting, men programmet kan ses hvis jeg højreklikker på en mappe eller fil og kan her få det frem med der er ingen muligheder her for at slette det.
Hvordan kommer jeg af med dette program ?

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-05 10:32

Hmm? Sikker på det ikke står der? Måske bare som ftp uploader?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-05-05 10:35

Jeg har været igennem tilføj/fjern programmer igen og der er indtet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-05 10:38

Ligger det under Start > alle programmer? Der er måske en uninstaller der? Problemet er jo at det lægger en shell ind i windows, så der burde helt klart ligge en uninstaller et eller andet sted!

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-05-05 10:44

Nej der er den heller ikke, det eneste jeg kan se er hvis jeg højreklikker på en mappe el. fil så kan man åbne programmet men i selve programmet som ser ret simpelt ud er der heller ikke nogle muligheder for at komme videre

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-05-05 10:50

jeg tror jeg har haft dette program på com. siden 2002 og jeg måske den gang har fået det slettet på en forkert måde så det nu er svært at slette det der er tilbage jeg har prøvet flere gange de sidste par år men har opgivet, men er lidt ærgelig over det ligger der.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-05 10:55

Det er det der er problemet! Prøv at geninstalle det så skulle der gerne være en uninstaller!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-05 11:04
Kommentar
Fra : stilke

Dato : 24-05-05 12:01

Kan du ikke bare markere mappen, og så højreklikke og tryk slet, eller bruge DELETE når den er markeret, - jeg forstod på dig at du kunne højreklikke på mappen og åbne den

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-05-05 12:50

Til stilke. nej det er f.eks. hvis jeg højreklikker på en mappe el.fil så kommer der et lille popup vindue hvor der bland andet også står " Åben, stifinder, søg, play in winamp og meget mere og altså også TomaWeb FTP uploader, det er det eneste sted jeg kan se den og klikker jeg, lige meget om det er højre el. venstre kommer programmet frem.
Jeg har køret regcleaner og selv om der stod mange gl. programmer jeg samtidig fik fjernet var TomaWeb FTP uploader der desværre ikke. Man kan kun hente en nyrere version af programmet så det vil jo nok ikke hjælpe at installere det for derefter at fjerne det og så håbe det vil følge med.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-05 14:32

må da kunne fjernes i registreringsbasen i det mindste ??????????????

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 24-05-05 17:02

Hej
prøv dette link og download trail-versionen den skulle gerne kunne slette dit program

http://www.innovatools.com/download/index.htm

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-05-05 22:54

Haløjsa
Du har vel en genvej (ikon) til at starte programmet. Højreklik på dette, vælg egenskaber, så kan du se stien til hvor programfolderen/exe filen ligger, find derefter frem til folderen med stifinder og slet den, genstart maskinen. Kør derefter et regcleanerprogram. Så burde du være af med programmet.

Kommentar
Fra : tedd