/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det nu forbudt?
Fra : epidedymittis
Vist : 511 gange
302 point
Dato : 17-05-05 16:09

Kan det være rigtigt, at man ikke længere må dyrke mudderkast på kandu? Jeg anser det som et brud på ytringsfriheden, og mener, at man skal sige hvad man vil!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 16:12

www.kandu.dk/dk/beting.asp

Læs paragrafferne om hvad du må her på Kandu

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 16:13

Især punkt 6

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-05-05 16:16

Jeg gir ikke noget for de skidne regler. Det er stadig MIN RET at sige hva jeg tænker!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 16:17

epidedymittis

Mudderkastning er tilladt i kategorien "smalltalk" , men det er ikke altid, at det bliver overholdt i kun den kategori.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 16:17

Selvfølgelig må man det. Det er kun dem der får det i hovedet, der ikke vil ha det.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 17-05-05 16:19

Hvad er anledningen til lige præcis dette spørgsmål?
Der har jo været mudderkastning på kandu siden, ja.. lige så længe jeg kan huske det!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 17-05-05 16:21

det er alles ret at tænke, sige, skrive o.s.v. hvad man vil, men det hele under ansvar (strafansvar) i.h.t. alm. lovgivning.
Derudover kan der være nogle særregler/betinglser i diverse fora, som man ved oprettelse bliver henvist til at læse og dermed overholde. Det være sig rettigheder, takt og tone o.s.v. og hvis man ikke kan overholde disse regler/love/betingelser, må man se konsekvenserne i øjnene.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 16:22

Citat
Det er stadig MIN RET at sige hva jeg tænker!

Ja, selvfølgelig, men derfor kan du stadig risikere, nøjagtig som IRL at få en sigtelse på halsen for injurier, racisme, æreskrænkelse o.s.v.
Nettet er jo en del af det offentlige rum, og der gælder loven også.

(Jeg forstår dig, jeg forbeholder mig også retten til at sige hvad jeg mener, men nu er der også flere måder at sige tingene på )

mvh dova

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-05-05 16:23

NÅNÅ, det vil sige jeg har ret til at sige at RENE DIFF fra aquá burde skydes? Jeg kunne forestille mig at der var MANGE kandu-brugere der ville få ondt i røven over det !

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-05-05 16:26

Hvis man ikke tænker, før man taler.
Si'r man det, man tænker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 16:27

Der er her, det vil vedblivende være her, "man" kan intet gøre ved det. Kandu teamet har forsøgt sig med spærring af IP'er, men dette er kunne en stakket frist, for at holde de mest ihærdige ballademagere ude.

Iøvrigt tillades uden blinken stort set alt herinde. Kævleri, gratis reklame, annoncer, pyramidespilssalg, promovering, smugling, kopiering af programmel, film og musik, ripning, tuning af knallerter, svindel med registreringsafgifter, fremstilling af bomber, avertering af og efter sort arbejde........you name it.......

Så sådan lidt mudderkastning har skam ingen betydning.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 16:31

Citat
Iøvrigt tillades uden blinken stort set alt herinde. Kævleri, gratis reklame, annoncer, pyramidespilssalg, promovering, smugling, kopiering af programmel, film og musik, ripning, tuning af knallerter, svindel med registreringsafgifter, fremstilling af bomber, avertering af og efter sort arbejde........you name it.......

Det var en af de rigtig gode.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-05 16:31

intet nyt fra vestfronten. Ny vin på gamle flasker (eller er det omvendet)
Man kan skrive hvad man vil... og så tage konsekvensen, når den opstår - hen a'la køre 100 km/t hvor man må køre 80 km/t osv. osv. osv.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 16:35

Meld dig ind i et politisk parti "epidedymittis"

Citat
NÅNÅ, det vil sige jeg har ret til at sige at RENE DIFF fra aquá burde skydes?

Spørgsmålstegnet er i dette vigtigt - sæt nu vedkommende slog sine folder her - så KUNNE det betragtes som trusler på livet - og det er dyrt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 16:44

Iøvrigt mener jeg og kunne huske en yngre kandu true Ram2 på livet. Dette medførte at vedkommende røg ud i rallet. Ram2 sagde dengang han ville politianmelde osv osv.

Det kom der vist ikke mere ud af!!!!!

Briani fik også engang en melding, som han havde tænkt sig at servere for sin advokat, til videre forfølgelse! Det skete der vist heller ikke meget ved.

Såehhhh.......

Iøvrigt har vi en nuværende kandu, der kalder alle dumme, når ikke lige de kravler rundt i støvet for ham. Ligeledes har vi en kandu, der ønsker alle der taler i mod vedkommende en frygtelig død.

Så, jow jow.......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-05 16:44

Man skal vel respektere de regler, der er i sådant et forum som dette.

Ejerne sætter vel dagsorden på deres eget medie.

At de så ikke er konsekvente eller systemet er svært at styre, er en anden sag.

Vil man ikke følge disse regler, kan man jo bare lade være med at bruge mediet!

Nøjagtigt som IRL. Her tror mange, at regler er lavet for at genere dem.

Hvis et samfund, en hjemmeside, en forening - you name it - skal fungere med alle de forskellige mennesker, der jo findes her på vor jord, er vi da nødt til at have regler.

Ellers går der kaos i det!

Jeg forestiller mig, at hver enkelt bruger på KANDU har hver deres mening om en regel.

Hvis mening skal de så bruge?

Det var bare min meningsudfoldelsesytring

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 16:50

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-05 16:52

mangorossa

Kan du ikke uddybe dit grin lidt?

Hanne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 16:54

Hej Mango. Tillykke med fødselsdagen i onsdags. Undskyld at jeg glemte den, men min lommePC var i udu.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 312 point
Dato : 17-05-05 16:56

Hej epidedymittis

Med mudderkast mener du så inbyrdes mundhuggeri mellem superbrugeres besvarelser i spørgsmål som er blevet stillet af en som mangler svar på et eller andet. Det synes jeg ikke er på sin plads. Se fx.

http://kandu.dk/dk/spg/66888

Synes du det er den rigtige fremgangsmåde?

Jeg har forøvrigt lavet et "tip"

http://kandu.dk/dk/tip/11348

ikke for de skide points skyld men i ærgelse over ovenstående spørgsmål hvor det gik over stregen og ikke kunne stoppes igen. Denne kritik er ikke rettet mod nogen bestemt person, men simpelthen en bøn til alle om at være lidt mere saglig og ikke involvere alle i indbyrdes kampe.

Måske er det kun min mening.

Med venlig hilsen
Fijala

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 16:58

Hvem er >>RENE DIFF fra aquá <<
Er det noget fra en Excel beregningsformel, så forstår jeg dig godt, for de formler er ret irriterende.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-05-05 17:00

Altså, de der bomber, hvor filen står opskriften til dem henne?

Jeg skal bare bruge en 3 -5 stykker.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 17:04

Bare se her hvad scooter skrev:

Citat
Hej.

Er der en der kan give mig RAM's adresse så skal i få godt med poing 1000 eller 2000
bare jeg kan få den idiot nakket.

MVH.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-05-05 17:05

Arggggh, den stikker jeg sq, er der en der kan finde min ex-mands adresse, så er der bonus, bare jeg kan få den tåbe nakket .-)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 17:08

Bare kom med hans navn......

...og søg på kandu på krudt, bomber mv så vælter det frem.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 17:11

Bare udlod nogle point på kandu. Der er kandu'er der vil gøre alt for point?!?!?!?!?!?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 17:23

mango

Havde du fødselsdag i onsdags, det har jeg da ikke læst på kandu, men

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 17:23

Hvad med et par crysantemummer med kort lunte - er det 100 point værd.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-05-05 17:40

Herligt med humor, det er netop det, der mangler på Christiansborg.

Skal vi ikke bare vælte dem?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 17:47

Hvorfor?????

Tror du det er rarere når "de røde svende" er ved roret. Det er sgu da topmålet af selvbedrag. Der skal altid "deles" ud af det de andre har, men ikke af vores eget. Så vi plyndrer bare de rige, og fordeler til de fattige. Problemet er bare at vi stort set alle er rige i politikernes øjne, og derfor skal barberes til benet. Så om regeringen er skabt af Venstre eller Specialdemokraterne er noget nær et fedt. Forskellen er alligevel marginal og politikernes fornemste kald er at score ben & pladser til sig selv - hvad de er eminemt gode til - uanset farve.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-05-05 18:07

->maj_britt
Her er opskriften på bomber
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/soeg-navn.php

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-05-05 18:20

Hejsan... Sigmigengang... Hvor på forsiden?? finder man adgangen til "brugerbetingelser på kandu.dk"??? Jeg har nærlæst hele forsiden, og jeg kan bare ikke finde den. Heller ikke under "kom godt i gang".

Men ellers synes jeg ikke, der står noget om almindelig tilsvining i de brugerbetingelser. Der står kun, at kandu ikke vil blandes ind i noget. Er der nogen, der føler sig æreskrænket, bagtalt eller beløjet, så er det deres egen sag at politianmelde det. Og omvendt: bliver vi vidende om ulovligt stof bliver fremvist på kandu.dk så er det lige så meget VORES sag at anmelde det. Og så er kandu nødt til at afsløre personen bag en profil til interesserede myndigheder.

Så hvis DET er alt hvad der er af regler om omgangstonen på kandu.dk, tja, så er der vist ingen regler.. Hurra for det -og for vores forskellighed!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 18:24

Birgitta det finder man ikke nogen steder på forsiden, men hvis du ruller helt ned i bunden af en hvilken som helst side, står der i den blå streg, med små hvide bogstaver:
Copyright 2000-2005 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Der klikker man på, og så kommer brugerbetingelserne frem

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 18:25
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-05-05 18:32

Neiii, hvor sjovt!! dova!!.. Den har jeg aldrig klikket på før...
Såmåjegvistdaværeved at være udlært..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 18:32

Er den "streg" ikke sort

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-05-05 18:37

mørkegråblå.... sån, nærmest..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-05-05 18:38

Ingen farver til os, bare vi styrer landet, så skal det nok gå godt

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-05-05 18:38

-> tag solbrillerne af

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 18:41

Den er Kongeblå.
hilsen royalisten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 18:41

På min skærm er den streg sort. Samme farve som der står i feltet "send indlæg"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 18:45

Er teksten

"Fra"
"Kommentar"
***, du har følgende muligheder" så også blå.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 18:47

Emesen, du har følgende muligheder = er sort
Resten = kongeblå

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 18:49

Nope, jeg har ikke kongeblå farver på "kandu" siden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 18:52

Hvilken farve har stjernerne?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-05-05 18:53

Stregen er schwåt, sagt på godt jysk!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 19:03

Ans - de er da gulhvide og blinker på en kongeblå baggrund.
Er der aldrig nogen som har hentet en til dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 19:06

Er der ikke en Psp / Ps fan der kan aflure den kongeblå farve

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 19:06

Dem jeg har på kandu er sorte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 19:09

Eneste løsning:
Ny skærm - Vi kan ikke have rod i opsætningen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 19:12

Je emesen, køb dig en ny skærm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 19:17

Nu skal i ikke snakke udenom.
Citat
Hvilken farve har stjernerne?

Det kan jo kun være dem oppe på himlen. (lidt højere end himmelbjerget)
.-D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 19:22

De er sikkert grå - hvis man slukker dem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 19:36

Hvis nu Ans og 3773 sparede lidt på mudderet så kunne de rigtige farver måske træde frem.
Der er måske et gulligt skær som på mine gamle skræme ( 2 x 17")
Nu har jeg 2 x 19" med rimelige farver.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 19:43

Citat
Nu har jeg 2 x 19" med rimelige farver.

Ja, det er da også bedre end urimelige farver.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 20:03

Jo Ans - men jeg må nok tilstå at kongeblå er lysere end Kandubundliniefarven
Meeeeeeeeeen.....................blå er den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 20:17

Ja kongeblå er det ikke, hvis den er blå er det nærmere midnatsblå

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-05 20:25

Måner har den farve måner skal ha'

Den indre fred (i sjælen)

Citat
I am passing this on to you because it has definitely worked for me. By following the simple advice I read in an article I have finally found my inner peace....

The article read:
"The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started". So I looked around the house to see all the things I started and hadn't finished, and before coming to work this morning I finished off a bottle of bacardi, a bottle of red wine, a bottle of Jack Daniels, a small box of chocolates and 2 litres of stella artois, a ½ can of cider and some cheese.
You have no idea how good I feel....
you may pass this on to those you feel need inner peace

Hygge...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 20:43

Jeg tror nu farven hedder marineblå

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 20:59

Navy og indigo er tættere på.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 21:01

emesen.....navy er også marine

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-05 21:15

den er Hex={21,42,52}
Nuance: 133
Mætning: 102
Luminans: 54
Rød: 33
Grøn: 66
Blå: 82

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 21:21

Jammen Clan - hvad hedder den - Ans har betalt 5 point og så fortjener hun også et navn på den farve.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 21:28

Ja vel har jeg betalt 5 point, men det var i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/67029
men vi kan da bruge tråden her til farvekastning.

Det vil måske gi' lidt mere kolorit på tilværelsen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-05 21:28

Øhmmm! Blåxxx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-05 21:28

Hvad med bare at kalde den Blåsort - alle nuancer kan jo ikke have et navn.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 21:36

Det var så den gordiske faveknude klaret af Refi.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 21:37

Takker for lykkeønskningen arne og ans.

Mine er også blå...hmm synes de er forårshimmeludenskyerpåblå!

arggh..kommer an på hvor jeg sidder...det er en blærbarskærm he he!

Mit grin, camillamoster....er kun fordi jeg synes det er så morsomt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 21:39

øehmm...hedder det ikke godiske? ...skynder mig at sige: det er ikke for at rette..jeg troede det hed gotiske..men jeg tager måske fejl?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 21:41

ha ha..jo jeg nåede at rette mig selv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 21:43

øhaæm - det er din fødseldag vi fejrer i dag men se her:
http://www.billed-digte.dk/Digte/gordisk_knude.htm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-05 21:56

Stregen for neden har den farve, streger forneden skál ha'........mon I alle kan huske dén?

Den brede streg er sort, men kan forstyrres med den dueblå smalle streg lige ovenover - synsbedrag.

Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 22:17

Bestemt ikke Hanne

For den lyseblå ovenover og den helt lyse nedenunder er kontraster der skulle få det til at fremtræde endnu tydeligere hvis den var sort, fordi sort altid dominerer andre farver.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-05-05 22:22

smukt emme smukt..og så var det med d !

Ja arne var så sød at fortælle dig at jeg havde fødsda..og så var du så betænksom at åbne en dejlig fødselsdagstråd..tak for det drenge..i er søde.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 00:22

Jeg kan bedst li' den farve GRØN, som dollarsedler har.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-05-05 00:27

Tja. Det med at blive truet på livet, igennem kandu er noget lort. Jeg ka sku ik huske hvem der skrev det, men tak for de FINE henvisninger. Jeg kan se at arne.jacobsen er ude i noget værre noget i én af trådene. Det er jo noget bæ.

KEEP UP THE GOOD WORK!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 00:32

epidizxasd:
arne jakobsen er altid ude i noget værre noget, det er en livsstil for ham.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 00:49

Så så ikke tale bag ryggen af folk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 00:55

Hej refi

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-05 10:17

Jam jam, Dova, jeg har ikke andet end "sort" og "dueblå" nederst på min skærm.

Desuden har sort jo også flere styrker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 13:28

Her kan i se farverne på Kandusiderne.
>>Sygate<< har fundet et godt program.
http://www.kandu.dk/dk/spg/67029

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 13:58

Ha ha "emesen" jagter point.

Nu skal vi alle købe hans spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 14:00

Nå spøg tilside.....

Det er jo stadig lidt gætteværk - det er KUN kandu der kan give det rigtige svar på farven (som altså er BLÅSORT )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 14:12

Den bedste vej til at opbygge en formue Refi.
Ok så er dette lidt billigere - jeg har hentet og prøvet programmet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 14:13
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 14:22

Wow - men det er jo heller ikke det der er i spørgsmålet.
Nørd i tvivl - Er du sikker på det ikke blot måler farven på DIN skærm og ikke originalfarven?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 14:38

Jo det kan godt være - men jeg har to skærme hvor jeg kan trække det samme Kandu-billede henover begge........................samme farvetal.

Det er pænt af jer der prøver at hjælpe stakkels Ans - men der er ikke noget at gøre.
Farven er blå. (måske blåsort for at være lidt rar)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 15:56

Jeg har lige fået kalibreret farven, på en proffesionel Bruel&Kjær

XP19-Kalibrator, I bliver nu meget forbavset, for min kammerat der arbejder derude,

siger at farven er meget mørk/sort-lilla. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 16:01

Keldd - sig for himlens skyld ikke noget til Ans om den farve.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-05-05 17:17

hvor er det dejligt at læse alle disse dejlige og helt uden had besvarelser om en farve. Har vi det ikke dejligt. :0))

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-05-05 17:21

hvor er det dejligt at sidde og læse alle disse glade og helt uden had besvarelser. Har vi det ikke dejligt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-05-05 17:23

min farve i bunden er forøvrigt også en mellemting mellem blå og sort, alt afhængig af hvilken skærm jeg kigger på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-05 17:37

Nå nu siger Keldd at den er mørk sort/lilla

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 17:45

Keldd har ikke forstand på farver - prøv at se et billede fra hans have.
http://www.hirsenet.dk/Tulipan.htm

Kommentar
Fra : calista

Dato : 18-05-05 17:50

Psykedeliske tulipaner, det er lige noget for Svamp... nej, ikk noget. Nu skal jeg ikke ødelægge den gode stemning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-05 18:12

Men så til det mere alvorlige

Jeg bøjer mig i støvet og jeg HADER det.

Farven er ikke kulsort, og den hoveren som emesen nu vil komme med er

men denne farve er det nu heller ikke

Citat
emesen Dato : 17-05-05 18:41

Den er Kongeblå.
hilsen royalisten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-05 18:12

Det har Keldd ikke forstand på

Han påstod i fuldt alvor, at tulipanerne i hans have var blå

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-05-05 18:12

Gutten der truede Ram hed vistnok Scooter.

Gutten der trådte Briani over tæerne underskrev sig med Per, Nick = bibsamie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 18:39

Nååååå

Sort med lilla strejf

Så må BLÅSORT være rigtigt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 19:07

eme, og dova.
For det første bliver eme meldt til forfalskningspolitiet

og dova har indtil flere gange bevist hun er total farveblind, ser i mine tulipaner var sart lyseblå,

nu har jeg taget hovederne af dem, så jeg kan ikke bevise noget, men du kan bare vente til

næste år dova, og at sige jeg ikke har forstand på tulipaner, aldeles hårrejsende, så ans, tag dig ikke af

de to, mage til uvederhæftige personer skal man da helt over i Smalltalk for at finde, og jeg

KAN altså ikke snuppe de typer deroverfra Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 23:13

I den store favekastningskamp er den spændende ligestilling nu:

1 til sortseeren Ans
1 royalisten Emesen

Til mit forsvar af tulipanmisfarvningerne, så må det være jeres skærme, for det billede
jeg kender fra Keldd's tulipanhave er ganske smukt. (keldd vis dem det flotte billede)

Ps. Teksten nede i den blåsorte linie er ikke hvid men 999999 (hvid = FFFFFF)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-05 08:05

Så må I ind på min hjemmeside:
www.keldd.webbyen.dk

Jeg vil gøre mig umage og lave nogen fårårsbilleder til i morgen.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-05-05 10:12

Det ku' godt se ud som om, din yndlingsblomst også er tulipan

Jeg vil tage omkring Mønsteds Allé i Højbjerg ved Århus.

Den er i fuldt flor med japansk kirsebær.

Jeg ved bare ikke liiige, hvordan jeg får vist de billeder, jeg regner med at tage derude.

Har ingen hjemmeside - endnu

Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-05 11:14

Keldd

Har lige været inde og kigge på billederne af de flotte tulipaner.
Men øeehh, hvor er de mørkeblå
Du ved nok, dem der egentlig sku' ha' været hvide

Citat
Det der er gået galt, er farverne. Der hvor jeg har lagt hvide, er der mørkeblå

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-05-05 13:45

Tak for svaret Fijala.

Rart med noget indsigt i andre folks diskusioner/prolemer!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-05-05 15:57

Tak for point. Det er dejligt når der bliver startet en tråd, og den kan køre i så lang tid uden ubehagligheder.

Vi snakkes/skrives ved og hvor er det godt alligevel at der er noget der hedder ytringsfrihed.

Fortsat god dag
Fijala

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-05-05 17:38

Der vil ikke forekomme ubehageligheder, så længe det kun er de rigtige mennesker der blander sig.

I lige måde!

Epi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 18:45

Hvornår kommer de rigtige mennesker ind i tråden (og betaler ligesom jeg 30 p)

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 06-07-05 17:41

Der findes gængse "Netiketter" - som ville gøre det til en sand fornøjelse at deltage i debatterne ... HVIS alle (eller bare 95%) gad holde sig til almindelig pli og netikette.

Men desværre er det sjældent at se - både at mudderkastning undgås - og at "Admin"påtager sig et ansvar.

Der findes nogle få (GANSKE FÅ) sider, hvor det er lykkedes at holde god ro og orden - til trods for folks forskelligheder!

Dét er en sand fornøjelse!

Prøv det - prøv det! Det gør ikke ondt!!

I øvrigt går man ikke helt galt i byen, hvis man (prøver) at holde sig til emnet - og går efter bolden i stedet for manden!
Det er jo helt ude i hampen, hvis fru. Jensen synes, fru. Hansen er en rendyrket idiot - bare fordi de ikke har samme mening!!

Respekt for hinandens ret til at ha´ anderledes meninger! Kort og godt!!
Argumentér sagligt uden at blive personlig!!

Hvorfor synes I, dét er SÅ svært??