/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Anden Startside efter hvilket netværk.
Fra : H2
Vist : 780 gange
200 point
Dato : 13-05-05 08:50

Hej.

Jeg har en bærbar PC med et trådløs netkort.
Jeg har stofanet hjemme og bruger stofavets logon som startside
Men når jeg er i skole vil jeg godt have en anden startside....

Kan man på en eller anden måde få forskellige startside efter hvilket netværk jeg kobler mig på.

H2.

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 210 point
Dato : 13-05-05 09:06

hej
det tror jeg ikke
da der er kun plads til en
men du kan jo lave start side til blank
og derefter bruge foretrukne sider hvor du hurtig an vælge den side
du vil starte med

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 13-05-05 09:48

Du kan lave forskellige brugeprofiler på din computer, så du logger på en anden profil når du er i skole end når du er hjemme, på de forskellige profiler kan du så have forskellige ikoner på skrivebordet, adgang til forskellige programmer, anden startside mm.

Eller du ka ninstallere AvantBrowser (www.avant.com)

Den giver blandt mange andre ting mulighed for at have flere forskellige startsider, således at du starter din browser op med både den du vil have på skolen og Stofanet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-05 12:10

Du smider bare stofa's log-on side ud som genvej på skrivebordet eller i quickmenuen! Når du så bruger stofa klikker du bare på genvejen! Startsiden sætter du bare til hvad du vil have under Internetindstillinger i browseren!

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 29-05-05 17:23

Tak for svaret 1133.