/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
drama med børn
Fra : paparazzi
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 02-05-05 20:34

Jeg vil høre om I kender en teater/drama-gruppe som laver teater sammen med skolebørn (1/2 klasse)? De skal fx. skrive et teaterstykke efter at have talt med børnene og så øve det med dem. Eller vi (voksne) bestemmer os for et stykke og så øver de med børnene... Bare nogen som kommer ud og laver det med os...
Mange hilsner fra Ditte - som låner kærestens login.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 02-05-05 20:36

Hvor i landet taler du om?
Tokeren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-05 20:44

[hør] http://christiania.org/boerneteater/

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-05-05 21:48

Hvis det er jylland, kan i prøve at kontakte Horsens ny Teater, der er et teater tilknyttet der arbejder med børn, netop på den måde..jeg husker bare ikke lige hvad de kalder sig.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-05-05 08:33
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-05-05 08:40

Her er teater workshops for børn i alle aldre
: http://www.ratatas.dk/

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 03-05-05 10:34

Du kan også kontakte det lokale pædagogseminarium, da mange seminarier laver drama-projekter, som netop er rettet mod børn. Så kan I få en gratis oplevelse og pædagogerne får et godt projekt at arbejde med.