/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ideer til sjove tekster og T-shirts
Fra : www.SjovHilsen.dk
Vist : 1043 gange
20 point
Dato : 19-04-05 13:23

Hej

jeg mangler noget inspiration til min side www.NewFashionStyle.com

Har i nogle ideer til sjove, politiske, sjofle, frastødende, opsigtsvæggende tekster eller citater som man
kunne trykke på en t-shirt eller en streamer

bare skyd fra hoften :)

/søren

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 14:01

hvad får man i kr. for et forslag?

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 14:11

Jeg ønsker slet ikke forslag frem kapitalister

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 19-04-05 14:56

Troede det var en kommerciel virksomhed du drev?

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 14:59

noget for noget!

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-04-05 15:00

Hej For Helvede
Skide TAK

det bliver lige 12kr pr gang det bliver brugt tak

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 15:02

Ideen er ellers god, fordi der ikke rigtig er nogen andre danske sider hvor man kan købe den slags tøj.
Hvis man bor i KBH kan man altid få det i en eller anden butik, men nu er der så åbenbart også mulighed for at få det hvis man ikke lige bor i hovedstaden.

Jeg giver rabat 20 forslag for samme pris som 15 *LOL*!!!

Med venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 15:13

Backtee >> jeg gør et forsøg

CiberAmigo >> hvis du så gerne vil tjene lidt penge på det så tilmeld dig som affiliate så kan du få provision af alt det du sælger

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 19-04-05 16:13

Hvis du skal tjene penge på det, så må du også forvente at dem der kommer med bidrag vil tjene penge på det, det er sådan forretning fungere, og dermed også kapitalismen, hvorfor skulle vi forære dig noget du tjener penge på uden at få en bid af kagen?

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 16:18

Det lyder som et godt forslag, var lige ved at tilmelde mig som affiliate.
Men så længe siden ikke overholder de retningslinier fra forbrugerombudsmanden, har jge på ingen måde lyst til at deltage.

jeg hæftede mig specielt ved denne sætning:
Citat
Undersøg hvem sælgeren er
På hjemmesiden skal sælgeren klart og tydeligt oplyse navn, fysisk adresse, e-mail adresse, telefonnummer, og CVR-nummer på sin virksomhed. Kan du ikke umiddelbart finde disse oplysninger på hjemmesiden, bør du finde en anden hjemmeside at handle på. Mangler oplysningerne, kan du ofte tage det som udtryk for, at sælger ikke er interesseret i at blive "fundet". Får du efterfølgende problemer, står du i en vanskelig situation, hvis du kun har en e-mail adresse.

på: http://www.forbrug.dk/om/organisering/fo/2/net-tjek-for-forbrugere/gode-raad-foer-du-handler/

Med venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-05 16:42

Avs - ikke seriøst!

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 16:45

Det er tilsynelande ikke gået op for dig (CiberAmigo) at siden ikke er færdig .... det ligger PT noget der ligner 24 varer hvilket alle er test produkter

reglerne behøver du ikke fortælle mig om - dem kender jeg bedre end de fleste. www.NewFashionStyle.dk er jo ikke det eneste jeg får tiden til at gå med hvilket du bl.a. kan se på mit brugernavn

Backtee >> OK tak for din mening.. fint du kun vil hjælpe folk der ikke kan tjene penge på dit svar... men hvorfor blander du dig så - nu er dette ikke det eneste forum jeg bruger og sjov nok er det ganske få der deler din holdning se eks. www.startfirma.dk der er det næsten kun selvstændige der bliver rådgivet.

Får at kommer tilbage til spg.
er der nogle der har nogle ideer ?

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 16:48

CiberAmigo >> for at berolige dig lidt arbejders der på en omfattende præsentation

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-05 17:01

Ja da, plejer altid at være god for en omgang pjattede sætninger, omskrivninger, danish'mer, sprogblomster mv., men igen (for at gentage CiberAmigo), hvorfor forære noget væk? Smarte slogans er der immervæk folk der belønnes for, enten i form af løn, gaver eller premier.

Du kunne f. eks. lave en løsning med at maile slogans ind, og udlove et par t-shirts til de mennesker der skrev noget brugbart. Din tone kl 14.11 lyder ikke rar, og hænger ligesom ikke sammen. Du vil gerne dele "vores" viden, men ikke selv give noget fra dig. Det er nærmest kystbane-socialisme, "vi deler de andres ting, men ikke vores egne".

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 17:08

Hej sjov hilsen.
Som jeg tidligere skrev syntes jeg det er en god ide og det er rart at se der stadig er aktive mennesker i lille danmark.
Lige så snart dit site overholder gældende vejledninger fra forbugerstyrelsen, skal jeg gladeligt anbefale den gratis og komme med forslag til T-shirt (helt gratis).

Med venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 17:17

Nej den er ikke så god ... men jeg viste med det samme hvad CiberAmigo´s kommentar ville føre til og jeg havde ret - derfor blev jeg lidt irriteret over hans indlæg.

hvorfor forære noget væk ? er det ikke det hele dette forum handler om ? hjælpe hinanden.

(konkurrencen findes http://www.newfashionstyle.com/information.php?osCsid=60d1e16de3e7c1446ee9218e464608f6&info_id=2)

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 17:24

så CiberAmigo.... så er der en "About us" på www.NewFashionStyle.dk

Gi mig så hvad du har :)

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 18:14

hej Sjovhilsen.dk
kanon jeg var også inde på din sjovhilsen.dk og drog konklusionen "du er ok" vi skal bare give dig tid til at arbejde det igennem, held og lykke og god fornøjelse.

Citat
Lillebror

Citat
Storebror

Citat
Fuckable!

Citat
Så ka' du lære det!

Citat
Luk røven!

Citat
Out of control

Citat
Jeg vil ha' dig!

så er der en masse computerrelaterede, men dem gider jeg ikke skrive, du kan se dem her:
http://www.thinkgeek.com/tshirts/
Der er alt muligt fra videnskabelige udtryk, games, Linux, nørd osv. osv. osv.

håber det kan gøre det!
Med venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 18:22

Citat
Hvis du gi'r den første, gi'r jeg den næste!

Jeg er bestemt ikke religiøs men:
Citat
Paven er cool!

Citat
Tør øjnene og spis en kiks!

Citat
Dig, nej tak!

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 18:31

Super .. bukker og takker mange gange

når enden er god er alting godt :) (((her og også en ide til shirts))) XD

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 19-04-05 18:46

>når enden er god er alting godt :)
nemlig og her er lidt flere!

Citat
Luder!

Citat
Bitch!

Citat
Gigolo!

Citat
Red mig!

Citat
Lover Boy!

Citat
Gi' et knus!

Citat
du lugter!

Citat
No. 1

Lidt politisk!
Citat
Jeg er kommunist!

Citat
røde svin!

Den her er vist for konservative folk!
Citat
Gud, Kongen og fædrelandet!

så er der nogle invandrerelaterede!(husk stavefeljene)
Citat
Wallah jeg sværve!

Citat
50 øre for den ludertøs!

Citat
Jeg ringe efter min fætter!

Citat
Din mor er en luder!

[/citat]

Kommentar
Fra : SjovHilsen.dk

Dato : 19-04-05 19:18

hold da fast du sprøjter med ud under neglene nu .. XD

tak for alt den positive responce :)