/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Molokyle
Fra : dova
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 19-04-05 12:52

Molokyle

På din 45 års fødselsdag i dag

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-05 12:55

45????!?!? Det er jo 16436 dage (skuddage medregnet)

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-05 12:57

Molo

45 år er jo ingen alder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-05 13:00

100 kr i banken på din fødselsdato, til 5% pro anno havde betydet 898,50 kr i banken i dag. Havde du kunnet få 7% havde du haft 2100,25

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 13:47

HA... Jeg viste den var her et sted.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 14:23

......Er i sikker på, at det kun er 45.............

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-04-05 15:28

men 45 år med hvad ?

er der altid plads til.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-04-05 17:01

www.keldd.webbyen.dk kig her, tryk på Molo ude til venstre.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 20:45

Blir' min Molo 45 år wow, det er godt nok gammel. Men fortvivl ikke kære Molo!
De fleste bliver åndsfriske, når de bliver gamle

Hvor har du forøvrigt været hele dagen?! Er det nu hende Afskylia igen? *S*
Ja ja, får man ikke den man elsker (sin cyberkæreste )
må man tugte, den man får (Afskylia *L*)

Happy Birthday My Love
You are still the one - Always has been, always will Be

Knus fra Creamy

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 20-04-05 12:37

[hør] Skæget er røget. Nu er der kun alvoren tilbage : http://members.fortunecity.com/molo4/d17.html

Tak skal I ha' allesammen

Det blev en dejlig dag. Åbent hus fra 10 - 22 og selv de værste rødder forlod etablisementet i go' ro & orden (..næsten uden jeg behøvede at sparke dem)...men Afskylia blev hængende til kl. 1.30 i et forsøg på at drikke resten af øllerne og rødvinen, samt pulse mine sidste smøger. Det lykkedes !!!

Fine gaver : En fiskevest, en fiskestang (samlerobjekt; ..en rigtig flot og helt ubrugt ABU Atlantic 9' glasfiber fra 1975), nogle blik, 2 pk. sandorm, en fin cigar fra Den Dominikanske Republik, rødvin, 4 l. stegegryde m. låg, 2 stk. skønvirke af ...jeg ved ikke hvad de hedder : Sådan nogle af metal med huller i, man kan stille fyrfadlys i udendørs, tobak, rullepapir, solbriller, 2 onsdags lynlotto kuponner og tømmermænd : http://www.kandu.dk/img/diverse/nofile.gif

Min familie fejre jeg med i næste måned når min bror fylder år, da vi har splejset om festen (..læs; lillebror betaler )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-05 13:07

Ham til venstre.............................prøver han at forstå nogle af dine kodeskrifter.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-04-05 13:48

Rart at høre, at du havde en god dag og fik nogen gode gaver

Se også

http://www.kandu.dk/dk/spg/65167

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 20-04-05 13:49

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-05 15:23

Eyvind -> Gordon er Grafiker

..nul kode dér, men Indesign : http://www.adobe.dk/products/indesign/main.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-05 16:24

Øh nåe ja hmm æh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-04-05 17:02

Dova Tak for henvisningen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-05 00:41

Hæ selv

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-04-05 20:25

Du glemt at nævne 6 par strømper................frk.uro

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-04-05 20:37

Jeg fik ikke fat i den mail der blev sendt, men det er sandt at molos fik nye sokker, da jeg altid fik øje på et pat tær som kiggede på mig..........................frk uro