|
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 10-04-05 20:46 |
|
Prøv at sætte din almindelige telefon til, hvis du har den endnu. Og ellers tag fat i Cybercity, de er
da til at tale med. Jeg skal have det til sommer, og vil følge med i tråden her, om hvordan du får løst dit problem.
Hilsen Keldd.
| |
| Kommentar Fra : pipzi |
Dato : 10-04-05 21:02 |
|
Jeg prøver at kontakte dem imorgen, for at se hvad det er for noget. For det er ikke særlig rart, at den har så dårlig lydkvalitet.
Poul:from, har du oplevet problemer med, at den ikke vil finde klartone efter at have trykket nr ?
| |
| Kommentar Fra : poul_from |
Dato : 10-04-05 21:43 |
|
det er ikke forekommet noget overhovedet af det der ligner fejl
men du kan prøve at nulstille din router med det blå kabel og der fulgte med routeren da du fik den
dernæst gå ind på adsl.cybercity.dk for at sætte routeren op igen jeg er næsten overbevist om at det er den melding du for ved cybercity support så gør det inden du kontakter support ved cybercity for skal de tage afære
| |
| Kommentar Fra : poul_from |
Dato : 10-04-05 21:45 |
|
jeg sender lige denne linie igen så den giver mening
men du kan prøve at nulstille din router med det blå kabel og cden der fulgte med routeren da du fik den
| |
| Kommentar Fra : pipzi |
Dato : 17-04-05 15:15 |
|
Det er desværre et kendt problem det som du oplever her. De modeller vi har oplevet problemer med er bl.a. B&O og Philips. Jeg vil anbefale dig at vente lidt tid, og så har vi fundet problemet og løst det. Vi har i øjeblikket vores Italienske producenter i København for at få løst problemet hurtigst muligt.
Dette er svaret jeg fik tilbage fra CyberCity. Jeg har i mellemtiden købt nu trådløs, da de i TDC forretningen havde en der var nedsat rigtig meget. Der er ikke helt så mange problemer, dog stadig meget med, at den ikke kan finde klartonen. :(
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 08-07-05 19:26 |
|
Det er da noget rod, håber du snart får styr på det.
Hilsen Keldd.
| |
| Kommentar Fra : barrett |
Dato : 14-09-05 09:57 |
|
hej pipzi
Vi fik også problemerne med støj og ekko som du beskriver da vi fik ADSL (har også Cybercity) og efter rigtig mange samtaler med både TDC og Cybercity - hvor de bla. henviste til hianden og bytning af udstyr (både splitter og router - skiftet en ting ad gangen) - til sidst viste det sig at det var en kabelfejl (selvom de havde målt på linien og meddelt der ingen fejl var), TDC sendte til sidst en mand ud (de meddelte os at det var for egen regning hvis der ingen fejl var) - og han skiftede en del af det udendørskabel ud, og siden har der ingen problemer væet.
mvh
Barrett
| |
| Kommentar Fra : barrett |
Dato : 20-09-05 22:53 |
|
Så vidt jeg ved - sådan er det ihverfald hos os - så står for/ejer TDC kabelnettet (Vi bor i villa).
Vi har stadig selve vores telefonabonnement hos TDC og Samtaler hos Tele2 og ADSL hos Cybersity.
Men hvordan det nøjagtig hænger sammen generelt ved jeg desværre ikke så meget om.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|