/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Weekend-pausetråd
Fra : Toupie
Vist : 607 gange
10 point
Dato : 08-04-05 15:05

Nu er det weekend og hurra vil nogen sige og glæde sig til nogle dage uden arbejde... dog ikke mig jeg er på arbejde denne weekend og kommer nok til at tilbringe det meste af tiden på kontoret foran computeren - vi har nemlig fået brev fra arbejdstilsynet og de vil gerne komme og besøge os, samt se vores APV .... øhh.....så nu har jeg travlt Udover dét så er jeg igang med at reviderer vores hjemmeside og har lovet at hjælpe en stakkels pædagogstuderende med hendes opgave....og så er der lige en enkelt computer jeg har lovet at rense for snavs og gøre mere sikker - det har sq sin pris at være hjælpsom

Tænkte at jeg kunne få lidt adspredelse fra alle de dejlige humoristiske kandubrugere, mens jeg sidder her og knokler, så skriv skriv skriv lige hvad der falder Jer ind

// Toupie

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 08-04-05 15:15

Tjaeh... nu hvor jeg er havnet i biblioteksverdenen kigger jeg lidt på Dublin Core :

1.) http://dublincore.org/
2.) http://www.lub.lu.se/cgi-bin/nmdc.pl

..ellers er der bare dømt slapper week-end med; tøjvask søndag kl. 10-12 og Paris-Roubaix ( http://www.cycling4all.com/index.php?content=r05rparo.php ), som det mest ophidsende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 15:19

Molo, er du havnet i biblioteksverdenen?? hvornår er du det? og hvad laver du der?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-04-05 15:19

Tjaaa... Min weekend kommer til at gå med at overmale paneler, der er marmoreret efter alle kunstens regler for ca 105 år siden... Det nærmer sig blasfemi, og det er godt nok også lidt med rystende hænder, man begynder på den slags.... Men men.... Vi kan jo ikke blive hængende i fortiden
Og så kunne man jo håbe på lidt sol og lidt temperaturer, så et smut ud i haven ikke er en alt for ubehagelig oplevelse.
Ud over det - afslapning efter en uges herlig ferie... den skal jo helst sluttes af med manér, så ikke noget overdrevet arbejde

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-04-05 15:21

Hej Toupie.

Jeg holder en velfortjent pause. Er i fuld gang med at flytte, men tager lidt af gangen. Faktisk så lidt, at det sagtens kan tage en fjorten dages tid endnu *G*

Har lige drillet min far lidt. Han er bange for min mor - og hun er bange for mus!
Ret tankevækkende, ik?!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 15:25

Vaxen det er imponerende du har nerver til at overmale de paneler det tror jeg nu alligevel ikke jeg ville have.......og dog, som du siger skal vi ikke hænge os i fortiden

Jeg har næsten også lige haft ferie men syntes da godtnok jeg allerede trænger igen

Creamygirl, en flytning er = sortering af alt det skrammel man får gemt gennem årene, så det kan sagtens komme til at tage laaang tid

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 08-04-05 15:31

Jeg skal såmænd heller ikke lave noget spændende. En tur i haven,hvis altså vejret holder en tur i skoven søndag. Sove længe.. Og måske hjælpe mine piger med at dele reklamer ud lørdag.

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 15:32

Toupie -> Via. en hurtig tur rundt om numsen er jeg havnet på Hovedbiblioteket's EDB-Afd.

Fedt sted: Gratis Data-tidskrifter samt anden opbyggelig litteratur og der er mere røg i køkkenet end hos Miljøkontrollen

9-16 flex : 11-18

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 15:38

Memuel, hvor tarveligt at skrive det lige sådan en weekend jeg god gad have

Molo, det lyder da rigtigt godt er det så noget fast eller er det tidsbestemt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 15:42

Toupie -> 3 mdr.

XHTML, support, drift og vedligeholdelse, samt kurser for de 10-12 frivillige 'nørder' (læs ; superbrugere) der hjælper Bibliotekets kunder med IT.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 15:48

Molo, du må da snart have så meget erfaring efterhånden, at det giver et fast job

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 08-04-05 16:12

Toupie> Det var såmænd ikke for at være skadefro eller noget. Men du spurgte jo selv hvad vi skulle lave....
APV-- Det skal vi også til hos os, så der ligger snart en del arbejde til mig.
Memuel:-/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-04-05 16:21

Ak, Toupie, job hænger ikke på træerne, når man først er arbejdsløs. Min samlever fik en revalidering p.g.a. mange og slemme depressioner. Men da han fik den ande depression efter han var startet på revalideringen, tog de den fra ham igen. Nu skal/er han på kontanthjælp.

Og så har jeg da for en gangs skyld også oplevet noget spændende. Der gik ild i vores skorsten (det gamle lort). Desværre var vi så dumme at slukke den igen. Nu går vi bare og lurer på, om den blusser op igen. Det er da altid noget, det ikke var i morgen, der gik ild i den. Så ville vi have være kørt kort efter, vi havde brændt af. Så var de stakkels dyr brændt inde.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 16:27

Memuel, det var nu heller ikke så alvorligt ment, jeg er bare misundelig
Du skal bare spørge om hjælp så, mht den APV - jeg ender med at blive mester inden jeg er færdig Lige nu sidder jeg og laver en blanket til registrering af voldsepisoder, som også er en god ide at have liggende sammen med APV´en.

Jernladyen, jeg vil også hellere arbejde i weekenden end være arbejdsløs på de betingelser som din mand er - det må ikke være sjovt for ham
Det var da godt i var hjemme og da også godt i fik den slukket, ellers skulle i bo i telt de næste par måneder

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-04-05 17:01

Ja, det må du nok sige, Toupie. Men man kan vænne sig til at arbejde i weekenden - bare man gør de tit nok. Inden jeg fik penison, arbejdede jeg altid hver anden weekende, næsten lige meget hvor jeg arbejdede. Inst. med mennesker lukker jo ikke fredag til mandag. Men det var nu ikke særlig morsomt, for der var næsten ingen på arbejde, så der var dobbelt så meget at lave som til daglig.

Jeg er nu glad for, at vi ikke skal bo i telt. Jeg kan ikke lide at sove sammen med ørentviste, og dem synes jeg der altid er masser af i et telt. Men vi kunne nok have lånt min søsters og svogers sommehus. Det ville have været helt fedt. Det ligger langt ude i naturen på Jyllands "næse". Der gad jeg godt at bo til daglig.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 17:18

Jernladyen, jeg arbejder heldigvis kun hver 4. weekend medmindre der mangler arbejdskraft, så springer jeg gerne til for at få det hele til at hænge sammen i en større sammenhæng. Her er der ikke noget der hedder helligdage medmindre det passer sammen med de efterfølgende fridage efter en weekendvagt - og jeg har da også vænnet mig til det (det kniber mere med de skiftende vagter) men lige denne weekend er der ikke så meget andet at lave end kontorarbejdet - og det kan være kedeligt i 8 timer ad gangen Har overvejet at køre ud og købe en masse chips jeg kan hygge mig med, har nemlig kigget på "lageret" og det er helt tømt

Ja, hvem der kunne bo ved vand, strand og den herlige natur og bare nyde livet - eller endnu bedre, bo i Italien, Amalfi he he

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-04-05 17:29

Hmm, vender tilbage senere. Der er ild i lortet igen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-04-05 17:33

Vil også bidrage - min weekend skal nemlig bruges til så lidt som muligt
Har haft en uge med 2 aftenmøder og lønsedler der også skulle laves udenfor arbejdstiden, samtidig med at alle i børnehaven skal nå at holde ferie inden 1. maj og der ikke er penge på vikarkontoen, så selv om jeg er glad for mit arbejde, så er jeg dødtræt nu
Så jeg glæder mig

Og mens jeg har skrevet det her har mine børn inviteret sig på aftensmad, suk!!! Nå de er jo sådan set rigtig søde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 17:45

Aftensmad ? Der er hjemmemarineret kalkuncuvette m/pinjekerner i ovnen og jeg skal have noget så absurt som Fusille i oste-/fødesovs m/reven muskat og friskklippet persille til

</UHM...>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 17:47

Hvis jeg mod forventning skulle være mere sulten ? ...er der henkogte pære i køleskabet og så kan man altid bixe en hurtig råcreme med vanilie sammen ...i mangel af fløde-is

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 18:47

Jernladyen, så er det du skal tænke på sommerhuset

TheRipley, ja det er utroligt at vi er så engagerede i vores arbejde, at vi lader det gå ud over vores fritid

Molo, det lyder bestemt ikke dårligt Hvordan går det forøvrigt med din lille hjemløse veninde?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 19:31

Jette:
Stil nogle spørgsmål med din skorsten, jeg er som bekendt ...............ekspert. Og har lige fået grønt lys fra

forsikringsselskabet, til at bygge min op igen, for 13.500kr. hvor jeg selv skal betale selvrissikoen på 2.500kr.

Den pokkers influenza har plaget mig en uges tid, men imorgen må jeg i haven, køleskabet er også blevet tømt,

og skal fyldes op, så der er nok at beskæftige sig med. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 19:46

Keldd, sender dig lige nogle helbredene tanker fyldt med energi, så du er på toppen i morgen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 19:51

Mange tak Toupie, og ha' det godt på dit arbejde,

så kan vi tage til Italien når du kommer hjem, jeg mangler også lige at kigge lidt

på det Sixtinske Kapel, og Colloseum.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 20:01

Den er jeg med på Keldd, så kan det være at jeg endelig kan få købt noget ordentlig rødvin Har endnu ikke kunne finde den i DK, men mangler stadig den Italienske butik i Kbh. ved havnen, men det er bedre at hente den direkte i Italien

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-04-05 20:03

Nådada, er det nu Jette der har ild i sin skorsten.
Ja man har da heller ikk' andet end bøvl med det skidt.
Forleden måtte jeg op og rense toppen af min skorsten, fordi al røgen hellere ville komme ud af lågen på fyret, så alle zebrafinkerne var ved at dø af røgforgiftning

Og Keldd din stakkels influenzaplagede mand.
Jeg sagde jo nok, at uanset hvad du prøvede, ville det vare en uges tid

Og Toupie god arbejdslyst.

og hvad skal jeg lave i weekenden

Så lidt som muligt, i så lang tid som muligt
Narhh, hvis vejret bliver godt, kan det da være jeg vil overveje at pusle lidt med motorcyklen.

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 20:09

Tak Dova Jeg har fyraften om en time men skal så igang igen i morgen kl 13.00

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 20:16

Toupie: Nu det der med rødvin, Jeg kan godt lide vindruer, men ligesåsnart menneskene begynder at trampe på dem,

bliver de sure allesammen. Jeg har forsøgt 100vis af gange, at smage på det, men jeg synes det er

totalt udrikkeligt, lige meget hvad de gør ved dem. Jeg kan dog godt drikke en mousserende een der hedder:Nå,

det kan jeg ikke huske, men den er Portugisisk, en kølig Chianti, og parmaskinke på melon er jeg også med på.

Så det bliver en god tur Toupie 8 eller 14 dage??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-04-05 20:23

Nå, det virker, som om ilden har givet op. Men nu stinker hele hytten af løbesod. Fy for den da. Jeg ringede lige til forsikringsselskabet. De kræver, at vi ringer efter en brandmand, der skal kontrollere, at ilden er ordentlig slukket. Det var kun fordi her begyndte at lugte som et MEGET varmt strygejern, at vi opdagede, at der også var ild i bunden af skorstenen. Så hev vi røret til brændeovnen ud og kylede vandet ind derfra, så den ikke fik mere luft end højst nødvendigt. Men vi slipper så ikke for brandmanden. D.v.s. vi venter en time eller to med at ringe. Hvis lemmen så er blevet kold, så er ilden vel gået ud, vil jeg tro. Den er da godt i gang med at køle ned.

Keldd, hvor længe stinker det af sod?? Og hvor høj er din skorsten?? Jeg tror ikke, vores kan bygges op for 13.500 kr. Jeg vil tro, den er omkring 7 m høj. To nogenlunde højloftede etager og et loft. Og den har nok i hvert fald en meter over taget. Nå, nu må vi se. Vi skal ringe til skorstensfejeren og en murer på mandag, og så skal vi ringe til forsikringsselskabet igen. Men hvis jeg kender dem ret, får vi ikke en krone. Og så må den skide skorsten få lov at stå til næste gang, der går ild i den. Så slukker vi den bare ikke selv. Så får vi vel en ny?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-05 20:24

Keldd

Tror det er den, der hedder Matheus Rosé....... findes osse i hvid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 20:28

Toupie -> Joeh... det går fint med Afskylia

Det er nu ikke meget jeg har set til hende ..siden hun lånte 100 kr. af mig i sidste uge

Phuuu..... jeg ka' dårligt rokke med ørerne. Jeg 'kom til' også at spise ½ dåse pære

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 20:33

Ps. Toupie -> Hun er jo heller ikke hjemløs længere, men har fået sin egen storskralds opbevaringsplads. Hun er en værre tingfinder og kan ikke lade noget ligge, der ser ud som om det måske kan bruges : Gamle legesager, urtepotteskjulere, lamper, askebægre, dimser, dingenoter og ubrugeligt skrammel. Så er der noget at kigge på, siger hun glad og fornøjet

Hun er sød

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 20:34

Ja Klumme, det er rigtigt, jeg tror jeg vil købe nogle flasker af den slags i morgen,

jeg har ikke haft en rigtig herrebrandert på, siden jeg besøgte molo før jul.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 20:40

Jette:
Min er 9,5m, og lad være at slukke ilden. Den brænder jo kun inden i skorstenen, bare hold øje med den, så den ikke slår mørtelen ud mellem fugerne. Den brænder så den gamle løbesod af, og er så blevet skør, så der skal en kaminentindsats i, sådan fik jeg det forklaret.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 20:47

Keldd, den rødvin jeg er helt vild med er også musserende så måske den er noget for dig Tja.....jeg har kun 2 dage til rådighed

Molo, godt hun har fået tag over hoved og noget at putte derind

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-04-05 20:50

Ok Keldd, men det er for sent, tror jeg. Det virker, som om ilden er gået ud. Men spørgsmåler er også, om den ville have holdt sig i skorstenen. Væggene op til skorstenen er så fulde af løbesod, at det kommer ud på begge sider. Og så er de temmelig møre af det, tror jeg. Selv uden ild i skorstenen kan man lugte løbesoden, når man komme ind udefra.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 20:58

Toupie:Hm, ja 2 dage er nok lige i underkanten, men vinen lyder rigtig fornuftig, og et stykke Gorgonzola,er heller ikke

vejen.

Så Toupie, vi finder på noget, foråret er lige om hjørnet, og der er masser af Italiener restauranter i København.

Vi kan jo tage molo, og hans veninde med, jeg har set hende, hun er rigtig sød. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 20:59

Ja, JEG ved selvfølgelig godt hvad APV betyder.
Men synes i ikke i skulle forklare APV for nye Kandu'er,
der er bange for at virke dumme ved at spørge ?
De har jo heller ikke så mange point at gøre godt med og da de ikke ved hvad det betyder, kan de jo heller ikke vide hvilken kategori, de skal stille et evt. spørgsmål i,
Gambrinus

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-04-05 21:01

PROBLEMER:
Kørte i Silvan for at købe en fliseskærer, havde glemt tegnebogen, på vejen hjem efter den blev jeg stoppet af politiet for at køre uden sele (500 dask), tilbage til Silvan, dyret under armen, snublede over 1/2 mursten og hamrede fliseskæreren ind i bilen, bulen er skarpkantet og på størrelse med en håndbold
Kørte på bådehavnen, mødte en inspektør fra Hempel der kasserede min bundbehandling, skrabes til bunds og opbygges med 6 gange primer (3 ugers arbejde hvis vejret er godt)

Det kalder jeg f------- en start på en weekend
God weekend til alle, håber at jeg er den uheldigste, nu går jeg i arrigskab i gang med humlen og giver pokker i det hele.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 21:02

Ja,Jette, det lyder rigtig væmmeligt, men få bedøvet sodlugten med en sprayflaske halvt eddike halvt vand.

Og så alle vinduer og døre op i morgen. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-05 21:04

LOOOL Stakkels dabj.

Een ulykke kommer sjældent alene.. og gerne i serier på 3. Nu kan du håbe, at du har fred et stykke tid.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 21:08

dabj:
Jeg vil godt have lov at udtrykke min dybeste sympati for dig, jeg troede kun den slags

skete for mig. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 21:09

Keldd jep der er en rigtig god Italiensk resturant i Kbh. nok den eneste der laver rigtig Italiensk mad ....men prisen er også derefter

Gambrinus, du kan lave et Tip om det

Dabj, ej så uheldig kan man da bare ikke være

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 21:12

Hvis jeg laver et tip, risikerer jeg jo at få point.
Det kan vi jo ikke ha’. Vel ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-04-05 21:14

Har det allerede bedre, tak for medfølelsen, jeg trængte sgu-------SKÅL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 21:24

Toupie: Nu har jeg i lang tid haft min private mail adr. stående under min profil, ganske vist står der "snabela" i stedet

for tegnet @ . Jeg er også let at finde på nettet hvis det skulle være. Ingen har generet mig, og hvis nogen har lyst

kunne de da gøre det i "Smalltalk", det er da meget lettere. Jeg skriver det her, fordi de fleste vel ikke er meget for at

lægge deres private adr. på nettet, ja klart nok vel, men jeg synes ikke der er noget at være betænkelig for, men det

er altså min mening.

En anden ting er: Hvor er emesen???????????????????????????????????????

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 21:24

For nogle år siden var der en arbejdskollega, der om morgenen opdagede, at han havde fået smadret sin venstre fordør (På sin bil altså) i nattens løb.

Da han kom på arbejde, var der ikke flere parkeringspladser,
så han parkerede lidt uheldigt.
Da jeg skulle ud at køre i frokostpausen, baldrede jeg ind i hans højre fordør
og 5 minutter senere kom vores sekretær ud og bakkede ind i hans venstre bagskærm.

Tre skader på en dag.
Tre skadeanmeldelser.
Tre forskellige forsikringsselskaber.
Gambrinus
DET var bare APV !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 21:31

Keldd -> Jeg tror du forveksler to af mine veninder : Afskylia og the1best. Jeg kan levende forstille mig du har set the1best ...med al jeres Skajpen og MSN'esen, men næppe Afskylia : Den Nøgendansende Knivkaster fra Finmarken !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 21:35

Molo:
Jo jeg har, du har vist mig et fint billede af hende, hvor du holder hende i hånden,

og kalder hende din ægte kæreste.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 21:37

Harrison Ford,
på tv2

NU.
Keldd.

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 08-04-05 21:39

Hvad betyder APV ?
Jeg har desværre ikke så mange point at gøre godt med,
men jeg håber at i vil svare alligevel.
Kys og kram.
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 21:44

Keldd -> Dét er sgu da creamygirl ..min Cyberkæreste ...din nød (Udtryk hun ofte bruger om tåbelige mandspersoner)

http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

Der er Twins med Danny Devito og kødbjerget A.S på d kanalen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 21:48

Du vælter dig i kvinder molo.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 21:49

APV ?

http://www.apv.ms/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 08-04-05 21:59

Tak hr. Molokyle.
Du er en skat.
Den Røde Baronesse

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 22:09

Kan i huske dengang, det var til at få lavet noget på sit arbejde.
Jeg mener uden kvalitetsstyring, APV, EU-krav, krisepsykolog, intimmassage, sexchikane.
Nu går tiden med at finde ud af, hvorfor man ikke får lavet noget og hvordan man får lavet ikke noget hurtigere.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-04-05 22:09

Nå, nu har brandchefen lige været her og tjekke skorstenen. Jeg nægtede at ringe 112 til en brand, der var gået ud (næsten, viste det sig. Der var gløder i bunden). I stedet ringede jeg til politiet, der ringede til brandchefen, der kom 5-10 min senere. Men inden da havde vi raget alt møget ud. Det var fyldt med små kviste. Brandchefen sagde, det var en alliekerede. Men med mindre den allike byggede i flere etager, så har der vist været rester fra mere end en. Eller også har det været en meget solid rede. Nå, brandchefen fandt ud af, at der var en revne i skorstenen, men han kunne ikke sige, om det var branden, der havde lavet den. Men skorstenen var brændt ren hele vejen op, sagde han. Det tror jeg nu ikke på, for han kan ikke se ret langt op i den med det lille møgbeskidte spejl, han havde. Og det er ikke ret længe siden, vi fik fejet skorstenen, så det er nok derfor, den så ren ud. Men han ringede så til skorstensfejeren, der kommer mandag morgen. Så må vi jo se, om vi kan lokke ham til, at skorstenen er revnet, så vi kan få en ny. Det ville være dejligt med en der ikke lugtede. Men enten så er min lugtesans stykket af p.g.a. stanken, eller også lugter her ikke lige så slemt mere. Men vi har nu også haft gennemtræk hele tiden siden. Nu har vi dog kun et vindue åbent.

Molo, er Afskylia også på "komogvind"?? Der er også en, der kalder sig det.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 22:20

Jette helt ærligt. Du siger du elsker dyr.
Nu kommer det frem. at du lige pludselig ikke vil sove sammen med dine ørentviste mer.
Du skulle nok ha' vænnet dem fra som små.
Ikke nok med det.
Så brænder du hjemmet af for nogle små uskyldige alliker.
Ja, jeg er skuffet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 22:26

Keldd, jeg har da også min private mail adr. under min profil.....og har haft det længe

Gambrinus, jeg regner med at vi ryger ind under kategori 1 når jeg engang er færdig ....og det skulle jeg da helst være inden de kommer på besøg

Jernladyen, godt der ikke skete mere og at I har fået styr på det

Dabj, du kan da altid finde trøst på Kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-05 22:38

Hmm!! Keld forsøger vist at lægge rør ind igen igen Man skal godt nok være vågen her på Kandu!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 22:50

Min søster er selvstændig.
Jeg sidder og læser lidt on APV :

1 Forhindring af risici samt Evaluering af risici, som ikke kan forhindres
2 Bekæmpelse af risici ved kilden
3 Tilpasning af arbejdet til mennesket - udformningen af arbejdspladsen, valg af arbejdsudstyr og arbejds- og produktionsmetoder
4 Hensyntagen til den tekniske udvikling
5 Udskiftning af det, der er farligt med noget, der er ufarligt eller mindre farligt
6 Planlægning af forebyggelsen for at gøre den til en sammenhængende helhed: teknik, tilrettelæggelse af arbejdet, arbejdsforhold, sociale relationer og påvirkninger fra faktorer i arbejdsmiljøet
7 Vedtagelse af foranstaltninger til kollektiv beskyttelse frem for foranstaltninger til individuel beskyttelse
8 Hensigtsmæssig instruktion af arbejdstagerne

Især punkt 2, 4, og 7 springer mig i øjnene.

Hun er fodterapeut.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-04-05 22:51

Punkt 6 er heller ikke dum.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 22:56

Gambrinus, ja man skal vel tage højde for det hele

Hej søde Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-05 23:01

Fodvorter er farlige!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-04-05 23:13

Gambrinus, fordi jeg ikke vil sove sammen med dem, betyder det jo ikke, at jeg ikke kan lide dem. Jeg sover jo heller ikke sammen med alle andre, jeg godt kan lide. Men på den anden side, hvis ørentvisterne også sover, så niver de jo ikke. Bortset fra det, har jeg engang sovet i sovepose med en mus. Jeg vågnede ved, at der var en, der stod og prikkede mig på benet. Men der var ikke nogen. Så troede jeg, jeg havde drømt det, og lagde mig til rette igen. Og så tog pokker ved den lille fyr i soveposen. Så ville den ud, og det skulle være NU. På det tidspunkt var det gået op for mig, at det måtte være en mus, for dem var der set mange af, der hvor vi sov. Nå, jeg hummede mig lidt, så musen kunne komme ud, og så vendte jeg mig om på den anden side for at sove videre. Men hende der lå på den anden side af mig, var vågnet og spurgte, hvad det var. Halvt i søvne svarede jeg, at det bare var en mus. SÅ vågnede jeg for alvor. Hun hylede som en stukket gris, for op og snuppede soveposen og rendte sin vej. Alle de tøser der var vågnet ved hendes vræl, smuttede også. Så vi var kun et par stykker tilbage. Dejligt. Luften blev meget bedre af, at de gik. Og den stakkels mus, prøvede den næste halve time at søge tilflugt i en papirkurv, den åbenbart ikke kunne komme op i. Til slut gav den op og rendte ind i sit hul. Jeg lå, så jeg kunne følge med i det hele. Men om morgenen, da jeg vågnede, var den stakkels mus blevet til en hel flok - og jeg var blevet underlig, fordi jeg ikke var/er bange for mus.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 23:35

Toupie:

Ja det har du da (mail adr.)

Hej tedd, vær nu lidt glad.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-05 23:40

Bare jeg blir inviteret med til Rom!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-04-05 23:48

Keldd og den er der da bare hvis nu nogen skulle få lyst til at maile til mig

Tedd, jeg vil gerne have dig med til Rom

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-04-05 23:53

Der kan du se tedd, du er ikke alene.
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 00:00

Vil hellere til Jamaica! Har hørt græsset er grønnere der?

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 09-04-05 00:06

Whaaawwwwwww..... Hvor har i har travlt, mens jeg har spist god mad og har drukket god rødvin
Hik..

Memuuuuule

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 00:07

Jeg vil prøve at være frisk i morgen, der er ingen mad i huset, jeg håber The Flu, helt har forladt mig i morgen.

sov godt alle
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-04-05 00:09

Også nat nat herfra og tak for underholdningen i dag - regner med fortsættelse i morgen

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 08:37

G'mor'n

Jernladyen -> Afskylia på Kandu.dk ?

Hun kan kun læse/skrive Finsk og det er endda ikke store sager, da hun ikke fik meget ud af skolegangen på det børnehjem i den finske ødemark, hvor hun er opvokset. Efter et voksenliv som Showdancer (læs; Stripper) og Kokain- & pillemisbruger er der sgu heller ikke blevet læst for mange bøger. Som hos Pamela Anderson, er det ikke studenterhuen der trykker

En computer kan hun kun finde ud af at tænde/slukke, hvis det foregår på vægens stikkontakt

Til gengæld er hun både hidsig som et DAMP barn, ustabil, mærkelig, køn og sød

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 08:53

Keldd -> Jeg har haft emil adresser stående i min profil siden dag 1 her på kandu.dk. Det har resulteret i, jeg nu sidder inde med 46 emiladresser til kandu.dk brugere. Fra denne tråd mangles dog : dova, vaxen, memuel og Jernladyen.

Alle uden undtagelse har skrevet til mig uopfordret. Jeg tvivler nu på det er fordi jeg er specielt populær, men mere et resultat af en af mine egne leveregler : Hellere berygtet end berømt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 09:06

Go’ mor’n
Har i sovet godt ?
Jeg har sovet ad helv… til !
Kender i det ?
Man har drømt ad helvede til.
Kan ikke rigtig huske hvad man har drømt.
Men er pisse sur et par timer efter man er vågen.
Så sig mig IKKE imod.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 09:17

Jeg har sovet som et spædbarn siden kl. 24.

Dvs. skulle tisse og spise hver 2. time

Nej pjat... Jeg klarer mig så fint med blot 6 timers søvn, som regel fra 24 - 6. Jeg drømmer altid (..nogen påstår ; også i vågen tilstand ) og jeg husker som regel hvad drømmene handlede om, men ikke detaljerne. De er glemt på 5 sekunder.

Jeg er altid i pragfuldt humør om morgenen. Jeg er en af de der irriterende typer der energisk og veloplagt står og synger af lungernes fulde kraft i brusebadet kl. 6.15 om morgenen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 09:19

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-04-05 09:21

Hej Gambrinus
Hvilken farve var den bil der fik tre skader på en dag af tre forskellige ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 09:22

Dejligt at ha' en, at la' det gå ud over.
Håber det er overstået, før de andre vågner.
Gambrinus ?-C

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 09:22

molo:
Jeg lavede min profil om, fordi den et stykke tid havde stået tom.

Der var kommet nogle nye, og der stod ikke noget i deres profil, det blev jeg lidt knotten over, men hvem er jeg??

Jeg kan jo ikke tillade mig at blive sur, når jeg ikke selv har skrevet noget. Dova havde pludselig skrevet en

længere smøre, og flokdyr som jeg åbenbart er, gjorde jeg det også, og satte så min e-mail under.

Nu er der ikke nogen der har kontaktet mig den vej, men jeg er på Skype og Messenger, og er blevet

råbt op den vej. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 09:24

Det ka' jeg sgu' da ikke huske.
Jeg smadrede den sgu' da bare.
Var det din ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 09:26

Dette resultere i; hvis jeg overnatter hos venner med børn :

..er børnene små ? Er jeg bare Helten. Mor og far sover videre, mens jeg klarer afspisning og underholdning af poderne.

..er børnene teenage'ere ? Så glæder forældrene sig over der er lavet kaffe og dækket op, når de vågner ...og ungerne bander mig langt ind i helvede og tigger mor og far om ALDRIG at lade mig sove hos dem igen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-04-05 09:29

Gambrinus
Næ sgu ej. Ska aldirg nogensinde ha en dyt, bor jo også i kbh city.
Det var fordi jeg læste engang at røde biler har en overhyppighed af færdselsuheld.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 09:29

Heraf kan jeg slutte :

Keldd -> Er under skolealderen
Gambrinus -> ..er et sted mellem 13-19 år

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 09:33

Nu er det mange år siden.
Før jeg oplevede Alfa's lyksagligheder.
Hvis du lover at holde dig kæft, kan jeg sige dig,
at jeg dengang kørte (Hvis man kan kalde det det) i en hvid Corsa.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-04-05 09:33

Nåååe lille Keldse
Ku du ik gennemskue at jeg parodierede A.J i den Arne.Svamp tråd. Men nu han siger det (A.J.) så er der sgu noget om det, for jeg har vist aldrig set dig i en tråd IKKE lægge an på nogen. Ergo du er en gammel gris, - og det er ganske vist.
Hvis et hankønsmedlem af Kandu vil lægge an på nogen du ikke har forsøgt dig med, ja så er der kun mænd tilbage. UPS!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 09:36

Ja mulberry; Keldd er et fremmeligt barn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-04-05 09:39

Gambrinu
Min mund er lukket med syv segl. Lyder da ellers sødt og uskyldigt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 09:40

Rolig mulberry, dig er der vist ingen der kommer efter.

Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 09:40

Nå, men jeg fandt da ud af at det dersens Dublin Core ( http://www.kandu.dk/dk/spg/64401#687746 ) er det meta-markør skema jeg hele tiden har brugt til at indexere mine websider, så jeg kan holde fri resten af dagen
..medmindre Afskylia skulle dukke op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 09:48

[hør]Til alle nørder kan jeg så til gengæld oplyse :

En nyhed i modulariseret XHTML 1.1 i forhold til XHML 1.0 er en ny markør <ruby> : http://www.w3.org/TR/2001/REC-ruby-20010531/#what

Derudover er XHTML 2.0 på vej : http://www.w3.org/TR/2004/WD-xhtml2-20040722/

Så ved I dét !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-04-05 10:09

Go' morgen alle!

Vaxen

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 09-04-05 10:21

Gaab.. Godmorgen til alle. Rødvinen er forduftet tilbage er minderne...

Memuel

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 10:27

Tjaaaa, hva' ska' man si' ?
Dårlig rødvin !
Gambrinus

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 09-04-05 10:39

Det var faktisk en udemærket vin.. Nå, men dagen kalder.

Jeg får nok brug for noget hjælpe til en oversættelse senere, men jeg opretter min egen tråd. Lidt skal der jo betales for udført arbejde.
Memuel

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-04-05 12:31

God formiddag Lige en lille komment inden jeg tager på arbejde...

Mulberry, i forbindelse med din kommentar om keldd kom jeg til, at tænke på engang jeg arbejdede på en tegnestue. En af mine kollegaer flirterde konstant om man kunne være helt sikker på at hvis man stod over lysbordet og han kom forbi, så fik man lige et klap i popoén - og det var ok! sjov og ballade og alle vidste at der ikke var mere i det. Tilgengæld hvis min chef lavede samme nummer eller stod og åndede mig i nakken (Ad) så var det ret ubehageligt og nærmede sig sexchikane.
Det jeg mener er, at nogle mennesker kan flirte uden at det virker kvalmende og det mener jeg Keldd gør - altså på en sød og uskyldig måde som man ikke kan tage seriøst Hvis Keldd var en rigtig flirt, så tror jeg nok han havde været mere "fremme" med flirterierne og havde mailet til alle pigerne for længst - nåhh ja, det har han måske også, men har så glemt mig

// Toupie

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-04-05 14:56

Hej Toupie.
Hver deres grænser, de ting han har sagt til mig ville jeg godt ha været foruden, synes han er klam og intimiderende.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 15:18

Giver lige Toupie og mulberry et cyberklap i popoén!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 16:08

mulberry:
Du er dog utroligt charmerende.

Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-04-05 17:58

Mulberry, ja det må så være hver vores grænser - nu ved jeg ikke hvad han har sagt til dig (vil heller ikke vide det ) men jeg tager det kun for pjat og ballade ligesom jeg selv laver pjat og ballade.....men selvfølgelig handler det jo om øjene der ser

Søde Tedd, åhh bliv ved (og dette er kun pjat og ballade)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-05 18:23

Ha ha... - jeg hørte lige en fortalelse af en kvindelig Sport-journalist på P3 :

Hun skulle sige Silkeborg ...og så sagde hun, Gud hjælpe mig : SilkeLår

</KVINDER_!_!_!>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-04-05 18:26

Molo, gad vide hvor hun havde sine tanker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 18:40

Så er jeg tilbage i Århus - og klar til kandu efter en hektisk flyttedag.
Sønnen blev i vestjylland, så jeg må nøjes med kattens selskab, samt en velfortjent flaske rødvin til min mors hjemmebragt flæskesteg

Til Mulberry:
Glem nu ikke, at det der foregår i dine tanker- kontrollerer dine øjne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 18:44

Forresten hvis det kunne have nogens interrese, m.h.t. hvad jeg har sagt til mulberry, så står det her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/64249

Jeg kan jo ikke sove roligt før alle ved det. Og hvis jeg har sagt noget i en anden tråd, så kan jeg altså ikke huske

det. Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 19:05

Ja, jeg tror Keldd har det som min afdøde grav hund (Guderne være hans sjæl nådig).
Han jagtede iltert og vildt gøende alle biler.
Gud ved, hvad han ville ha' stillet op, hvis det en enkelt gang
var lykkedes ham at fange en ????
Som pigerne på mit arbejde altid sagde :
Når man er over tredive, er sexchikane et frynsegode.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 19:17

Er dit behov stort Keldd, så "bag" blot på mig...Jeg kan godt tåle det - og ved også, at det sikkert forholder sig som med Gambrinus vov vov! *G*

Men jeg advarer!!

Led mig ikke i fristelse - jeg kan godt gå selv

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 19:31

Keldd og til alles orientering, har jeg satangalme aldrig bagt på mulberryheksen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 19:36

Keldd.

Hvis du aldrig har bagt på mulberry, tror du så ikke, at det er dét der er galt?!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-04-05 19:40

Jeg synes du er rar, Keldd!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 19:43

vaxen og creamy, jeg er for immiterende.

Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 19:53

Flæskesteg, rødvin og kvinde popoér! Hvad kan man forlange mere?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 19:59

Keld! Du må hellere melde dig ind i den nystartede mandebevægelse "Fri PMS"

Indmeldelse kan ske her og koster kun 10 points! http://www.kandu.dk/dk/spg/64123

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 20:00

Eneste betingelse er at du kan bevise du er en rigtig mand!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 20:01

Nope Keldd, du er da ikke irriterende ..Du er vores allesammens
Honningnumsegrisebassenullerpussenussedreng *G*

Synd Tedd, jeg har spist alt flæskestegen og drukket det halve af rødvinen, men en popo kan jeg vel godt byde på

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 20:12

Creamy:
Jeg er for intimiderende, ( 14:56 idag) meget fint ord, det vil jeg godt være, hvis det altså ikke er

noget slemt, men ellers har jeg det meget godt.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 20:28

Udover at du er intimiderende Keldd, så er du altså også vildt underfladisk,
hvis du spørger mig

Kan da lige fortælle, at jeg i aftes fik Gambrinus i næsen.
Det er ikke noget jeg kan anbefale

http://www.birreonline.net/Pagine/Sottobicchieri/quadrati/Gambrinus.retro.DINO.jpg

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-05 20:32

Hvorfor drikker du igennem næsen ?
Er det fordi din mund hele tiden japper ?
Gambrinus
PS : Det er kun kvinder, der bliver solskoldede på tungen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-04-05 20:33

Nej keldd du er ikke skræmmende, men et meget behageligt "gemyt" siger min kone, men hun er også mere til "strawberry"

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 20:34

En popo og en halv flaske rødvin! Har hørt værre tilbud på en lørdag aften!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 20:34

Fik et hosteanfald lige som jeg havde indteget en slurk...derfor Brinus
Keldd din irriterende skid. Du har smittet mig med influenza...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 20:37

hehe Tedd, hvem nævnte noget om,at du får resten af MIN rødvin?! fæhoved

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 20:39

Ok så en popo i det mindste?? Du er dæleme en skrap forhandler!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 20:41

Jeg har også lige været i Prag, hvor man prutter om prisen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-04-05 20:43

Tedd jeg har godtnok ikke været i Prag og vil bestemt ikke snakke om prutter i forbindelse med popoér - men jeg kan tilbyde 2 flasker rødvin...uden popo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 20:45

Her skal absolut ikke pruttes!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 20:46

Det blir sgu svært det her!! En gigantkamp mellem mit alkohol og sexgen!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 20:53

No props Toupie!

Jeg trækker mig i kampen om Tedd. Sådan ville Gandhi nemlig have gjort, hvis han havde været på nettet

Jeg vælger at holde mig til at tænke at Tedd er en klaphat, hvis han skulle vælge alkoholgenet. Sexgenet er efter mit vidende nemlig hverken usundt, eller skadeligt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 20:53

Men kan nu godt få øje på et kompromis!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-04-05 20:54

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 20:58

Sig mig! - Er der varmt herinde, eller er det bare mig?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 21:01

tedd:
Jeg tror ikke jeg tør være medlem af den klub, og jeg vil ihvertfald ikke gå

af med 10 point. Øv altså, det der rødvin er noget surt noget, og nu har creamy fået det op i næsen,

og det er det man får Influenza af.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:05

Kan du ikke lige smutte ned efter et par øl på Puch Maxien Keld?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:06

Var det et spørgsmål, creamypopobabe?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:07

Det var nu ikke rødvinen jeg fik i næsen, men derimod Gambrinus.
Ikke ham "kandu Gambrinus", vel at mærke *L*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:09

Ja, det var et spørgsmål Tedd og du behøver ikke tilføje en masse nyt til mit nick.

I’m fascinated enough Baby

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:13

hehe, jeg vidste at Keldd har en Puck Maxi! Husk mælkekassen bag på!
Det ser bare så herre fedt ud

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 21:14

tedd:
Tja et par øl eller 6-12 stykker kunne da godt komme på tale,

men afstanden er ikke rigtig med os, så vi må stadig vente.

Og lad være at sige det til Creamy, hun kommer bare og bæller dem allesammen,

hun vil nok ikke nøjes med at sidde og nippe til en citronvand, det går nok, øl er

jo ikke rationeret. Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:15

Jeg know jeg know!! Men det passede ligesom i stemningen, creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:17

Til gengæld viser hun måske popoen efter et par stykker, Keld?

Det jo den evige genkamp!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 21:20

creamy:
Jeg har ikke nogen Puch Maxi, men 2 Diesellaer, og een

moderne Scooterknallertmotorcykle, og jeg er altså tørstig nu,

går det mon an og drikke en øl, jeg vil helst ikke have skyld for at drikke umådeholdent.

Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:20

Hov hov Keldd. Jeg har skam pli - og skal nok lade være med at drikke jeres øller.

Jeg håber ikke at glimtet i dit øje skyldes at det er af glas Tedd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:22

Keldd, nu må du lære det!!

Det er farligt at tro, at man er sådan, som man tror, at andre tror, at man er *G*

Fik du den?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:23

Hun tager åbenbart selv alkohol med! Creamy du er en dreambabe!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:27

Jep Tedd!

Jeg kunne ikke drømme om at mit behagelige selskab skulle koste jer en krone*G*

Det er min opbragte mening, at kvinder er bedst til at styre mænd og alkohol med deres egen pung

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 21:27

tedd, creamy.
Kom herover på vores værtshus, så skal jeg nok sætte lidt kog i den,

molo bor ikke så langt herfra, han ville synes det var sjovt, hvis vi sparkede hans dør ind.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:28

Ahhh Keldd, er du nu sikker på det *G*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 21:31

Nej, for satan.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:41

Tror han er i gang med desserten (Afskylia) lige nu? Nok ikke et godt tidspunkt at sparke døre ind på!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 21:44

Ja, og så er der alligevel 130km, afstandene er lidt voldsomme her i nabolaget.

Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:45

Molo, is about as much fun as a divorce!

Vi lader ham slippe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:47

Men vi kan da godt rende sammen Tedd *G*
Så vidt jeg er orienteret er du ikke så langt væk. Tror jeg så dig i bussen forleden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 21:48

Der er pissemyrer i mit køleskab, de er ved at slæbe en plade chokolade væk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:50

Eller også var det dig jeg mødte i Netto - og som opdagede at det var en gammel huskeseddel du havde med. Din kommentar til dette var:

'Pyt, den gælder endnu'

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:52

Var det dig med børnehaveungerne der sang "Busserne i Århus kører rund rund rundt" hele vejen fra rådhuspladsen og ud til Tilst i myldretiden!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:52

lol Keldd
Tjek lige hvad de har tænkt sig at gøre med den chokolade..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-04-05 21:54

You got it Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 21:57

Nå jeg vil sublimerere mit alkohol og sexgen over til mit madgen! Længe leve toasteren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-04-05 22:01

Nu må i hygge jer, jeg vil lige se noget fordummende fjersyn,

jeg skal lige ned på mit vanlige nieveu, eller hvad det hedder.

Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-04-05 22:06

Ja der sker ting mens man vender ryggen til men kun godt du kunne leverer begge dele Creamybabe, for jeg kan alligevel ikke overholde mit tilbud - blev lige ringet op af en ven i nød, så nu er der endnu en computer der skal renses .........så må Tedd ud på sidelinien

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-04-05 23:46

Citat
Sexgenet er efter mit vidende nemlig hverken usundt, eller skadeligt

Det kommer sgu an på.........:

99 % af de mænd der dør af hjertestop mens de dyrker sex, dør når de gør det med en anden end deres kone .

Så Gutter: Be careful out there

mvh dova

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-04-05 00:27

Hmm, gad vide, hvor mange mænd, der så dør mens de har sex med deres kone. Til gengæld så slanker sex, så hvis nogen af jer har tendens til at tage på, så er det bare igang. Men pas på hjertet.

Og det minder mig om: bliv bare misundelige. Nu har jeg været ude og spise kæmpestore mørbradbøffer. MUMS. Og dem vi spiste hos, havde bare lavet dem perfekt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-05 10:22

Lyder som om sex med konen er relativt ufarligt!

Sidespor, Toupie?? Jeg vil ikke være Side show Tedd!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-04-05 10:32

Søde Tedd, det bliver du da heller ikke jeg har bare ikke tid til rødvinen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-05 10:38

Jeg er Løve, Jeg hører til på hovedsporet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-05 10:41

Mørbradbøffer Jette? Så er det jo i gang med slankekuren bagefter!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-04-05 10:42

Tedd selvom jeg også er Løve, så viger jeg da gerne pladsen så du kan komme på hovedsporet

...og så må jeg da vist hellere ud og finde en kone, hvis det er mere sikkert end sex med mænd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-04-05 10:51

Nu var det jo mænd der døde, Toupie!

Kvinder må åbenbart ikke anstrenge sig særligt under sex??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-04-05 10:52

Toupie, det må du helst ikke, snup hellere tedd så.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-05 11:07

Jeg har ikke fået noget Afskylia at I bare ved det. Jeg savner hende ellers voldsomt : Hun skylder mig 100 kr.

Øv, hvor bliver man tørstig af at læse denne tråd. Min prekære økonomiske situation har gjort, jeg har måtte leve i afholdenhed siden i tirsdags. Ikke nogen rar fornemmelse

Kaffe er jeg også løbet tør for, så den står på The idag ..og så til Paris-Roubaix

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-04-05 11:10

Tedd, hvem bryder sig om at have sex med en mand der dør under selve agten.....tænk hvis man nu ikke er "færdig" inden!!

Keldd, Det må jeg lige overveje

Molo, stakkels dig - hvad er Paris-Roubaix uden kaffe eller ff!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-05 11:34

Toupie -> En forårsdag i Helvede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-05 13:13

Heeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................

Hvor heldig har man lov at være ? Under den 'Store Vasketøjdag"s seancen stødte jeg på en 200 kr. seddel i en af min bukselommer

Nu er der både kaffe og 2 FF'ere til løbet !

..Afskylia har ringet og kigger forbi senere

Tjaeh.. det er de små ting her i livet, der holder en og anden oppe

</GLAD_MAND>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-04-05 15:37

Tedd, ja der er ingen vej udenom. Men jeg tænkte skam på den, mens de gled ned.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-04-05 19:41

Molo HURRA for de små ting og godt din dag blev reddet alligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-05 23:19

Æv... jeg troede lige det var virkelighed : En verden uden kvinder : http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=373190

Dybt skuffet ..jeg blev

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-05 23:32

Har altid undred mig over at nogle mænd har en gigantisk biceps på den ene arm!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-05 23:40

Nåeh...tedd. Du mener : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/mordex.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-05 23:41

ROTFLMAO Netop Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-05 23:42

JELQ

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-04-05 00:50

Fantastisk! 179 indlæg og ikke et eneste om Arne så vidt jeg kan se? Altså indtil nu! Og det var nu ikke en opfordring Dæd bar dæjlig!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-04-05 05:56

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-05 08:44

Man må sige at Creamygirl havde ret, da hun skrev:

Citat
så jeg vil fremover have lov til at betragte dig som en urostifter, der blot er med til at støbe kuglerne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-05 08:45

Nåå jeg fik ikke navn på, men gæt selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-05 10:11

Det er dælme ved at blive en lang week-end Toupie

Bliver du aldrig træt af at holde pause ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-04-05 10:26

Bare det ville lade være at regne, jeg skal ud og skrue drivhuset sammen,

det ser lidt møkt ud, men jeg tager paraplyen med.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-04-05 11:30

Molo, du har ret, det er blevet en laaang weekend men nej da, jeg bliver aldrig træt af at holde pause lige nu har jeg fri i 5 dage og kunne "gå fra" med god samvittighed, for jeg nåede alt jeg skulle

Keldd, pas nu på paraplyen ikke blæser væk men jeg sender da lige noget tørvejr til dig, så kan regner kommer her lidt

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-05 11:36

Jorden trænger til vand !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 13-04-05 11:36

Tak for underholdningen alle den har været i Top som sædvanligt

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-04-05 11:37

Ja Molo også derfor regnen skulle hertil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-05 11:49

Takker for den væsentlige pointforøgelse

..og ha' en rigtig dejlig dag allesammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-04-05 12:21

Klumme var det dit eget navn du glemte at tilføje?? Nåhh nej, du støber jo ikke kuglerne, du laver balladen!! (og dog, du støber måske nogle kugler, når du snakker om os andre brugere, i dine tråde) Men gad vide om det er Molo du mener, med hans kommentar om en verden uden kvinder?? For det kan da ikke være Tedd´s uskyldige kommentar der fik dig til, at skrive det indlæg.....nåhhh nej du skrev jo ikke så meget....så; at komme med et citat fra Creamygirl.

Molo, dejlig dag til dig også

// Toupie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-05 13:34

Najjj Toupie - Jeg støber da ikke kugler, men siger bare hvad jeg mener.

Det omtalte citat kendes med garanti af vedkommende det var møntet på, så der lader jeg den blive (nej det er ikke Molo)