/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Browsere mister forbindelsen
Fra : Fox_dk
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 01-04-05 14:41

Hej

Har et lille iriterende problem med at min browser mister forbindelsen periodisk (kan ikke finde nogen sider overhovedet) og jeg kan kun få den til at virke igen ved at køre netværksforbindelser wizzard?

Jeg bruger normalt FIREFOX men det er også galt med IE. Så vidt jeg kan se bliver MSN mesenger og icq ved med at have forbindelse??

mvh.
Fox

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 01-04-05 15:31

Det kunne lyde som en virus
Der findes en virus, som "logger" én af sin internetforbindelse efter et stykke tid.

Accepteret svar
Fra : bvh

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-05 17:43

Jeg har oplevet det samme når min udbyders DNS server var meget belastet....
Jeg ændrede DNS server rækkefølgen på min "Small business server"....så var det i orden..
mvh bvh..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 19:04

Du skulle vel tilfældigvis ikke have Arrownet som udbyder, vel??

Hilse Jette

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 01-04-05 22:59

Næ, det var ikke Arrownet --- og problemet er for længst rettet... men symptomerne var, at jeg skulle trykke på F5 hele tiden pga. timeout hos udbyderen...Fox_dk har jo tilsyneladende hele tiden forbindelse med MSM og ICQ, hvilket passer meget godt med det jeg oplevede...(at når der skulle hentes nye Ip adresser på DNS serveren, var der problemer)....
mvh bvh..

Godkendelse af svar
Fra : Fox_dk

Dato : 29-06-05 15:37

Tak for svaret bvh.

Det er tilsynladende Tele2's DNS Server der kører af h til.