/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox problem
Fra : palle22
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 27-03-05 12:14

Hej.
Nogle gange, når jeg bruger Firefox, kan jeg ikke logge på med den bruger jeg har oprettet... Den er indstillet til ikke at spørge om bruger ved start, men nogle gange gør den det alligevel. Jeg må hver gang oprette en ny profil, og bruge den. Lidt bøvlet, da jeg så skal importere alle indstillingerne igen...
Hvordan skifter jeg mellem forskellige profiler? Og hvorfor kan jeg ikke logge på med de eksisterende brugere? Der står at profilen alleredeer i brug, så jeg kan ikke bruge den...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-03-05 12:28

Er det browser-logon
Eller mail-logon
eller Kandu-logon
De forskellige cookies kan gøre det umuligt at skifte profil i samme browser.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 27-03-05 12:37

sorry
Det er browser logon, altså når jeg starter browseren op...
Jeg får besked på at vælge en profil, men kan ikke starte med de eksisterende profiler, og er nødt til at oprette en ny...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-03-05 13:13

Ok så er du i tools >options >privacy>saved passwords>er der hak i remember passwords.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 27-03-05 13:16

ja, det er der...
men det er jo ikke kodeord den er gal med, det er browser profilen

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 27-03-05 13:49

Jeg bruger bl.a. Firefox men kender desværre ikke de problemer du taler om.
Så du har nok hentet lidt extensiens som jeg ikke har prøvet endnu.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 27-03-05 14:12

okay, det kan være...

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 27-03-05 18:10

Hej..
Det er ikke fordi at du dobbeltklikker når du starter din Firefox op, at den kommer med at du skal vælge profil... vel

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 27-03-05 18:13

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-03-05 18:34

Mon - det gør den ikke her - der kommer bare to stk Firefox.
Min Firefox er version 1.0

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-03-05 18:43

Mon+3z det er de tre z som giver denne