/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvilken piercing
Fra : SiaIce
Vist : 1123 gange
11 point
Dato : 26-03-05 01:09

Hvad hedder piercingen når den sidder oppe over munden og lidt ud til den ene side.
Har det et specielt navn?

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 26-03-05 01:21

tjaaa,, du kunne jo prøve at cheke www.pircing.dk

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 26-03-05 01:26

hmm,,,besynderligt ser ud som om de ikke lige har den der ?
Det er måske for almendeligt for dem ????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-05 01:39

Jeg er ret sikker på det er en labret piercing du tænker på. Nogle vælger at få den lavet ovenover overlæben - og andre vælger at få den lavet under underlæben..

http://www.srbodyart.com/Pages/sprog/dansk/Srbodyart/Piercinger/labret.htm

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 26-03-05 01:45

ja okay, troed ikke det talte men det har du nok ret i

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 31-07-05 14:34

Jeg tror du snakker om den der hedder en primadonna piercing

Kommentar
Fra : Tobster