/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Langfredag smalsnak :-)
Fra : molokyle
Vist : 502 gange
153 point
Dato : 25-03-05 08:59

G'mor'n de Damer og Herre

..så er der smal-snak for høj og lav

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 09:02

Nå og hva så med de brede??

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-03-05 09:02

GGGGOOOODDDDLLLAAAANNNNGGGGFFFRRREEEDDDAAAGGGMMMMOOOORRRRGGGGEEEENNNN

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 09:03

Og hva er det så for en herre du ønsker go morgen??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 09:04

Eller er det bare Amarkansk dialekt??

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 09:06

bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla bla

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 09:06

Ja se det er klar tale.... LOOL

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 09:06

py ha py ha py ha py hapy ha py ha py ha py hapy ha py ha py ha py hapy ha py ha py ha py hapy ha py ha py ha py hapy ha py ha py ha py ha

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-03-05 09:07

Kan I ha´en god påske.

Har slet ikke tid til at sidde her, men skal lige have morgensøvnen ud af øjnene inden dagens opgaver bliver klaret, og resten af påsken bliver hygge på flere niveauer.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 09:09

Ajii - Jeg tar altså en time til - Er helt lammekøllebombet fra i går + de to andre retter og den irske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 09:09

Øj... I er dælme morgenfriske

Klumme -> Joeh... der er også plads til din brede røv

jakjoe -> Du har det tilsyneladende lige som jeg

Min 'onde' familie komsammen i går endte med en længere dikussion/skænderi mellem min kusines mand (Toyota) + resten af familien - versus min mor og lille mig; omkring vores alle sammens AKTIVERINGSORDNINGER contra RIGTIGE PENGE FOR RIGTIGT ARBEJDE !

Mit påstulat var :

En vej skal fejes. På den ene side går en langtidsledig i aktivering (2 kr/t) og på den anden en kommunalarbejder (180 kr/t). Hvilken side af vejen bliver mest fejet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 09:12

2 kr/t..ja + feriepenge Ik?? LOOL

180 kr/t.... har du nogen forbindelser. Lyder da meget godt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 09:15

Klumme -> Jeg nøjes med at feje for egen dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 09:19

Klog mand....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-03-05 09:20

Det blir vist en lang fredag!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 09:57

tedd -> Jeg lever stadig i håbet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-03-05 10:11

Skal du ikke snart bestemme hvem jeg skal gi points, Molo! Ellers tar jeg bare en tilfældig deltager!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 10:23

god formiddag molo - og alle der falder herind

molo - findes der forkerte penge og forkert arbejde ??????? ( i den forbindelse du omtaler) - det der er forkert er at der ikke bliver betalt ordenligt til folk der af den ene eller anden grund lander i aktiveringsordninger sq da !!!!!

i mine øjne er kommunernes aktiveringsprogrammer nærmest at betragte som udnyttelse af mennesker der ikke lige kan finde et job - ufff !

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-03-05 10:38

Go Lang-fredag-formiddag allesammen....

Jeg er ked af det, Jesus... Dine lidelser og alt det der.... Men for filen da, hvor er det dog lækkert med sådan et par flad-ud-fridage!!!!!

Og så kommer I til at snakke om aktivering??? Sikke dog et tungt tungt emne på sådan en ellers afslappende dag
Aktivering er den bedste måde at stresse arbejdsløse direkte ud i handlingslammelse. Følelsen af, at andre mennesker har optimal magt over ens liv er rædselsfuld. På mig virker det som om, at 95% af arbejdsløshedsprojekterne kun har det formål, at få statistikkerne til at se pæne ud, og at få det til at se ud som om, at de nuværende love virker efter hensigten.
Selv arbejdsformidlingerne tager ikke disse såkaldte "tilbud" seriøst, men afholder dem alene for at leve op til lovens krav.
Jeg blev engang tilbudt at komme i jobtræning som pædagogmedhjælper.... Jeg er uddannet pædagog med erfaring inden for specialområdet..... Var der bare et tilbud, der i det mindste var kvalificerende, ville det være skønt, men dette var at gøre grin med både mig og arbejdsgiveren.... Det er sgu hovedløst!

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 10:39

Aktivering... LOOL - Så kan de da bare tage sig sammen, og finde noget ordentligt at bestille. De sidder på deres flade og forventer det hele leveret på et sølvfad af AF eller kommunen. Næææ symbolsk løn, så kan de lære det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 10:59

Klumme det er da en ualmindelig ensporet tankegang - der er ved den søde grød mange mennesker der ihærdigt gør alt for at komme i arbejde men ikke finder noget over en periode !!!!!!!!!!!!!!!!
(at der findes elementer der så udnytter systemet - eller forsøger - er en helt anden snak)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:01

Syn's du det.... Der er altid arbejde til dem der vil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 11:02

miritdk, vaxen, Klumme m.fl. -> Min pointe er :

Et stykke arbejde er et stykke arbejde. Uanset om det bliver betalt med 'symbolsk løn', 'Dusør' ...som det hedder, når talen falder på cellearbejde i Danske fængsler, 'resultat løn', 'Ny løn' eller slet og ret afregning.

Danskerne himler op, når talen går på ; 'Polske' arbejdere, Østeuropæisk invasion af billig og underbetalt arbejdskraft, Ulandenes umenneskelig lave løn osv... medens vi rask væk slavebinder flere hundrede tusinde danskere i lortejob til en 'løn' der parkerer folk på et sidespor lige omkring 'fattigdomsgrænsen', hvor så 'pæne' folk med RIGTIGT arbejde kan pege fingre og håne disse uduelige og dovne eksistenser.

Fy for pokker ...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:04

Hvorfor skal arbejdsdusør være skattefri - Det er da sk... associalt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:05

Slåfejl AJ.....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-03-05 11:07

Mon ikke Klummes bemærkning var lidt malplaceret.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 11:07

nej klumme det er der ikke - !!!!!!!!!!!!!

molo - nemlig !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 11:11

Ps. Klumme er det slet ikke gået op for dig og helt passeret din ellers skarpe iagtagelsesevne at man nu om dage skal arbejde mindst 35 timer om ugen for at oppebære kontanthjælp anno 2005 ?

Fyrsteligt aflønnet med i snit 6.200 kr (netto) + 600 kr (netto) pr. måned og hvad tror du f.eks. den gennemsnitlige husleje + norm. varme/el forbrug er i den Københavnske boligmasse ?

Rådighedsbeløbet er for de fleste kontanthjælps-'arbejdere' ..og helt i overensstemmelse med retningslinjerne i de sociale cirkulære : 2.560 kr om måneden.

Ta' et RIGTIGT arbejde til mindst det dobbelte ! JATAK.... hvis der var noget at få

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:16

Hmmmm.

Den smule der procentuelt er arbejdsløse, og på understøttelse eller kontanthjælp er da bare den sjat, som ingen gider beskæftige, fordi de er for dumme, ustabile, fordrukne eller fede

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-03-05 11:16

Enig Molokyle!!

Dog vil jeg sige, at kommer man ind i et firma, med mulighed for kvalificerende arbejde eller ovenikøbet fastansættelse, er det jo fint - og så kunne jeg da godt leve med ikke at få ordinær løn i en begrænset periode.
Men hele formålet med aktivering er jo netop at kvalificere til arbejde og det synes jeg bestemt ikke, bliver opfyldt!
At det så ovenikøbet er skævvridende i forhold til ordinære arbejdspladser, hvor arbejdsgiver kan spekulere i at ansætte billig arbejdskraft er en katastrofe.

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 11:24

...min kære moster der hele sit liv har 'arbejdet' 6 timer om UGEN for min onkel's firma, sad igår i fuldt alvor og anbefalede mig, lige som én hun vist nok kendte; at køre med mogenaviser på scooter (..hvis jeg altså havde råd til at købe, forsikre og vedligeholde en sådan !) fra kl. 2.00 til 8.00 om natten, så kunne jeg da tjene mindst lige så meget som på kontanthjælp.

Jeg kan lige se det for mig : 200.000 danskere på scooter for at bringe 2.500.000 aviser ud (12½ avis pr scooter)

Nåeh... ja vi ku' jo også alle blive frisører og leve af at klippe hinanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 11:27

molo - din sidste bemærkning ----- øhhh - det er filene godt du ikke snøvler

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 11:31

Hvorfor skal den vej fejes i dag.
Den bliver vel svinet til igen når de slæber alt det tømmer samme vej tilbage, i morgen.
- som jo varer lige til påske, undtagen for dem som fester.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:32

Miritdk - Det er da ligemeget om han snøvler. Det kan vi da heller ikke leve af. LOOL

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-03-05 11:32

Jeg har en ganske kedelig mavesygdom, der gør at jeg må rende på det dertil indrettede i tide og utide... Dette vanskeliggør i allerhøjeste grad jobsøgningen, da jeg altid skal have et toilet i nærheden - og transport er selvfølgelig et helvede. Disse omstændigheder gør, samt andre helbredsmæssige problemer, at jeg ikke er specielt attraktiv at have ansat. Arbejdsformidlingens svar på dette var, at jeg så kunne købe en autocamper med toilet i. Mine egne forslag til uddannelse og for mig relevante jobtrænings-steder blev pure afvist.... Jeg begriber det ikke!

man skal bestemt ikke komme for godt i gang i dette system - ikke tage for meget initiativ, bare gøre som der bliver sagt... Uhhh frustrationen tager overhånd...
Og nej, jeg er ikke doven, jeg prøver at få tingene til at fungere, så alle kan være tilfredse... Selvom oddsene ser lidt halvskidt ud engang imellem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 11:33

klumme - kommer sq da an på hvem "vi" er - men tror da gerne at du ikke kan

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:38

Miritdk.

Forstod jeg dig ret, så antydede du at hvis Molo snøvlede ville klippe blive til kneppe - og det er da vist kun en lille gruppe der kan leve af dette. Men du hører måske til den gruppe..... LOOOOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 11:44

Klumme det er et lyd/høre spørgsmål
og hvis jeg nu hørte til den gruppe der kunne leve af det - hvad så ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 11:45

vaxen hallo hallo - skype !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:46

No hard feelings, men du har ret - Jeg kan ikke leve af det LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:48

Moster har da ret Molo. Bliv avisbud og tænk på, at med kun 12½ avis om dagen, så er der tidligt fyraften. Du kunne faktisk nå et job mere.... LOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 11:49

Citat
AAA = Absolut Alkoholisk Akedemiker :

Giver livstidsmassage til værdigt trængende. Søger du en frisk fyr på 45 i gul regnfrakke til små tisselege ?

Så smører jeg dig ind i fiskepulp og sutter dine tæer !

...jeg kan også feje din vej.

Var det sådan et erhverv du synes jeg skulle kaste mig over som uddannet Datamatiker, (..bifag på universitetet i Diskret Matematik) og certificeret voksenunderviser med overbygning til VPG med kurserne : Dialog som udviklingsværktøj og Modstand i undervisningen.

[hør] Klumme ?

<{MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 11:55

LOOOOL ......

Jeg må hellere gå til bekendelse inden jeg får hug. Jeg havde regnet med af fucke lidt flere op på den bizarre holdning jeg bragte til torvet, men det var kun Miritdk og Molo hi hi - der lod sig provokere. Emesen han skøjter kold som en is hen over sån' noget LOOOL.

Nej, jeg mener, uden at gå i detaljer, at det etablerede arbejdsmarkedsystem er plumråddent, med AF på en flot selvsvingende første plads.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 11:58

Jeg lader mig skam ikke provokere Klumme. Jeg er en dybt seriøs mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 12:00

...forresten ; hvad er livstidsmassage

Dét lyder interessant !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 12:02

Gu gør du da det.... LOOOL Og Miritdk hoppede op på barrikaderne med det samme hehehe

Satans lammkølle, nu må jeg lægge mig igen.

CU

Klumme den svimle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 12:03

Livstidsmassage er et variabelt begreb, afhængig af modtagers alder *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 12:04

Ups. Slåfejl AJ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 12:09

lol molo - den vil jg også gerne se svar på

klumme - fordi man har en holdning er det jo ikke ensbetydende med at man lader sig provokere - (selvom jeg normalt har klummefilter på flere steder) - herligt at se dig bøje af - men det varer måske ikke så længe lol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 12:11

klumme: "Livstidsmassage er et variabelt begreb, afhængig af modtagers alder *GG*"
forklaring ??????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 12:14

Hmmm.... jeg napper lige lidt frokost, lidt 'grønt' og et par højtbelagte FF'ere ...før middagsluren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 12:15

god fornøjelse molo - her er det frokost også

klumme - glem at besvare mit sidste indlæg - led vist af tænkestop

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 12:22

Sæt du bare Klummefilteret på igen. Jeg tog knald på dig, og du fattede det ikke, men det forventede jeg nu heller ikke. Hvem taler om at bøje af???? Fatter Nada.

Molokyle. Højt belagte FF... lool Du er eddermenemig uforbedrelig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 12:28

haha klumme - snak om ikke at fatte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 12:32

Klumme <Livstidsmassage er et variabelt begreb, afhængig af modtagers alder *GG>
sæt den under : vittigheder og scor dig lidt point

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 13:47

[V]>[ ]

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 14:00

HVEM SAGDE KALI YUGA ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:30

Jeg smider lige noget benzin på bålet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:30

Sådan...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:31

Dejligt med en 'morfar'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 15:42

Nå hvem skal vi drille? Hæ Hæ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:48

Dette er sgu længe siden nogen har drillet mulberry Klumme

Citat
Ynglingscitat : " Ingen tager 100% fejl. "

..næeh... vel mulberry ? Dét kender du vel ALT til ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:50

Dette er... ??? Dét er...

....undskyld AJ.

Du er den næste.. !!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 15:53

Man skal være mod sin næste, som man ønsker at være mod sig selv

Påske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:00

Hmmm..... ham Mulberry er ikke den nemmeste at mobbe - Han virker jo yderst fornuftig, eller har jeg overset noget

AJ... Gysssss Gylpppp. Det gir helt sig selv. Den skal nok dukke op et eller andet sted og tømme sin skraldebøtte i hovedet på en intetanende bruger, mens han stjæler vedkommendes point op af deres eftermiddagskaffe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 16:06

</*LOL*>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 16:07

[hør] Hmmmm.... gad vide hvor mit gensidige yndlingsoffer tedd bli'r af ?

Nå, han sidder sikkert stadig og prøver at greje sin 286'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:15

Næææ - han leder efter argumenter LOOOL eller bokser med en med pigmenteret sprog LOOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:18

molo for hulen da <Man skal være mod sin næste, som man ønsker at være mod sig selv>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 16:19

Klumme -> mulberry ... er det ikke et pigenavn ???

...altså ham og ikke hende ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 16:21

mititdk -> Jeg leder lææææænge efter forskellen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:21

gør du bare det molo så er du beskæftiget sålænge

mulberry = morbær

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:22

Ajii for sat... Det er sgu da heller ikke lige til at "høre" på de åndsvage nicks - Men sorry mulberry, hvis jeg lige kønsskiftede dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:23

lol - nemt og bekvemt via kandu -

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 16:25

Molokyle -> Er det ikke et det-navn ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:31

Ahhh miritdk.. der er altså nogen der ubevídst klart afslører deres køn hurtigere end andre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 16:31

Gambrinus -> Joda : molokyle er det-navn der..... øeh...

</LØBTØRFORORDPÅHALVEJENOGDETERELLERSYDERSTSJÆLDENTDETSKERIFULDOFFENTLIGHED>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:33

måske og måske ikke Klumme

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 16:34

>Molo
Intetkøn, fælleskøn eller hermafrodit ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:36

Gambrinus..... Glem det - Han er overhovedet ikke køn

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 16:39

Jep, har også sat voksenkontrol på hans hjemmeside.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:40

Klogt - Disse dybt traumatiserende oplevelser skal de små skånes for ;_)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 16:43

Nogen gange.

Når i tror, jeg sover.

Lister jeg op og kikker på den.

DET ER HAM, DER FORBYDER MIG AT PILLE NÆSE !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 16:45

Livet er hårdt ...men uretfærdigt

...og jeg er hårdt angebet af menneskelighedens mest udbedte blokering : DOVENSKAB !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 16:50

Så, så lille Molo
Det var så slemt, som det var ment.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 16:53

Heeeiiiiiiiiiiiiiii.......... var det ikke mulberry, AJ, emesen eller nogen andre der skulle drilles .....Klumme & Gambrinus ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:54

Hvad er der galt med dovenskab.....

Nå noget lidt andet.. Jeg har lige eksperimenteret med Skype, men kan ikke finde ud af en dyt. Der var en der stod som kontaktperson, som jeg ringede til. Det virkede ikke. Så prøvede jeg at sende en fil, men fik at vide, at det ku jeg kun, hvis jeg var godkendt. Jeg troede sgu da jeg var godkendt, når kontaktpersonen stod på min liste. Nå men det er måske sværere end jeg troede... - Nu er jeg heller ikke vildt skrap til sån noget hehe

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 16:56

Hvis jeg nu ta'r dig sammen og læser HELE tråden !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 16:57

Jo men hvordan fanden gør man, når den ene ikke tør vise sig (AJ) den anden er pis.... ligeglad (Emesen) og den sidste bare glider af (Mulberry) - Så må man da nappe den der hopper med, og som vi kan ordne LOOOOOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:58

Klumme din klovn - hvad med at læse dig til det - og forresten ja --- du skal sq da sende anmodning om at komme til og kan ikke snakke med vedkommende før det er accepteret. Varer måske til han/hun /den kommer hjem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:00

Hmmm - nok for indviklet for mig.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:00

hmm - klumme skal ORDNE nogen hvad ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:03

Halåååå du der Sonja Sidevind (miritdk) - tvivler du på mine evner som ordner ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:04

- det vil du sikkert slet ikke vide lille Kr-øhhh Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:07

Smutter lidt... skal lige ordne noget LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:08

miritdk -> ..lille ? ...med dén røv ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:09

hov hov - skal vist lige se om spejlet dur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:10

..jeg mener; når man betænker Klumme's første kommentar : http://www.kandu.dk/dk/spg/63369#675627

..men Klumme har det jo med at brede sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:12

..med næsten 100% sikkerhed kan jeg fastslå at det Klumme skal 'ordne' foregår i køkkenet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:13

nå spejlet har vist en meget bred vinkel eller også stod der lige nogen foran - lol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:14

øhhhh - hvad er en AR-fil ?????????? har lige modtaget en og aner ikke hvordan jeg skal lukke den op - tror det måske er en musikfil - men i så fald kan wmplayer ikke åbne den - hmmmm ???????????????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 17:15

Lad den, der har syndet, kaste med perler efter det skide glashus.
(Frit efter Gambrinus)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:15

Ja for sat..... Molo - Skal lige ha an klapzusammen med Stryhns inden jeg I G E N smider mig og dulmer lammekølleforgiftningen - Shit - Jeg rører ikke lam foreløbig. Det smitter, man blir lam (i roen)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:17

og så har Klumme lige forklaret hvorfor hans evner til at ORDNE ikke lige er til at stole på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:24

kl. 17:14 please - hjælp mig lige lidt her

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:25

Radioavisen kl. 17

26 årig kvinde bortført ved Strøget / Rådhuspladsen, hvor hun står og venter på sin ven. Sort BMW standser. 2 indvandere hopper ud, og slæber hende ind i bilen, og kører hende til en lejlighed - formentlig Lundtoftegade Kbh. N. og bliver her voldtaget af 4 mænd.

Tjaeeeeee........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:26

miritdk -> en RA fil er en RealAudio fil : http://whatis.techtarget.com/definition/0,289893,sid9_gci212877,00.html

..du ved : RealPlayer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:27

Nå man kan jo håbe at det er løgn og latin det hele

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:28

Klumme -> Nåeh... det var dét, du havde så travlt med at 'ordne'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:29

miritdk -> Det er altså det samme som en *.ram fil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:30
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 17:31

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=287845
Måske er der også et hjem til Molo'en ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:32

Det var i nat din skovl, og voldtægt har aldrig rigtig været min stil...... den vej *SF* men jeg havde nær fået Stryhns galt i halsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:32

JAJAJAJAJAJAJA molo - tak - skulle lige vække en sovende mand - blev ikke populær - men det bliver han heller ikke hvis han ikke kommer ud herfra meget hurtigt - lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:37

Nååå korrektion. Kl. var "kun" 21 - Der var "kun" 3 mænd, men der var 4 døre i BMW'en

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=287838

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 17:39

Så er foråret kommet til Als !
Den første myg !
Gambrinus
Og den bad mig !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:42

hah gambrinus - her kom myggene for to dage siden og de BED ski også - så er det frem med aviser og fluesmækkere igen igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:43

Hvad bad den dig om???? LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:43

miritdk -> Hvis man vækker en sovende mand, har man selv været ude om det

Den der sover; synder ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 17:44

BED - BAD - BADEDE !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 17:45

Nååå Sønderjysk LOOOL. Godt jeg så det før .... du ved.. uha uha

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:46

Der er sgu ingen myg der gider at bide mig

...og det er ellers en gratis omgang på husets regning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:46

molo - det skal jeg da lige love for - men afsted kom han nu - lol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:49

bid molokyle og få en gratis brandert

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:53

Der tager du fejl miritdk -> Jeg har kun drukket 2 FF i dag

...og så lidt Cerut m. grøn Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 17:57

hvor meget skal der til for at få et myg til at vimle om på gulvet

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 17:58

Nu skal i ikke gøre en myg til en lyserød elefant !
Gambrinus #@:-
(Hvorfor er det den sværeste smiley ?)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 17:59

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 17:59

Oorrhh.... et sug eller 2, så daffer de af

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 18:00

Vimle ????
Kommer det af vamle ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 18:01

så er to FF´ere rigeligt - lol

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 18:01

Denne smiley virker ALTID :
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 18:03

Et lille sug eller to
Det ska’ der til
Uhhh hvor jeg, ihhh hvor jeg, uhhh hvor jeg vil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 18:04

gambrinus -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 18:05

Gryden med Knækbrød, Pølse og Ost er ved at koger over ...med Kaffe, så jeg skal lige knække mig og se WC avis fra TV2 kl. 18.00

...so long

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 18:06

pauser også - hygge indtil videre

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-05 18:08

Hygge hejsa til læberne og strudsen Ib.

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 153 point
Dato : 25-03-05 18:35

Vædderen (molo = dobbeltvædder) ét af kendetegnene : Har ret også når han tager fejl.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 18:44

Af banen her kommer MOLO: Vædderen
Vædderens tegn er styret af planeten Mars. Fysisk er tegnet knyttet til hovedet og siges at have en maskulin natur. Der er derfor mere gennemslagskraft i dets energi. Vædderen er et ildtegn, og det betyder, at en planet, der er placeret her, vil have behov for at manifestere sig på en meget dynamisk måde. Den personlige identitet bliver således udtrykt gennem handlinger. Ønsket om at være først er altoverskyggende, og dette viser sig ved en naiv kådhed og en barnlig uskyld. Vædderen lever i en verden af riddere og prinsesser. Da vædderen også er et kardinaltegn, er dets energier manifesteret i driftige udbrud. Kortsigtede mål er vigtige, og konkrete resultater opnås hurtigt. Mennesker, der er stærkt forankret i væddertegnet vil have leder- og pionertræk, skønt der også er en tendens til det impulsive og et iltert temperament. Utålmodighed og selvoptagethed er træk, som det er nødvendigt at holde i ave, og en større opmærksomhed over for andres behov bør udvikles, hvis konflikter og spændinger skal undgås.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-03-05 19:05

Burde sgu være klogere end at efterlade flueben i en Molopost!! Blir til Molopest i min inbox!! 150 nye emiler

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 21:16

og der blev stilhed fra molo efter mulberrys indlæg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 21:17

G'aften mine damer og herrer ( Denne gang huskede jeg r'et Klumme )

mulberry -> En karakteristik der er lige til ...point

</MIGSELV>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 21:18

Sådan mulberry

..og jeg går vistnok tidligt på puden i dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 21:21

Flot husket Molo (r'et) LOL

Går osse i køjen, er helt kvæstet

CU

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 21:21

hahaha tænkte nok molokyle drengen ventede på at nogen skulle give et kvæk fra dig -