/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu.dk er Bluff ???
Fra : molokyle
Vist : 346 gange
6 point
Dato : 20-03-05 16:17

Kandu.dk er fup, svindel og humbug og et intergalaktisk blålys fra den ene ende til den anden !

[hør]Hér tror man det handler om 'Vidensdeling' : http://www.kandu.dk/Img/diverse/double.gif

..og så er det bare :

DANMARKS BEDSTE HUMANE SØGEMASKINE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-03-05 16:21

Bluff må da stå for "Bl(a.) u(overtru)ff(en)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 16:22

Har Creamygirl svigtet dig og skiftet IP.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 16:35

Toupie -> Tæt på

emesen -> Svigtet mig og skiftet ID ? Tjaeh... det ka' da godt være, men det holder mig nu ikke søvnløs om dagen

Nåeh... jeg sad nu bare og funderede og i stedet for at brænde inde med det, skrev jeg det hér !

....eller rettere lidt højere oppe på skærmen. Det ka' godt være man ska' bruge musen for at se det

..det afhænger af opløsningen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-03-05 18:08

Øhh, hvad, hvordan, nå, jeg er her bare.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 18:41

intergalaktisk blålys ..................det må du da vide alt om Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-03-05 18:56

eme: Det bliver sagt til kandu teamet, at du ved det.

Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:02

Ikke bliver....................jeg har allerede fortalt hele Kandu om dine røde blålys.
Måske skulle vi hellere trøste Molokyle..................han virker lidt fustreret.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 6 point
Dato : 20-03-05 19:09

hej keldd - blink blink blink blink

molokyle - kan kun give dig ret

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:13

Miritdk - hvilken bærbar er det du har........................altså comp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-05 19:17

har ingen normalt - men der kommer en på besøg af og til - så den ene gang IBM og den anden gang amitech -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:20

Ok men det var bare hvis det var en Compaq Armada - så kunne du måske nogle trick.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-05 19:21

er compaq ikke et uartigt ord ?????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:21

.........jeg så det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-05 19:22

ÆV !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:23

Jeg har leget med mange Compaq'er og de er som damemennesker.............lidt hysteriske men ellers meget gode at lege med.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:25

Og Miritdk------------tak for de 5 returpoint.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-05 19:26

jamen ilm da - lol - hvor mange compaq´er har du så ødelagt emesen ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-05 19:31

underligt - pludselig er emesen ikke så hurtig i optrækket

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:33

4-5 ødelagte
ca. 8 istandgjorte til faml/naboer med forskellige stumper.
ca. 5 IBM'er
Og et par små IBM til servere her på nettet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-03-05 19:34

Hva' har det banner at gøre med "den humane søgemaskine"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:34

skulle lige skifte cd på min "nye" bærbare.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-03-05 19:35

Ups forkert link, det skulle være denne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-05 19:36

dova det såkaldte banner er da rimelig humanistisk - bare måde der bliver gloet på

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 19:44

Udover Molo's link hvor er så det banner henne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-05 21:14

øhh emesen - tror molo har været igang med at søge i noget gammel

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 10:56

Det er nu utroligt at Molokyle ikke lukker spørgsmålet, nu hvor han har fået helt klare kommentarsvar.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 11:00

såså emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 11:05

Nåe ja - men jeg mangler lige 6 point......................hit med dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 11:07

ok - det under jeg dig - men nu er det jo lige molo der skal være den glade giver

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 12:04

Solen skinner! Ka' I så komme ud i haven.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 12:06

du ka´selv gå i haven keldd - hah !!! - har været der og det er ikke lige sagen endnu

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-05 15:59

½ ret miritdk

Citat
molokyle - kan kun give dig ret

..hold Keldd udenfor

Ps. Næste gang er det 'måske' DIN tur til de sex (... : svensk) påæng (Ama'r!)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-05 16:02

Ps.'et ....var altså til emesen's : http://www.kandu.dk/dk/spg/63036#673254

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 19:07

7 (på svensk hvids du kan udtale det) point er nu heller ikke at foragte.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-05 00:56

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-05 08:27

emesen -> Jeg tænkte nok du aldrig havde observeret banneret, da det findes i Kandu.dk's kursus-sektioner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen