/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Formel 1 : Malaysias Grand Prix Sepang
Fra : molokyle
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 19-03-05 20:35

[hør] Hvem vinder i morgen d. 20-03-05 ?

Jeg gætter på Fernando Alonso som vinder af løbet, såvel som kommende verdensmester 2005 !

the1best fremturer i sit afsind det bliver Kimi Räikkönen i begge henséender

Hvad er dit tip for i morgen ? Kom med et bud !

Der er 100 stærke på højkant

Følg med her : http://f1.motorsport.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-03-05 20:40

nope, du.... KIMI KIMI KIMI og atter KIMI, hvor mange gange skal jeg fortælle dig det

The1best

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 20:47

Der er da ikke nogen af de smørdrenge der kan køre bil! Ha Ha og Ha igen.

Jeg stemmer på Otto Leisner. Øv Bøv.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 20:51

molo - du skal nok lige vide at en stærk er en 1000-lap.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 20:52

Allerede NU kan jeg afsløre : arne.jakobsen ??? Zero point (...det skal udtales med fransk accent : Ssssseerro poang )

</ALONSO>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 20:57

[hør] Kimi Räikkönen : Den eneste i feltet, hvor om man kan sige; både chauffør og bil kører på træsprit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-03-05 21:01

ja ja molokyle..........vent du bare Det kan da være ligegyldigt hvad KIMI kører på, bare han vinder

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 21:05

Ha... nå så si'r vi ; han kører på røven ?

Ok. ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 21:08

Ps. I andre ska' bare lige vide at jeg kun sladre Formel 1 her, fordi jeg er løbet tør for taletid (..Heaven !!! Molo løbet tør for taletid ? ..ville nogen sikkert sige, hvis det var IRL ) og derfor ikke længere kan SMS'e the1best

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 21:08

KIMI er en Gryde-Lap.

Hvorfor F..... har I helt glemt Tyskerne?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-03-05 21:15

arne..... ja, så er det da første gang en grydelap har vundet et Formel1 løb

molokyle....så sms jeg da bare til dig

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 21:19

arne.jakobsen -> Kom med et serøst bud (..nåeh nej, du snakker jo om tyskere ), så er du med i spillet om de 100 påænger.

De falder; når det ternede flag går ned. Er der ingen vinder mellem buddene ? Så går de til 2'eren og så fremdeles

Alle er velkomne ...til at tabe til mig

Hvis jeg som ventet vinder ?

Tjaeh..... så bliver dette spørgsmål ALDRIG lukket, men skal blive stående som en Skamstøtte stødt i Slankefiber

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 21:29

serøst ??? seriøst ...| stødt ??? støbt ...for dælen da også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-03-05 21:47

Er ham der Elvis Prasly med?
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-05 21:48

Molokyle................tag det ikke personligt:::::::::::::men det gør Kimi Räikkönen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 23:35

Ja, jeg har lige fået at vide fra Thomat Chetshup (min ven i Formel 10000000) at Tyskernes motorer er af Røven til i år. Så jeg stemmer også på Kimi. Som nummer Yksi.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 23:39

3 x Kimi mod 1 Alonso ..so far go good.

Lyder sandsynligt : 4 kæmper om sejren. 3 tabere og 1 vinder.

There kan be only one

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-03-05 23:42

En femmer på Morrian Hansen
Keldd Testpilot

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 23:44

Se nu her små venner :

Citat

Malaysias GP - 1. kvalifikation
Dagens kvalifikationsrunde afslutter Formel 1 kørernes program i dag på Sepang banen i Malaysia. Her skal vi for første gang denne weekend se de reele styrkeforhold mellem de 20 kørere.
Nitten af kørerne er de sædvanlige, men hos BAR teamet er der i dag sket en udskiftning. Japaneren Takuma Sato er blevet ramt af en virus, og ligger med høj feber, så han er blevet erstattet af teamets test og reserve kører Antrony Davidson.

Kørerne skal på banen i omvendt rækkefølge at det foregående løbs resultat.
Kørernes tider i denne kvalifikation bliver lagt sammen med tiderne fra søndagens kvalifikation, og de samlede tider giver startopstillingen til søndagens løb - Malaysias Grand Prix 2005.

1, kvalifikation:

Tid Hændelse

06:00/FONT> De grønne lys i pitudkørslen er nu tændt, og vi venter nu på Davidson, der skal på banen som den første.

06:02 Davidson - 1:34,866

06:04 Albers - 1:40,432 - 2. pl.
Han er 5,566 sek. langsommere end Davidson.

06:07 Som den første af ´top kørerne´ så er det nu Williams køreren Nick Heidfeld der er på banen.

Heidfeld - 1:33,464 - 1. pl.
Han er 1,402 sek. hurtigere end Davidson.

06:09 Så kommer turen til verdensmesteren fra 2004 - Ferrari køreren Michael Schumacher - der ikke har vist sig alt for imponerende i de frie træninger.

M. Schumacher - 1:34,072 - 2. pl.
Han er 0,608 sek. fra Heidfeld´s tid.

Til sammenligning så kørte Michael Schumacher sig sidste år til polepositionen i tiden 1:33,074.

06:11 Friesacher - 1:39,268 - 4. pl.

06:15 Stillingen i top 5:
1 - Nick Heidfeld
2 - Michael Schumacher
3 - Anthony Davidson
4 - Patrick Friesacher
5 - Christijan Albers

06:17 Så er turen kommet til de to Jordan kørere, og den første af dem der er op banen er Taigo Monteiro.

Monteiro - 1:37,856 - 4. pl.

06:19 I Jordan racer nummer to kommer inderen Narain Karthikeyan.

Karthikeyan - 1:37,806 - 4. pl.

06:21 Canadieren Jacques Villeneuve er næste mand på Sepang´s asfalt.

Villeneuve - 1:34,887 - 4. pl.

06:23 Ralf Schumacher der i år er skiftet over til Toyota teamet er næste kører til at sætte en tid.

R. Schumacher - 1:33,106 - 1. pl.
Han er 0,358 sek. hurtigere end Heidfeld på anden pladsen.

06:25 En af de kørere som nok har kørt mindst i dagens frie træninger er BAR køreren Jenson Button, der slet ikke kon ud på banen i den 4. fri træning, er næste mand på banen.

Button - 1:33,616 - 3. pl.
Han er 0,510 efter R. Schumacher.

06:30 Stillingen i top 6:
1 - Ralf Schumacher
2 - Nick Heidfeld
3 - Jenson Button
4 - Michael Schumacher
5 - Anthony Davidson
6 - Jacques Villeneuve

06:32 Sauber kører nummer to er på banen nu, det er Felipe Massa, hans teamkollega Villeneuve kørte 1:34,887 - kan han slå den tid?

Masa - 1:34,151 - 5. pl.
Næsten 0,7 sek. hurtigere end Villeneuve.

06:34 Toyota ligger på 1. pladsen i øjeblikket med Ralf Schumacher, og her kommer hans teammate Jarno Trulli.
Og han er hurtigere på de to første sektorere!!!

Trulli - 1:32,672 - 1. pl.
Han slår R. Schumacher´s tid med 0,434 sek.

06:36 For McLaren teamet er det nu Kimi Raikkonen der skal sætte en tid.

Raikkonen - 1:32,839 - 2. pladsen.
Han er 0,167 sek. fra Trulli´s tid.

06:39 Red Bull teamets ´unge løve´ Christian Klien er den næste der skal de 5543 meter rundt på Sepang banen.

Klien - 1:33,712 - 6. pl.

06:41 Sidste mand inde reklamepausen er McLaren teamets nye kører Juan Pablo Montoya:

Montoya - 1:33,333 - 4. pl.

06:45 Stillingen i top 6:
1 - Jarno Trulli
2 - Kimi Raikkonen
3 - Ralf Schumacher
4 - Juan Pablo Montoya
5 - Nick Heidfeld
6 - Jenson Button

06:46 Australieren Mark Webber er nu på banen, hans teamkollega Nick Heidfeld ligger i øjeblikket på 5. pladsen.

Webber - 1:33,106 - 4. pl.
Han skubber dermed Montoya ned på 5. pladsen.

06:48 Så er turen kommet til Red Bull´s ´gamle ræv´ David Coulthard, som udover poletiden ogs jagter teamkollega Christian Klien´s tid på 1:33,724.Coulthard - 1:33,809 - 9. pl.
En placering bag Klien.

06:50 Hurtigste man i dagens første fri træning - Renault køreren Fernando Alonso - er nu på vej mod sin første kvalifikationstid her på Sepang banen.

Alonso - 1:32,582 - 1. pl.
Han slog Trulli´s tid med 0,090 sek.

06:52 Hustigste Ferrari kører i denne sæson (indtil nu) er Rubens Barrichello, han skal nu sætte sin tid.

Barrichello - 1:34,162 - 13. pl.
Det er to pladser bag teammate Michael Schumacher.

06:55 Vinderen af Australiens Grand Prix - Renault køreren Giancarlo Fisichell - er sidste mad til at sætte en tid her i den første kvalifikationsrunde.

Fisichella - 1:32,765 - 3. pl.

07:00 Slutstillingen i top 6:
1 - Fernando Alonso
2 - Jarno Trulli
3 - Giancarlo Fisichella
4 - Kimi Raikkonen
5 - Ralf Schumacher
6 - Mark Webber

...og sådan fortsætter det ..........................................året ud !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 23:45

Sluer, du kan squ da bar udej poajng i ajer tråe. Har do tavt ejer aj?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-03-05 23:48

¤&%æææ///{[]##@w@@#§___>>9l5§§
Keldd...........................................DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYt

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-05 23:57

Du Molokyle [hør] Jarno Trulli vinder i morgen ...............................
............. og verdensmester bliver i år Kimi Raikkonen

<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-03-05 00:01

Keldd har ret, men det kan du selvfølgeligt ikke se, din blinde høne. DyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyT

Kimi - Kimi og Kimi Ha Ha.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 00:01

bennymanden -> Du er med på de 100 bobs i morgen. VM titlen kan vi spille om senere på sæsonen

1 x Alonso
3 x Kimi
1 x Trulli
1 x Keldd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-03-05 00:03

P.S.: Du har squ ikke 100.000 point!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 00:10

[hør]arne.jakobsen -> ..hvisker ; jeg stjæler bare nogle af tedd's

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-03-05 00:11

Nu racer jeg i seng, og i morgen er der sæsonpræmiere på min motorcikleknallertscooter,
måske jeg lige kan nå sidste omgang på NonParelli banen, hold på mig, jeg er en sikker vinder,
så får I en tur banen rundt, og Benny får lov at dytte som sædvanlig.
Keldd, der satser lottogevinsten (35Mill.) på hvadsomhelst.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 00:18

Jeg holder også lige ind i pitten, hælder olie på og justerer de sidste detaljer inden de grønne lamper lyser imorgen

Når starten går ? ...er der lukket for fortrydelsesret og flere bud

</WROOOOOOMMMMM>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-03-05 00:18

molo - Du glemte en stemme på Otto L.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-03-05 07:02

schumacher (halvgardering)
Har forøvrigt en kollega der er taget til malaysia for at se det.

MVH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 08:39

Tjaeh... det ser jo trist ud ...for jer

Alonso i klar føring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 08:46

Hov.... jeg var jo så optaget at jeg glemte resultatet af 2. Kvalifikation :

Citat

Malaysias GP - 2. kvalifikation
Søndagens kvalifikationsrunde, er sidste chance for kørerne til at forbedre deres startplaceringer, og med et felt hvor de første otte kørere ligger indenfor et sekund, så er intet afgjort endnu.
I første kvalifikationsrunde var det Renault køreren Fernando Alonso der var hurtigst, anden pladsen besatte Toyota køreren Jarno Trulle og på Tredje pladsen kom Giancarlo Fisichella i den anden Renault racer - kun 0,3 sekund skiller de tre kørere forrest i feltet.

De tider som kørerne køre i denne kvalifikationsrunde lægges sammen med tiderne fra i går, og det er så de samlede tider der giver startopstillingen til løbet.

2. kvalifikation:

Tid Hændelse

04:00/FONT> Første mand på banen er langsommeste kører fra i går - Albers fra Minardi teamet.

04:03 Albers total tid bliver: 3:23,001

04:05 Albers teamkollega Patrick Friesacher er næste kører på banen.

Friesacher - 3:21,186 - 1. pl.
han er 1,815 sek. hurtigere end Albers.

04:07 Jordan´s Tiago Monteiro er nu ude for at sætte sin anden tid.

Monteiro - 3:17,962 - 1. pl.
En forbedring af Friesacher´s tid med 3,224 sek.

04:09 Endnu en Jordan kører er nu ude på Sepang banen - det er Narain Karthikeyan.

Karthikeyan - 3:17,656 - 1. pl.
Han er 0,306 sek. hurtigere ned teamkollega Friesacher.

04:11 Fra Sauber teamet er det nu Jacques Villeneuve der skal forsøge at forbedre sin tid.

Villeneuve - 3:12,995 - 1. pl.
En forbedtinge af tiden med 4,661 sek. i forholdt til Karthikeyan.

04:15 Stillingen i top 5:
1 - Jacques Villeneuve
2 - Narain Karthikeyan
3 - Tiago Monteiro
4 - Patrick Friesacher
5 - Christijan Albers

Så indtil videre ingen overraskelser, den enlige Sauber kører der har været på banen er hurtigst, herefter kommer så de to Jordan racere, og til sidst kommer de to Minardi´er.

04:17 Den næste kører på banen er BAR køreren Anthony Davidson, der denne weekend sygeafløser for Takuma Sato.

Davidson - 3:11,890 - 1. pl.
Tidsforskel ned til Villeneuve på anden pladsen er 1,105 sek.

04:19 For Ferrari kørerne gik det ikke alt for godt i gårsdagen kvalifikationsrunde - og den første der nu skal forsøge at gøre det bedre er Rubens Barrichello.

Barrichello - 3:11,502 - 1. pl.
Han slår Davison med 0,388 sek.

04:21 Sauber kører nummer to - Felipe Massa - er nu ude på sin ´timede´ omgang.

Massa - 3:11,884 - 2. pladsen.
Han er 0,382 sek. efter Barrichello, men næsten 1,1 sekund hurtigere end teamkollega Villeneuve.

04:23 Så er den anden Ferrari på banen, og i den sidder Michael Schumacher, der nu jager Barrichellos tid.

M. Schumacher - 3:11,633 - 2. pl.
Han er 0,131 sekund langsommere end Barrichello.

04:25 Som den første af kørerne fra de nye Red Bull team, så er David Coulthard nu ude for at sætte sin tid.

Coulthard - 3:09,700 - 1. pl.
En markant tidsforskel her, Coulthard er hele 1,802 sek. hurtigere end Barrichello på anden pladsen.

04:27 Så har halvdelen af feltet kørt her i anden kvalifikationsrunde.

Stillingen i top 6:
1 - David Coulthard
2 - Rubens Barrichello
3 - Michael Schumacher
4 - Felipe Massa
5 - Anthony Davidson
6 - Jacques Villeneuve

04:31 Der er i øjeblikket problemer med live signatet fra ´racecontrol´ i Malaysia!

04:32 Red Bulle kører nummer to i dag, Christian Klien, er nu igang med sit andet tidtagningsforsøg.

Klien - 1. pl.

04:34 Jenson Button bliver den anden BAR kører som forsøger sig i dag.

Button - 3. pl.

04:36 Som den første Williams kører er det nu Nick Heidfeld der er på vej rundt på Sepang banen.
Heidfeld - 3:09,917 - 4. pl.
Han er 0,3 sek. ´off-pace´.

04:38 McLaren kører nummer et i dag Juan Pablo Montoya, står nu for tu tur.

Montoya - 5. pl.
En fejl i sving 12 kostede ham meget tid.

04:40 Williams kører nummer to er nu på banen, det er Mark Webber.

Webber - 1. pl.

04:42 Stillingen i top 3:
1 - Mark Webber
2 - Christian Klien
3 - David Coulthard

04:44 Så går vi i gang med de sidste 5 kørere, og her er det Toyota køreren Ralf Schumacher er skal først på banen.

R. schumacher - 2. pl.

04:46 Finnen Kimi Raikkonen er nu på vej Sepang rundt i hans McLaren racer.

Raikkonen - 3. pl.

04:48 Så er vi i gang med top tre fra i går - Giancarlo Fisichella er den første af de to Renault kørere til at sætte en tid.

Fisichella - 1. pl.

04:50 Toyota køreren Jarno Trulli er næstsidste kører i dag, og han er nu på vej mod målstregen.

Trulli - 1. pl.

04:52 Renault køreren Fernando Alonso er den sidste kører i dagens kvalifikationsrunde.

Alonso - 1. pl.
Fernando Alonso skal starte på poleposition i Malaysias Grand Prix 2005.

05:00 Stillingen i top 6:
1 - Fernando Alonso
2 - Jarno Trulli
3 - Giancarlo Fisichella
4 - Mark Webber
5 - Ralf Schumacher
6 - Kimi Raikkonen

Desværre mistede vi live tiderne under denne kvalifikation, som viste sig at blive med en spændende afslutning rent placeringsmæssigt. Men ser man kun på tiderne, så er spredningen i feltet stor.
Kun de først tre kørere er inden for samme sekund!

Forskellem mellem Alonso´s poletid og Albers´ 20. plads er på hele 15,329 sekunder.

..det ser ud til det kun er bennymanden og undetegnede der behøver slås om påængernø

I andre kan trygt sove videre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 08:59

Nu humper Kimi rundt på 3 dæk i sin legetøjsbil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 09:15

Jeg forstår godt her er så stille

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 09:18

..sammenstød : Giancarlo Fisichella - Mark Webber

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 09:29

Min favorit gennem de sidste par år Juan Pablo Montoya kører nu også godt i dag. Han kunne være et godt bud på en kommende verdensmester, hvis han blot får en smule mere fart i bilen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 09:47

Sidste omgang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 09:48

...ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooog : YES !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 09:50

Japaneren Trulli på en flot 2. plads

Tillykke med dét, bennymanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 09:57

Hmmm...... nu var det jo meningen at dette spørgsmål pga. udfaldet, som der ikke har været tvivl om på noget tidspunk, skulle blive stående, men jeg synes nu at bennymanden ska' ha' lidt for at tilføre løbet en smule spænding

Når jeg har lukket rejser jeg en Skamstøtte i Slankefiber, der skal minde om : molokyle har altid ret

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 10:00

bennymanden -> Kimi bliver nu heller ikke verdensmester i år

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 11:51

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 15:53

emesen & andre -> Der er genudsendelse fra TV2, netop nu

the1best har jeg ikke hørt fra

Ikke engang den SMS hun truede med. Hun trykker sig nok under dynen af bare skam

Ps. Når 'Skamstøtten' rykker for langt ned i rækkerne under kategorien 'Smalsnak', forhøjer jeg bare med mindst 20 påæng.

Så den ka' sgu stå længe endnu !

( Dét sagde hun også i går )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 17:27

Ham Alonso - har han overhovedet A-licens...........eller har han lusket sig ind på banen.
Dårlige tabere har vi nok af..........me too.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-03-05 19:04

- ja, ja - der er jo som bekendt langt hjem, men i dag gjorde Alonso det jo flot
Jeg tror nu stadig på Kimi - men lad os nu se

Tak for kampen og tak for tilliden

hilsen
<\\Benny