/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lige sådan en kedelig mandag aften ?
Fra : molokyle
Vist : 478 gange
132 point
Dato : 14-03-05 20:56

Tjaeh... jeg er hér ...hvor er I ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 20:58

Lige her og der og alle vegne

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 20:58

lige her og der og alle vegne

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-03-05 20:58

på arbejde.

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 21:00

[hør]cdripper -> Stærkt ; såeh er jeg ikke længere alene på banen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 21:01

Sad lige og funderede over noget flash og et movieclip

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 21:01

kvolsgaard -> Lyv ? ...eller uden chefens billigelse ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 21:02

bentjuul -> Lad høre : Hvad har du nu rodet dig ud i ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-03-05 21:03

Den er god nok... Sider og opdatere serverne.... Der er så meget ventetid, så hjælper lidt til på kandu imens

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 21:07

Kvolsgaard -> Velkommen i tråden

Noget (..af betydning ) du vil ta´op ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 21:10

Har i lige været på et 5 ugers kursus i Flash MX 2004 fra Macromedia på KTS på Værnedamsvej. Yderst spændende, men lidt svært omkring actionscript, men det må komme hen ad vejen. Absolut anbefalingsværdig hvis man kan finde en sponsor - jeg fandt en

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 21:13

Tjaeh... jeg er nu helt oppe at støde over denne nyligt opdaterede side : http://www.stunicholls.myby.co.uk/index.html

Det er bare for sejt

</FULD AF BEUNDRING>

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-03-05 21:13

benthjuul..... Hva koster det da?? og er det i aften timerne ??

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 21:28

Så blev der stille

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-03-05 21:28

Sidder og roder med nogen billeder der er taget med et 7 mill. pixels apparat (Cannon powershot 70)

må have sådan et, simpelthen. Små bitte udsnit kan man blæse op i en anseelig størrelse med alle de pixels.

Så det er ikke en kedelig aften molo, gå hen og rens akvariet, hvis du keder dig Ha ha ha ha .

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 21:32

Til nørder -> Læs hér : https://www.cert.dk/nyheder/nyheder.shtml?05-01-11-11-01-07

Faldt over det i anden forbindelse....

Man ska' sgu passe på hvad man laver eller deltager i, nu om dage !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 21:33

kvolsgaard >Nej det er i dagtimerne fra kl. 08.00 -14.00 og koster ca 10.000, men nogle har måske mulighed for at få det som efteruddannelse.
Jeg anede intet om Flash og var derfor nysgerrig - og det bedste af det hele er, at det er jo alletiders til evt. animationer på traditonelle hjemmesider og forholdvis let at anvende, hvis man ikke på mit niveau skal ind i for store actionsscript.

Molokyle endnu et CSS link som røg lige ind i min linksamling af CSS og det er jo ligeså spændende som min nye legeplads, Flash.

//bentjuul

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 21:35

Jeg er også faldet over den slags filer.. Læste det i den anden tråd..

Keldd er i det skarpe hjørne var

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 21:37

Keldd, ja det er fantastiske udsnit man kan tage fra et billede i den opløsning - og så syntes jeg generelt at Canons digitale kameraer er helt i top.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 21:39

bentjuul -> Yes ; tjek f.eks de forskellige layouts med samme indhold :

Test lige afsnittet : 'Available styles ~'

Citat
Text only
Kids
Misty
Rain
Reflecting
Red
Fruity
Horizontal
Fishy
Narrow
Blocks
Gallery
B & W
Over the edge
Ransom

SAJT MOTHERFUCKER CSS !!!

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 142 point
Dato : 14-03-05 21:49

Jeg har lige stjålet fede biler, slået folk ned, skudt hovedet af strømere, været sammen med ludere, kørt gaderace, nakket rockere, puertoricaner, haitianere, sorte, mafiosis, og uskyldige fodgængere, været på stripbar, fløjet i vandfly, helicoptere og andre flyvende maskiner, kørt taxi, isbil, pizza scooter og hørt fedt 80'er musik!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-03-05 21:51

Bent:
Det er totalt sejgt hvad man kan få ud af et billed i den opløsning, jeg har lige siddet og udvekslet billeder med ham der ejede cameraet. Jeg køber eet en af dagene.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-03-05 21:53

tedd, den gode dreng på kandu.

Du almægtige, lad mig ikke møde de slemme drenge.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 21:55

tedd det lyder da som en ganske almindelig stille dag..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-05 21:56

Jeg sidder her i Næstved og nyder stilheden (Konen og ungerne sover) Hi hi og i baggrunden kører nyhederne med en eller anden muhlla der holder tale Tror lie jeg vil æde et par fisk ov ja du er jo fiskeinteresseret molo så kender du dette spil ???
http://www.realarcade.com/promo?tps=google-intl_&keyword=&game=feedingfrenzy&src=google-intl_&source=
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-03-05 21:59

Rigtigt Keldd
CanonPowershot er bare noget af det bedste (Har selv to)

Nå, men jeg har haft skilt min tørretumbler i atomer idag.
Bæstet holdt pludselig op med at varme.
Og LYKKE, på det allermest ufremkommelige og ulogiske sted, var der anbragt en termosikring.
Så da den blev trykket lidt på, virkede maskinen igen.
Og så for at undgå hele procedure med "skille ad", blev der boret et hul bag på kabinettet, så man med en spids tingest kan nå ind og trykke på sikringen hvis den igen skulle gøre knuder

mvh dova

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-03-05 22:00

Så blev det fyraften... NAT NAT TIL ALLE

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-05 22:00

Og alt det i kun et spil
http://www.rockstargames.com/vicecity/

Nu venter jeg spændt på San Andreas til PC!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-05 22:04

Hvad laver Hr. Dova egentlig?? Vasker op? Gør rent? Ammer børn?

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 22:05

også her

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 22:10

Mænd som mænd er flest tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 22:11

Ps. ....på en mandag aften

<z/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 22:14

God fornøjelse keldd, så må du taget et par billeder for mig, da mit Canon kun har 6.3 mill pixels

Molokyle man bliver helt forpustet over de CSS sider og opdage hvor meget man er bagefter

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-05 22:45

Hallo Dok Dok Et spørgsmål kræver vist et svar SS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 08:17

Sunowich -> Nej, jeg kender det ikke ...endnu

</MOLOKYLE>