/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Gratis download af film
Fra : jko
Vist : 437 gange
300 point
Dato : 11-03-05 10:25

Hej ....
Findes der steder på nettet hvor man gratis kan downloade film ???
Tilsvarende findes der jo limewire til gratis download af musik så film findes sikkert også ?

Mvh
jko

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-03-05 10:47

Ja, masser....Eks. http://www.mymovies.net/trailers/?sec=trailers

Andet er ULOVLIGT!

Moltov

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-05 11:25

Nej det er egentligt ikke ulovligt at hente musik eller film hos andre, gennem de såkaldte P2P-fildelingstjenester.
Grokster, Morpheus, Kazaa, Edonkey og Direct Connect er mellem de mange programmer der bruges til deling.
Men hvis kunstneren ikke har givet tilladelse, eller man ikke givet ham sin betaling, så er det ulovligt.
Det der kendetegner de fleste er at de både kan bruges til deling af musik film mm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-03-05 11:27

Hej Palle

Ja, det er rigtig nok.

Moltov

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-03-05 11:47

Desuden er det kun ulovligt..........

Hvis det bliver opdaget LOL