/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvorfor 0 stjerner ??
Fra : Betinaaaaa
Vist : 304 gange
100 point
Dato : 03-03-05 15:09

Imin tips om gratis film har jeg fået 0 stjerner, men hvorfår ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-03-05 15:12

Ja, det ved jeg ikke helt.
Jeg var ikke en af dem der kunne stemme på det.

Men der har været utallige af lignende tips der har fået ingen eller kun en enkelt stjerne.

Jeg tror det har noget at gøre med, at folk generelt er skeptiske over for den slags tip der lover "guld og grønne skove".

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-03-05 15:16

Jamen, dit tip er jo slet ikke færdigbedømt endnu, der er 2 ud af 5 der har stemt på det, så det er da ikke sikkert det ender på 0 stjerner.

mvh dova

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-03-05 15:16

Jeg ved ikke måske man har været mistænksom overfor, at noget skulle være gratis
Dem der udbyder gratis film eller andet , må have deres indtægter et andet sted . Måske spam reklamer eller spy / virus.
Hvad ved jeg.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-03-05 15:29

Du har ret i at hvis tipset er brugbart, så skal man give mindst een stjerne efter bedømmelsesreglerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-05 15:31

valde 15:16 det ved du jo sikkert nok

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 03-03-05 15:35

Jeg har givet 2 stjerner - men den endte på en

Kommentar
Fra : Betinaaaaa

Dato : 03-03-05 15:50

Jeg har selv tilmeldt mig, og kikket betingelser igennem, og der ser ikke ud til at der er noget som skulle være forkert

Jeg tror det bare er markedsføring

På deres side kan man også se gratis musik-video, og det ser godt ud

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 16:09

Jeg tror valde. har ret. Lommeuld og Nullermænd kommer af sig selv, alt andet har sin pris på den ene eller anden måde. De der bedømmer tips hvor ordet Gratis forekommer, er nok lidt mistænksomme. (Belært af skade). Jeg har selv prøvet nogle af tippene, men er næsten hver gang blevet svinet til af Pop-Ups og Spam. I øvrigt kan man kun se Video via nettet hvis man har en meget hurtig forbindelse, og det er jo ikke alle der har det. (Økonomi)

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 03-03-05 16:18

Jeg har fået en kode til en gratis film.
Jeg prøvede lige at se en gratis musikvideo. Det virker nu meget godt.

Der er ikke altid sammenhæng mellem stjerner og hvor gode tips er.

Memuel.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 03-03-05 16:22

nææ.

Folk bedømmer nok tips efter om de selv kan bruge dem

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-03-05 16:32

det her er faktisk et af de bedre tips da der ikke er nogen faldgrupper.. desværre så er der så mange af de dårlige tips at det overskygger et godt..

Junior

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-03-05 16:53

Betinaaaaa jeg sender dig her ***** som du har fortjent.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-05 17:26

Undskyld undskyld undskyld det var mig som var den første til at stemme.
Jeg lavede en fejl så du ikke fik nogen stjerne.

Du skulle have haft *****...........................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 17:35

[hør] cdripper er inde på noget

For det er præcis hvad jeg gør

Den eneste 'retfærdige' måde (..i mine øjne) man kan bedømme et tip, er vel at spørge sig selv: Kan jeg bruge dette ? ..og hvis ? ..er det så noget, jeg ikke vidste noget om eller kunne finde selv, hvis og/eller når jeg havde brug for det ?

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 03-03-05 18:15

Jeg havde også kun givet dette tip 1 * for jeg tror ikke jeg 'gider' bruge det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-05 18:52

Jeg ser da osse helt objektivt på, om jeg kan li' den bruger der har lavet tipset LOOL

Og kan jeg ikke li vedkommende, kan jeg finde på at trække point fra deres beholdning som straf

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-05 18:53

Og kender jeg ikke vedkommende, så er jeg jo nødt til at kigge på selve tipset

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 19:35

Klumme ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-03-05 19:44

Når jeg skal bedømme et tip, tænker jeg ikke om jeg kan bruge det, men om det overhovedet kan bruges. Fordi jeg ikke kan bruge det, er der jo muligvis andre, der godt kan. Men jeg tror, mange bedømmer ud fra de stjerner, der allerede af afgivet. Hvis den første har givet 0 stjerner, så giver den næste det samme, hvis det er en "svag sjæl".

Det spiller jo nok også ind, hvem der har givet det, som Klumme skriver, selv om det ikke burde, og man prøver ikke at skele til det. Og hvis det er en på "pointjagt", SÅ trækker det ned - i hvert fald efter det 5. tip samme dag.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 20:34

Jernladyen ->

Citat
Fordi jeg ikke kan bruge det, er der jo muligvis andre, der godt kan.

Muligvis ? ..men så lad 'de andre' om at bedømme det !

Hvis ikke man ser sig i stand til at bedømme et tip's værdi, så kan man jo bare lade være... hoppe væk fra tippet og overlade det til mere kompetente at dømme ! (...det er godt nok sjældent der skér, men er dog hændt for mig. Jeg tror det var et mad eller slanke tip )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-05 20:35

Citat
Når jeg skal bedømme et tip, tænker jeg ikke om jeg kan bruge det, men om det overhovedet kan bruges.

Hørt hørt hørt.

Citat
Den eneste 'retfærdige' måde (..i mine øjne) man kan bedømme et tip, er vel at spørge sig selv: Kan jeg bruge dette ? ..og hvis ? ..er det så noget, jeg ikke vidste noget om eller kunne finde selv, hvis og/eller når jeg havde brug for det ?

Hmmm..................et tip er vel til nogen som ikke ved det i forvejen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 21:45

emesen -> Netop ! ..og hvis man så; som læser af tippet gør (..ved det i forvejen altså)? Giver man det så 0 eller 5 stjerner ? ik'

Det er vel næppe et tip, hvis det er almen viden eller noget man blot slår efter, hvis man mangler oplysningen ?

Hvis man ikke har en dyt forstand på et tip i f.eks. PHP, Mobiltelefoner eller Slankekure ... så lader jeg det i hvert fald blot stå, til andre der måtte have forudsætninger for at bedømme dette super-duper-ding-dong tip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 21:47

..for jeg er jo nysgerrig nok til at læse næsten alle åbne tip jeg støder på. I håb om nogle billige påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-03-05 22:05

Tips bedømmes af hvem der nu måtte logge sig ind på dette. Dvs uanset om folk kan bruge det elle ej, får de lov at give deres besyv med. Derfor opstår der der højst underlige bedømmelser af selv de særeste (og også nyttige) tips. En af "Arne's venner" var i besiddelse af end til flere profiler og benyttede ofte lejligheden til at bedømme egne tips med fem stjerner, hvorefter de resterende kandu'er gav skidtet 0 (som fortjent). Dette medførte mestendels 1 (gennemsnittet af 5 + 4 x 0). Jeg vil indrømme at alt hvad der ligner spam, unlock, afskrift fra surfing, reklame og andet lal for personlig vindings skyld giver jeg som udgangspunkt 0. Dette er endnu en grund til at poæng er 0,000 værd og noget værre lal.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 03-03-05 22:27

Nu har jeg testet tippet. Det er sådan at man ikke kan tilmelde sig uden at opgive mobiltelefonnummer. OK, det behøver ikke være det rigtige, men det SKAL oplyses. Hvad har en mobiltelefon at gøre med at se film over nettet? Det er OK med en mail-adresse, man tilmelder sig et nyhedsbrev. Men mobilnummer......... nej vej? Der stikker noget under. Dermed er tippet altså ubrugeligt. Nu fortryder jeg at jeg gav det 2 stjerner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 10:54

[hør]Er der nogen der ved, hvor man finder EULA'en på omtalte side ?

http://www.wordiq.com/definition/Eula

Jeg benytter ALDRIG services hvor man ikke får information om, hvad de oplysninger man opgiver bliver brugt til !

..eller hvem der står bag siden !

..men siden er da supporteret af dette firma, der har specialiceret sig i at fremstille Spyware : http://www.livewebstats.dk/stats_index.php?siteid=konkurencer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 04-03-05 13:10

Hmmm..... Jeg har lige modtaget en mail fra en bruger som ville vide om vi installerer spyware på folks computere, og henviste til denne tråd !!!!

www.livewebstats.dk er et ufatteligt godt værktøj for hjemmeside-ejere, og det mest benyttede danske fordi det er gratis at benytte.
Men hvordan er sammenhængen mellem spyware, sf-anytime, www.konkurencer.dk og www.livewebstats.dk

Hansen9..... Der er samtidig en udtrækning om en præmie, så er det meget normalt at få telefonnummer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 13:48

Citat
Men hvordan er sammenhængen mellem spyware... konkurencer.dk og livewebstats.dk ????

Tjaeh... det må du jo kunne svare på, medmindre vi skal ud i en længere diskussion om, hvad der er Spyware og hvad der blot er en service med brugerens accept.

[hør]Bemærk lige :
Selvom jeg stødte på dit site i min lille 'undersøgelse', har jeg ikke nævnt dette (..før nu), da jeg betragter din hjemmeside som 'ren' og 100% i orden, konkurrencesvar.dk

Jeg forstår at hjemmesideejere gerne vil promovere deres ydelser, men jeg synes de bør gøre det med åben pande. Vil man vide mere om promotion, er der (..som jeg ved, du ved) masser af trick at hente her : http://www.joyzone.dk/sw159.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 17:56

Hvis man undlader at bedømme et tip, går det så videre til en anden?? Eller tæller det bare som 0 stjerner. Jeg har altid troet det sidste, så derfor har jeg prøvet at bedømme alle tips. Men heldigvis har langt de fleste været noget, jeg vidste noget om. Og hvis jeg ikke vidste det, spurgte jeg min samlever, om det var et godt eller skidt tip. Han ved noget om det meste.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 04-03-05 18:00

Hvis du undlader går det videre.
Hvis du ikke har mulighed for at bedømme, har du en ny chance for at bedømme når en anden har kigget på siden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 18:19

Jernladyen -> At undlade; er da blot at klikke på [«] (tilbage-)pilen i din browsers menu ..eller lukke vinduet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 18:22

OK, troede bare, det ville tælle som 0 stjerner, hvis jeg ingenting gjorde.
Hilsen Jette