/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kære Mulberry....
Fra : BjarneD
Vist : 559 gange
160 point
Dato : 01-03-05 15:04

..jeg ville ikke genere dig, og beklager meget hvis jeg på en eller anden måde får trykket på nogle "forkerte knapper".

Vore diskussioner er nok løbet af sporet for mange gange, men kan vi ikke lægge det bag os og komme videre uden nag.

En velment hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 17:11

Wow!! Let måde at få points på! Bliv fornærmet på Bjarne og bliv belønnet!!!

Men mere seriøst er det da et godt initiv Bjarne Selvom der altid vil opstå meningsforskelle på Kandu!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 17:29

Rolig Bjarne. Mulberry er quinde og disse KAN af og til være lidt vel følsomme/irritable. P.S.: Tillykke med legetøjet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-03-05 17:32

Det kan måske blive til mildberry

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 17:35

Tror hun trækker den ud til Bjarne hæver til 500! Han skal rigtigt lide!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 17:56

Snøft!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 18:02

Jeg tror nu, at Mulberry er logget af, men så må jeg jo vente med at prøve lidt forsoning.

Arne er du ekspert i kvinder?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 18:19

Er du måske selv ekspert i kvinder Bjarne?!
Det skulle da lige være til at nedgøre dem, hvis ikke de makker ret

Men fint du gør et forsøg på at mildne Mulberry.
Det skal hun såmænd nok falde for

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 18:20

Og inden du tænder helt af Bjarne,
så læg lige mærke til diverse smileys i mit indlæg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 18:25

Nå, nå!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 18:28

Bjarne - Man behøver ikke være ekspert for at vide at Quinder af og til KAN være lidt vel følsomme/irritable.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 18:32

Arne, netop! Vi andre kan også blive touchy hvis nogen har trådt lidt på en. Ikke noget nyt der, eller mærkeligt i det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 18:33

Uhhh du er så hurtig og så kvik AJ
Sidder og overvejer om mænd kan lide af PMS, når de når den tid på måneden, hvor de er i underskud af rødvin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 18:35

Men nu er det jo ikke vi andre tråden drejer sig om. Derfor.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 19:05

Nu skal du ikke blive fornærmet creamybabe! Så skal Bjarne bare til lommerne igen!

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 160 point
Dato : 01-03-05 19:23

Kaldte I??
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : BjarneD

Dato : 02-03-05 23:39

Tak for svaret Keldd.
Det her er vist en død sild og du kommer da selv om man ikke kalder.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-03-05 18:21

Det må der svares ja til,

selvtak Bjarne.
Hilsen
Keldd