/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem vinder ???
Fra : molokyle
Vist : 409 gange
3 point
Dato : 01-03-05 01:44

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 01:49

Det gør jeg...hehe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 01:52

Det ved jo ingen. Håber bare det ikke bliver mig. Hvad Fa.... skulle jeg dog bruge sådan noget fis til??

Hallo molo. Det er jo idag du er på Alkohol igen. Er du startet?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 01:53

Eller også lader de Tedd vinde igen. Han brokker sig nemlig ikke, når de derefter undlader at sende ham præmien

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 01:56

Hmm; må hellere lige tjekke min alternative jordsparker*S*

Sov godt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 02:06

molo - Du kender hende, kandu ikke lige oversætte "alternativ jordsparker" ? PLZ ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 02:11

ikke mig - håber jeg
håber det bliver emesen de sååååååååå gerne ville have en ny familie at lege med

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 02:19

Ja, jeg sir´bare hvem det så end blir´
-----------------------------------------
........ min PC er slet ikke hurtig nok til den slags

Så held og lykke til
dem der gerne vil vinde
Så raser snestormen igen - her på Østfyn både sner og blæser det, vi har vel fået små 10 cm for nuværende
<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 02:26

Sgu a nu wær så ulyks å win en, hwa ka sån irn så kåst? A sgu jern hå en sool?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 02:28

10 - 15 kr.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 02:32

ØV arne ---hvad er en sool ?

ØV benny - det er også hundehamrende koldt her og sner - dog ikke så meget endnu - så jeg går ud og puster vinden over til jer igen - gider ikke mere her

ps syng lige en godnatsang så jeg kan falde i søvn - og kald mig ikke tidligt op imorgen -

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 02:37

mirit - Wi ku æt drøøm om å kåll dæ tijli op å æ morner. Sow gåt.

Det er ikke en sool. Det betød: Jeg skulle gerne ha' den solgt. Gnæk.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 02:40

du får lige en lille vise mirit - sovevise, nej - men den kan måske give ro alligevel
http://home6.inet.tele.dk/svaap/text/sahara.htm
go´nat

<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 02:44

Hwa så Benny? Er du jyde eller fynbo? P.S.: Tak for sangen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 02:52

lullaby and goodnight:
http://www.hendersonville-pd.org/nurserylullaby.html
det er en rigtig go´nat melodi
-------------------------------------

fynbo arne - født på midtfyn - nu: omrejsende i Europa, på rekreation på østfyn

go´nat allesammen <\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 02:57

...... min far var fra "Høruphav" og min mor fra "Kliplev" - så jeg har før hørt den slags strofer
..... nu er det slut for i dag
<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 03:17

Gu æ du aj Fynbo! Di forælder æ fra Als å Synderjylland. A do tefælligvis æ føjn å Fyn gjør dæ æt te Fynbo. Ha Ha

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 03:37

Det bliver naturligvis hexia! Hun har jo 1 point!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 03:40

plus Onkel Joakims lykke 25 øre!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-03-05 09:39

Se efter hvem der er tilmeldt igår og har besvaret et spørgsmål, så har I vinderen
/Hansen9 - fynbo i Kbh.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-03-05 09:49

Hvad laver de der Kandu'er midt om natten,

kan I ikke finde ud af at skrubbe i seng?? Jeg synes I er noget unormale, vær venlig at gå lidt tidligere i seng

så risikerer I også at få et sundere sexliv den sad var?????????

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 10:40

god formiddag - tak for godnatsangene og mon ikke det hjalp ... og tak for oversættelserne -
ÆV det er jo koldt som bare den idag - snyd

Keldd - kanduers natteliv er da kun beregnet på at være der fordi du går glip af noget

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 11:52

Pyh - pust - ØV - .......
...det var så den indkørsel
..............................................
føj for pokker al den sne, og så på årets første forårsdag

Keldd - jeg tror mirit er inde på noget Tror du ikke det er dig der går glip af noget bare fordi du falder om lige efter TV-avisen
mirit > den lullaby er da sød, og jeg var tæt på at glide ned af stolen da den gik i gang tredie gang

god dag til alle
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 11:54

Er alle klar til lodtrækning ? (Husk de stimulerende midler....det bliver meget spændende).

Lodtrækningen er startet !!

Og vinderen er..........

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:01

ha - ha jakjoe > som tedd siger "Hexia" har en klar førerposition med 1 point - skarpt forfulgt af "Sylfiden" med 2 point
.... men også "gangster50" har en god chance med 4 point
En kæmpestor kaffepunch og 6 - 8 morfinpiller JEG ER KLAR !!!

Jeg tror på "reset" - han har hele 8 point

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:02

æv sner også her igen og blæser ½ pelikan - gider ikke mere - men kan jo ikke slås med vejret

hmm det er ikke den første forårsdag endnu benny - men gid det var lol - skulle ikke undre mig om vinteren først er begyndt nu... lyder det ikke opmuntrende ??????

jakjoe - helt ærligt ville jeg da nødigt vinde det sims2 spil - men lad os håbe emesen får det -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:04

benny ????????? kaffepunch og morfinskiver til frokost ????????? hik

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:05

Jo jo mirit - ifølge kalenderen
marts - april - maj > forårsmåneder !

juni - juli - august > sommermåneder !
..... så sne eller ej - foråret er i gang

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-03-05 12:06

Da det som bekendt, er mig der vinder (det er det hver gang),

vil jeg være så storsindet, at donere den til:

jakjoe

Det er lige noget for dig jakjoe, så glæd dig bare.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:07

NIKS benny - kalenderen har ikke taget højde for forandringerne - basta !!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 3 point
Dato : 01-03-05 12:08

Hvem er videren - den der får spillet eller dem der slipper?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:08

- nu lyder du som om du har været i lære hos arne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:09

hansen9 > dagens bedste spørgsmål - det burde næsten præmieres

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:12

har ikke været i lære hos arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:13

hansen9 - den der ikke vinder øhhh - nå du ved hvad jeg mener

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 12:15

Tja....HEXIA hænger på endnu, efter 2 omgange...det bliver godt nok et tæt opløb

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-03-05 12:19

Glem det, alle sammen. Jeg er nemlig helt sikker på jeg vinder, det er lige min dag idag

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-03-05 12:21

Jeg synes, det ville være helt rimeligt hvis jeg vinder!!!

Jeg vil gerne have det spil... En pragtfuld fødselsdagsgave at give væk

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:22

hansen9 du skal da være så hjertelig velkommen til at snuppe gevinsten - tror jeg det er

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:23

vaxen - JA!!!!!! - især det med at give det væk

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-03-05 12:24

Hexia hænger stadig på efter 3. trækning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:25

ufff - lyder som om vejret bliver værre imorgen - hvordan ser det ud hos jer lige pt ?????

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-03-05 12:26

Fint i Kbh. Ingen sne, ingen vind, ingen gevinst.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:26

hansen9

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 12:33

Sidste nyt: Hexia har bidt sig fast....hvad kan det ikke blive til ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:34

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:37

mirit > du slap fri

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:38

hahahahaha

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:38

Undskyld mirit > du havde måske ønsket dig det spil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:39

nej for hulen da
nogen af jer der havde ?????????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:40

Jeg tror </MOLOKYLE> vinder

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 12:44

BjarneD fik den store fornøjelse....

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-03-05 12:48

OG MÅNEDENS VINDER BLEV: BjarneD

<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-05 13:42

På utallige opfordringer : hansen9

..og tillykke til BjarneD

Jeg er nu glad for det ikke blev undertegnede, da min maskine er for lille og gammel til at køre skidtet, så jeg ville bare være blevet skide frustreret. Nå, men jeg ka' se i har hygget jer og det er godt nok. Jeg fik jo Finsk besøg, så jeg ku' desværre ikke deltage i løjerne. ....og nu skal der betales regninger ...og DRIKKES ØL !!!

</MOLOKYLE>