/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
E(S)MILER igen
Fra : jakjoe
Vist : 480 gange
1 point
Dato : 24-02-05 16:43

Nul sne men E(S)MILER igen !!

Er det ikke bare dejligt ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 24-02-05 16:44

Joo for dig..
Vi har stadig sne

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-02-05 16:45

nej--det er ikke bare dejligt, for det er sgu' så koldt at en vis ting på isbjørne hænger nedad

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-02-05 16:46

Hvad vej skulle den ellers hænge

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-02-05 16:47

Når bare det ikke er sne på skærmen, så smelter det nok på et tidspunkt ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-02-05 16:49

Ikke nogen emiler her jakjoe, og nu tager de snart min internet forbindelse UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Og de har lovet at komme med den anden i morgen, gør de det mon, eller er de fyldt med løgn.

Det er fandme uhyggelig det her.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 24-02-05 16:49

Ja det er da også godt på vej

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-02-05 16:51

-> Keldd
he-he du oplever nok ikke at sneen smelter

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-02-05 16:55

Keld> Hvis du ikke modtager emiler, så er forbindelsen nok "røget" sig en tur.
Men du har haft røg nok, har jeg forstået.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 11 point
Dato : 24-02-05 17:09

Nu har jeg fået den første emil, så jeg har stadig den gamle forbindelse.

Ja nu skal der helst ikke ryges mere.

Underligt noget der foregår, har lige ringet til Tiscali, og spurgt om de havde glemt at tage forbindelsen, men nej det var TDC's bord. Og det er så også TDC der skal sætte Cybercity's op, man skulle så tro TDC lavede det som EEn operation.

Det kunne nu være sjovt at vide hvad der foregår på de centraler, for een eller anden sagde "det er fordi Cybercity
skal ha' deres eget kredsløb" .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 17:14

DAJLIT MÆ NÅÆN ÆMILAR IGÆN !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 17:17

... nu mangler jeg bare nogle PÅÆNGÅR !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 17:28

hov hov opdagede jo også lige der er emiler igen - pyyyyyyyyyhhh der er ske da mange
og ingen sne !!!!!!!!
Så lige bortset fra en tur hos tandlægen så er det hele jo næsten som det plejer

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-02-05 17:33

jeg har kun fået en lillesmule emiler... Da sletikke alle dem, jeg burde have.. Hvornår mon de kommer???

Og sneen?? -en lillesmule, hvornår kommer resten?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 18:29

Birgitta du må da gerne få nogen af mine

og som altid så er kandu langsom og sender i sneglefart - alt ved det gamle

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-02-05 18:59

Hvad skete der med dit varme, Mirit??? Alt ok?

Her er der såmænd de sædvanlige 14 grader

Sneen??? Det meste af den er smeltet nu... Lækkert med en dag med en anelse mindre blæst!!! Vi blæser jo væk herude på Lars Tyndskids....

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 20:12

vaxen - har fået varme - sådan ca næsten på halv kraft - så klarer mig ... ser stadig aldeles yndig ud iført underligt tøj og kamikker osv - for der er ingen varme her i kontoret - *LOL*
Regner med at der en af dagene igen bliver taget tiltag vedr normal varme - men så er det vel forår - og så er det jo ligemeget

Ingen sne her - hverken igår eller idag - heldigvis ... Vi blæser ski da også væk her af og til

14 grader uffff - render du også rundt og ser pragtfuld ud ??????????

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-02-05 23:27

Tiderne ændrer sig....nu er der ikke flere emiler, og jorden er blevet hvid
Gad vide hvorfor der sker denne emil-forstoppelse i tide og utide.....har du et bud ?

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : jakjoe

Dato : 25-02-05 17:44

Tak for svaret Keldd.

Jeg lukker spørgsmålet til Keldd, fordi han bliver så glad....hvis han overhovedet får mail om det ??
Et leverandørskift kan være farligt, og tage lang tid. På det tidspunkt er sneen nok smeltet.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 17:47

haha - fik lige en tegneserie vision om keldd stående på vagt med sneen smeltet omkring sig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 18:00

Selvfølgelig skal Keldd ha' påængår i Smalltalk !!!

Hvor sku' Keldd ellers få dem fra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-02-05 18:23

Very funny, hele banden.

Den nye forbindelse kører, lad os alle bede, for at den bliver ved.

Jeg har ikke fået noget at spise hele dagen, og der ligger 112 emiler jeg skal svare på.

Hvad lavede vi før vi fik Computere?????????????????????????????????????????????????????????

Mange tak Jakjoe, og hilsen fra
Keldd.