/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Inspiration
Fra : Nik_
Vist : 970 gange
75 point
Dato : 20-02-05 19:33

Vi skal have en ondsvag lookalike fest , og jeg har ingen idéer til "hvad jeg skal være"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-05 19:38

Computernørd (husk colaen)
Gynækolog (pas på det er ikke alle piger der syntes det er sjovt)
Marianne Jelved (men den er måske for svær)

Accepteret svar
Fra : Jonatan83

Modtaget 85 point
Dato : 20-02-05 19:44

Her er lidt inspiration til jeres fest:

Gangsterfest
Palermo i Præstø. Temafesten er en lang leg, som løber over en hel aften med et på forhånden fastlagt plot og bestemte roller til alle gæsterne. Her har du opskriften på et brag af en gangsterfest, som dine venner sent vil glemme. Velegnet til festen med mange mennesker og firmafesten.

Diktatorfest
Forestil dig en fest udelukkende bestående af gamle diktatorer. Du byder Imelda Marcos op til dans, Josef Stalin kommer ud fra toilettet og Lenin er bartender. Så befinder du dig midt i en vaskeægte diktatorfest.

Himmel og helvede fest
Lidt inspiration til en himmel og helvede fest. Engle og djævle i et skønt virvar. En himmelsk fest for alle.

Storebæltsfærgen
Så skal vi tilbage til de gode, gamle dage, da der var storebæltsfærger til. En nostalgisk aften med ekstrem dårlig kaffe og utroligt dyrt smørrebrød, mens vi stiller tøffer til havn.

Kom som du var da du var 14 !
En nostalgisk aften hvor du får chancen for at blive 14 igen og se lige så "smart" ud, som du gjorde dengang.

Kom-som-det-du-ville-være-da-du-var barn-fest
Hvad ville du være, da du var barn? Her har du chancen for at få opfyldt din barndomsdrøm. Ville du være sygeplejerske, skuespiller, frisør, brandmand, fodboldspiller eller måske popstjerne? Denne aften kan du blive lige det du drømte om.

Og så er der selvfølgelig klassikere som 80'er, 90'er, disco, bad taste osv...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-05 22:30

Jamen det kommer da lidt an på, hvor dygtig du er til at forklæde dig, og også lidt om din figur, om du er han eller hunkøn, o.s.v.
Der er jo forskel på om det er lettest at komme til at ligne Marilyn Monroe eller Adolf Hitler

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-05 00:30

Adam-kostume !

..så er dén klaret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BetaLyte

Dato : 08-03-05 04:42

Du ska da helt sikker være en pakke smøger.. (Hvis du har ressourcer til det) staveplade :P
Men med en smøg halv ude af pakken og sådan :)

Hehe..

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 19:38

Tak