/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
arne.jakobsen luk spørgsmål
Fra : ans
Vist : 504 gange
1 point
Dato : 17-02-05 23:46

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-02-05 22:51

ans - den dag du lærer at opføre dig som en ansvarlig Kandu'er så OK. Men at have en 4 måneder gammel tråd der stadig ikke er lukket er Uansvarligt. At du er SÅ dum at du ikke kan indse, at du efter 4 måneder IKKE får et svar, er simpelthen tåbeligt. Kære ans du får aldrig det svar du søgte, og det er der heller ingen der har lovet dig. Dine point er tabt for evigt, så luk dog det spørgsmål. Voks med opgaven.

arne.jakobsen, du har ret i en ting, jeg fik ikke et svar på mit spørgsmål.

Åhhhhhhhhhhh ja, der er jo en ting mere, du også har ret i, jeg har ikke lukket mit spørgsmål *LOL*

Ser du arne.jakobsen, jeg føler mig som en ansvarlig bruger af kandu og accepterer ikke et svar, som er ubrugeligt.

Så jeg vil gerne have at du forklarer mig

Citat
At du er SÅ dum at du ikke kan indse, at du efter 4 måneder IKKE får et svar, er simpelthen tåbeligt. Kære ans du får aldrig det svar du søgte, og det er der heller ingen der har lovet dig. Dine point er tabt for evigt, så luk dog det spørgsmål. Voks med opgaven.

hvem er den dummeste ????

Jeg kan da ikke acceptere et svar , der ikke er korrekt !

Spørgsmålet her er foranlediget af disse "tråde"

http://www.kandu.dk/dk/spg/60749

http://www.kandu.dk/dk/spg/60813

og dette, som er mit tidligere stillede spørgsmål, som endnu ikke er lukket http://www.kandu.dk/dk/spg/48704

og mit spørgsmål er ikke som du skriver 4 mdr. gammelt, men 5 mdr. gammelt

arne.jakobsen

Hvorfor skal jeg lukke et spørgsmål, som jeg ikke har fået svar på?

Vil du ikke mene, at et åbent spørgsmål er bedre end et lukket spørgsmål, hvor svaret ikke kan bruges?

Er det vidensdeling at acceptere noget ubrugeligt eller hva' og hvor står det skrevet at jeg skal lukke mit spørgsmål, her tænker jeg på kandu regler og ikke dine?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 23:56

Det står ikke skrevet nogen steder. Det har du helt ret i. Men et samfund som det danske fungerer ikke kun på skrevne love men også på en hel masse såkaldt uskrevne love og etiske regler.
Den tråd du ikke har lukket og som er 5 måneder gammel, er kommenteret af adskillige Kandu'er der alle har gjort en indsats for at svare på dit spørgsmål. Når du stadig ikke synes at du har fået det rigtige svar, må du jo bare acceptere at svaret ikke findes på Kandu. Som jeg tidligere har sagt, og DU ved er dine point allerede væk. Så giv pointene til den i tråden du synes har gjort mest for at hjælpe dig, og accepter så at ikke alle spørgsmål KAN besvares i vort lille hyggelige plenum.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 1 point
Dato : 18-02-05 00:01

ans du har helt ret i det du gør og der er ikke uskrevne love her på kandu om at lukke ubesvarede spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 00:08

Arne.
Det er så din mening, jeg selv er helt ligeglad med

pointene, de kan jo ikke bruges til noget, så mig vil

det stadig ikke anfægte det mindste ,hvis folk ikke synes de vil lukke deres

tråde.

Derimod kan jeg godt bli' lidt knotten hvis spørgeren giver

pointene til een forkert der svarer. Altså jeg mener svaret er forkert, men det er

jo spørgerens ret.

Jo den der har ydet en indsats, tja der hvor jeg har brugt mest tid, og skrevet mange indlæg

det har nogen gange været om 20point. og andre gange har jeg fået 500 for noget sludder.

Så jeg vil på ingen måde tage det her point system, bare en lille smule alvorligt.

Det skulle du også gøre, men vi er jo forskellige.
God nat
Hilsen
Keldd.
Har skrevet den i en anden tråd, men den går nok her også

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-05 00:10

Egentlig er det jo misvisende, at lukke et spørgsmål, der ikke er besvaret, så hvorfor gøre det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 00:11

bentjuul - Læs lige din egen sætning igen. Det er jo noget seriøst vrøvl. Der er selvfølgeligt USKREVNE love alle steder.
Love, regler m.v. som ikke er nedskrevet, men som man overholder fordi man har fået en ordentlg opdragelse.
Tænk hvis alle uskrevne love skulle nedskrives og tages op i Folketinget. Så ville vort samfund virkeligt være noget lort. Heldigvis kan de fleste danskere overholde de uskrevne love, og de er selve grundlaget for vort demokrati.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 00:11

Vrøvl fra ende til anden AJ. Ingen skal bestemme hvornår man lukker et spørgsmål - og lad så lige være med at dumme dig, ved at kommentere hvad der er rigtigt - og hvem der følger de skrevne og uskrevne love, samt etiske regler..

Du har gentagne gange brudt og overtrådt de uskrevne regler med dine ukvemsord og korreksen af alle du møder i din færden herinde.

Ja kandu kunne være hyggelig AJ, men ikke før du indser, at det er kandu.dk der sætter reglerne. Det er ikke - og bliver ALDRIG dit bord. Fat det nu!!

Keldd.

Er det ikke besværligt at sætte sin tekst op som du gør?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 00:14

BjarneD - Spørgsmålet er rigeligt Kommenteret, at ans ikke synes at det er besvaret, er jo ærgerligt. Men når det ikke er besvaret efter 5 måneder, bli'r det det nok heller aldrig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-05 00:21

Arne, andre har forklaret dig sagens sammenhæng, men jeg skal da gerne sammenfatte.
DU SKAL IKKE BESTEMME OM ANDRES SPØRGSMÅL SKAL LUKKES! Spørgeren bestemmer suverænt og man kan så være uenig i beslutningen, men det ændrer intet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 00:21

Creamygirl. Du er ikke andet end ballade fra morgen til aften. Hvornår har du senest været inde i en tråd og give et godt råd eller har prøvet at svare på et seriøst spørgsmål? Nej vel! Du kommer ind i tråde og giver skidt af dig som også i denne. Du er da den mest ubrugelige Kandu'er jeg har den tvivlsomme fornøjelse at have truffet. Før du begynder at overbeskide andre Kandu'ere, så tag lige fat i dig selv og bevis for den undrende Kandu-verden at du KAN NOGET, andet end at sprede galde og gylle.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 00:23

Creamy:
Det er besværligt,men hvorfor gøre det lette, når man med en lille smule
anstrengelse, kan gøre det helvedes indviklet.
Jeg har det meste af dagen siddet og skulle skrive under nogen billeder, og der skulle linie
længden være kortere end normalt, det har åbenbart blevet siddende i fingrene, men jeg vil forbedre
mig, bare jeg ikke får nogen næser.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-05 00:23

Godt råd du giver kl. 00.11 creamygirl

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 00:26

Har du virkelig ikke andet i posen AJ?! - næ, det har du vel ikke! - og hvad rager det dig, hvad jeg deltager i og ikke deltager i?! - igen noget der ingen regler er for, men det fatter du heller ikke.

Ok Keldd, jeg har bare undret mig i al min tid her på kandu - og glemt at spørge dig, men nu ved jeg at det faktisk er besværligt..lol

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-05 00:33

Keld du er speciel
og det ved du jo godt
og jeg håber da, at du
har fundet ud af, at kopiere
lidt mellemrum og så forskyde
ved at indsætte det bagefter.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 00:34

arne.jakobsen

Du har da ret i at jeg ikke får mine point retur, men det havde jeg jo også taget højde for

2 point overlever jeg.

Jeg spørger dig endnu engang:

"Hvad kan et uacceptabelt svar bruges til"

Er kandu ikke vidensdeling?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 00:47

Bjarne:
Vi er allesammen, helt specielle.

Og det er ganske vist.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-05 00:51

Til H..... med de point der er tabt fordi man ikke lukker et spørgsmål.

Nogen glemmer det igen, at de i det hele taget har stillet et spørgsmål, og andre har som ans siger, ikke fået et rigtigt svar. Og det vil da være irriterende for nogen at åbne et spørgsmål for at få et svar, og så der ikke er et svar, selv om jeg ikke tror på, at mange bruger muligheden for at søge, for så ville der ikke være så utroligt mange enslydende spørgsmål i de forskellige rubrikker.
Og rigtigt, det står ingen steder at man skal lukke, men hvis der er givet et rigtigt svar, er det jo sådan set meningen med det.

mvh dova, (der ikke har nogen ulukkede spørgsmål)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 00:53

Keldd
så må

sove

godt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 00:57

dova

Hvor mange spørgsmål har du stillet

Keldd

der var

en

upser,

der skulle stå,

så må

du

sove
godt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-05 01:02

Ans

17 spørgsmål

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 01:09

I må også

sove godt. Er du fuld ans, du skriver så underligt,

og jeg som troede du var en pæn pige, næh jeg tror du har røget for mange
chokoladecigarer i aften, de slår utroligt hårdt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 01:10

Litt irriterende sku rende runt for finde jer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 01:14

holniels

Går du i søvne?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 01:17

ans, hvis du lukker dine spørgsmål uden at de er besvaret rigtigt, så blir jeg
...for så skal nysgerrige lille mig til at betale point for at købe "svar" som er noget sludder, og det vil jeg ikke

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 01:21

Det var hyggeligt at læse lidt om jer allesammen

Ugens sidste arbejdsdag starter snart, så i må allesammen have go´ nat

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 01:41

arne.jakobsen

Her er et uddrag af dit indlæg 17-02-05 23:56

Citat
Når du stadig ikke synes at du har fået det rigtige svar, må du jo bare acceptere at svaret ikke findes på Kandu.

det er jo netop det jeg gør ved ikke at acceptere et af indlæggene.

bennymanden

Sov du bare trygt

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 01:47

Glem det Ans. AJ har forlængst fortrængt at du har åbnet denne tråd. Han fik jo ikke medhold, og så er det typisk for ham, at forsvinde ud i den blå luft.

Iøvrigt har han travlt med at tælle stemmer op i hans vittighedstråd, men har dog problemer med, hvem der lige her i svinget står til en diskvalifisering..lol

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 01:47

håper da ikke det ans,havde jo en smule pils tilbake men begynder lure,får vel bare legge meg og håpe sengen også er trett,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 01:57

creamy

jeg følger ikke med i vittighedstråden, er der afstemning *lol*

Og denne tråd bliver lukket, når jeg har fået et svar. Jeg har ikke sat en tidsfrist, men håber da at arne.jakobsen vil forklare hvorfor et uacceptabelt svar skal accepteres

Hilsen ans, og så er det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 02:07

Afstemning og afstemning. Jeg ved sq snart ikke..lol
Hver gang der forsøges af give en stemme, bliver den ugyldiggjort og man får besked på at fise af.
Han har helt specielle Arneregler, som ingen kan finde ud af

Ja det er sengetid. Sov godt - og gru for pokker. Lukker du heller ikke denne tråd, så er jeg alvorligt bange for at der bliver ballade.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 18-02-05 08:47

Bare der fandtes en ignorerknap... Så ved jeg godt ved jeg ville ignorere som den første, men siger ikke hvem...
.oO(AJ)

Kommentar
Fra : t2o_acid

Dato : 18-02-05 11:31

AJ er da sjov. Vores helt egen lille politimand, der nok skal fortælle hvad der er rigtigt og forkert !!! Cool

AJ, luk nu rø..n !!!!!!!

God weekend til jer alle sammen !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 11:45

Lillearne.

Du skrev i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/46262 1-8-04 kl. 20.33

Citat
Til alle læsere af denne tråd. http://www.kandu.dk/dk/spg/46262 1-8-04 kl. 20.33Jeg har lige modtaget oplysning om at Jernladyen har indtastet et tip. Har været inde og læse det. DET ER IKKE ET TIP, DET ER ET POLITISK STATEMENT!. Om jeg er enig eller ej, er sagen uvedkommende. Men hvis noget sådant forekommer på denne side og KANDU.dk IKKE er i stand til at dæmme op for det, så forsvinder jeg lige så hurtigt som jeg kom pludseligt! Sørgeligt men sandt.

2 datoer jeg hæfter mig ved er 9/11 2001 og 1/8-2004, og handler begge om terrorisme, og d. 1/8- 2004 - Du havde været på Kandu i knap 48 timer, og lagde grunden til din modbydelige, nedværdigende, bedrevidende, oppustede, selvhævdende svinske stil i den tråd, og har siden utrætteligt og uforbederligt fulgt den linie. Dette på trods af, at adskillige velmenende, velanskrevne, seriøse brugere, på hver deres måde har gjort dig opmærksom på at din stil er uønsket på Kandu

Du starter i den allerførste tråd du deltager i, med at korrekse en bruger på et fuldstændig latterligt og helt urimeligt grundlag. Efterfølgende skriver du i den sidste sætning i dette indlæg, at hvis Kandu ikke stopper dette, så vil du øjeblikkelig forlade Kandu.

Fortæl mig lillearne, hvorfor helvede du ikke indfriede dit eget statement? ALLE uden undtagelse ville ha' været tjent med dette.

Jeg har aldrig klaget over dig til Kandu, men håbede at du skred af dig selv, når du blev "mandsopdækket", men det preller af som vand på en gås. Jeg fornemmer dog stærkt, at der er blevet klaget over dig fra flere sider, og håber ved Gud, at Kandu snart smider dig ad helvede til. Du er kort sagt den inkarnerede modbydelighed...... en pestilens.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-02-05 11:48

Tilslutter mig Ans, jeg har et ulukket spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/60317 og jeg har da sørme ikke tænkt mig at lukke det før jeg får et svar (hvadenten svaret findes på Kandu eller ej) Det har intet at gøre med point eller hvem der har kommenteret tråden - Hvis jeg lukker, vil folk jo tro at det er besvaret og køber svaret i håb om, at finde noget brugbart. Ydermere kan jeg ikke se nogen grund til at give point til den/dem der kommenterer uden at komme med et (brugbart) svar....så kan alle jo bare skrive i alle tråde og hvis der så ikke kommer andre kommentarer eller svar, så bliver det da en nem måde at score point på

// Toupie

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-02-05 13:34

Bare til orientering:
<ans> medlem siden 01.06.2003 og besvaret 533 spørgsmål
<arne.jakobsen> medlem siden 29.07.2004 og besvaret 141 spørgsmål
Hvem er så den "bedste" KanDu'er ?
/PG

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-05 13:41

Guild
jeg synes så ikke rigtigt man kan vurdere hvem der er bedst ud fra hvor mange spørgsmål de svarer på.

Nogen svarer på en masse ud fra en specifik viden eller erfaring de har, og andre er knaldgode til at finde et "svar" ved at henvise til en eller anden hjemmeside, altså noget som spørgeren lige så let selv kunne finde svaret på ved at søge på nettet.
Og der er også forskel på, hvor meget tid de forskellige bruger på Kandu.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 13:53

Guild

Man kan ikke sige hvem, der er den bedste på kandu.

Men jeg har haft mulighed for at læse kandus oftere end arne.jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 13:54

der manglede regler

"kandus regler" , det var en upser

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-02-05 14:00

Guild, så må jeg være en rigtig dårlig Kanduer Jeg har været her siden 21.04.2002 og har besvaret 73 spørgsmål! Men ok, måske er jeg det også (altså en dårlig Kanduer) .....Kommentarer til dette frabedes

// Toupie

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-05 14:24

Guild hvor mange eller få spørgsmål den enkelte har besvaret er for så vidt ligegyldigt, men derimod rammer du noget centralt i at en forholdsvis ny bruger som arne.jakobsen, fortæller os andre hvad de uskrevne regler er her på kandu, regler som alene er opfundet af denne forholdsvis nye bruger.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 14:31

bentjuul

Det tror du da ikke at dette "monsterarne" lader sig anfægte af. I hans verden er der KUN lilliarne, lillliarne,lilliarne lilliarne, lillliarne,lilliarne og de regler og normer han finder passende. Den virkelige verden og "monsterarnes" verden er 2 forskellige, og der er slet ingen forbindelse i mellem de to verdener.

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 18-02-05 15:00

Arne.jacobsen....AJ er en klon som har snydt med initialerne
Sieg heil mein fürer, og luk så røven. Du er ikke en bedre kandu end alle andre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-05 21:11

Jeg har kun været her på Kandu siden 23.10.2002
Og fået godkendt et par kommentarer (lidt heldigt en gang i mellem)

Der er mange som har talt om uskrevne love her på Kandu - og de findes vel også.
Jeg har eksempelvis mine egne uskrevne love, som jeg prøver at virke efter.
Desværre kan jeg af gode grunde ikke her, skrive disse uskrevne love - for så er de jo ikke uskrevne mere.

PS. Er det ikke utroligt, at der findes et forum som dette, hvor vi kan lege/hjælpe/blive hjulpet/skælde ud/være forarget/grine/fjolle/.............helt gratis.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-02-05 21:48

Emesen du har så evigt ret
Citat
Er det ikke utroligt, at der findes et forum som dette, hvor vi kan lege/hjælpe/blive hjulpet/skælde ud/være forarget/grine/fjolle/.............helt gratis.

Du er altid så dejlig positiv....tak for det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 02:02

Ih altså emesen!! Nu har du ødelagt tonen i dette spørgsmål!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-02-05 10:41

Undskyld Tedd.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 25-02-05 18:28

fisse

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-02-05 18:33

altså nullerbullerpige,

lige midt i kirketiden.

Cigaretterne, hvordan går det med dem?????

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 18:40

Ja ja nullerbullerpige, det kan jo være at nogle er interesseret.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-02-05 18:42

nullerbullerpige, måske det var Fnollerpigen ,der var holdt op med ryge,nå

men lad være at ryg, man kommer til at hoste af det.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 25-02-05 19:40

Ryge??
Jeg ryger da ik og har aldrig nogensinde gjort det....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-02-05 20:02

Nej, bliv ved med det, men jeg forvekslede dig med Fnollerpigen,

men øh, ellers er jeg med på den værste.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-02-05 20:13

Ja, når keldd ikke har flere chokoladecigarer, ja så ryger han på skorstenen

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-02-05 20:28

Hov hov bent, pas lige lidt på,

jeg sidder lige og prøver min nye Cybercity forbindelse.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 20:31

nullerbullerpige > Hvis du heller ikke ryger efter samleje, så går det squ for langsomt

<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-02-05 20:35

Den forstod jeg ikke Benny,ryger efter?,for langsomt???? ,skål

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 20:40

Hallo holniels SKÅL
Jo ser du, det kommer af de der "efter samleje vitser" - man spørger kvinden om hun ryger efter samleje ? - svaret er så, det kommer an på hvor voldsomt det var
(brændt gummi ryger jo)
.... en anden lyder sådan her: Taler du med konen efter samleje ? Jo - jo, hvis hun er til stede
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-02-05 20:44

Faen,må jo ha meg en tur ned igen,ikke hørt dem jo,vært borte for længe denne gang sikkert

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 20:44

Citat
Der går sjældent røg af en brand uden der er ild ...

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-02-05 20:46

Nej Benny,det vet Keldd vel alt om

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 20:47

........ og der kommer måske også lidt gnister Bare spørg Keldd

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 20:49

Hvordan ser det ut med lageret i aften - er det Borg ???
---------------------------------------------------
.... jeg tar mig en "kaffesort" - også kaldet kaffepunch

skål i Norge´s land

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 20:51

ans --> jeg håber det er i orden vi bruger din tråd lidt ??? Det er jo smalltalk og du lukker den jo alligevel ikke
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-02-05 20:53

Ikke Borg,Harboe du,lageret er flott jo,noen sekspakninger,holder til i morgen det,hundrede år og en evighet siden jeg drakk kaffepunch,

Men mer skål du

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-02-05 21:10

Benny, gå nu over til Vaxen, jeg tror hun fryser.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 21:17

Fortsæt bare, jeg ved jo, at mit ene point ikke kommer tilbage, det har jeg jo tabt

Jeg mangler stadig svar fra arne.jakobsen på følgende:

Citat
Vil du ikke mene, at et åbent spørgsmål er bedre end et lukket spørgsmål, hvor svaret ikke kan bruges?

Er det vidensdeling at acceptere noget ubrugeligt eller hva'

Hilsen ans

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-02-05 21:29

Får jeg pointen hvis jeg svarer for Arne.?? ans?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 21:30

På foreningens vegne - vi takker og bukker
------------------------------------------------
det andet sludder får du garanteret ikke noget fornuftigt svar på ans

i en ældgammel tråd fra <emesen> http://www.kandu.dk/dk/spg/57118
hvor han har forespurgt hos kandu-teamet om hvordan det var med lukkede og åbne spørgsmål lyder svaret som følger:
Citat
Hej Emesen
Nej lukkede spørgsmål er ikke en større belastning end ikke lukkede spørgsmål, men man kan sige at det er umoralsk at lade sine spørgsmål forblive åbne hvis der er kommet svar, for så får svargiveren ikke sine point.

Du og din familie ønskes et rigtig godt nytår.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

så ud over egne moralske skrupler har det ingen betydning for sitet.
----------------------------------------------
men, ham du udfordrer kommenterer vel også bare for at være som han plejer -
bedre vidende - belærende - behov for at irettesætte og korrekse alt og alle
----------------------------------------------
JA JA Keldd - jeg skal nok

ans > forsat god aften og week-end

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 21:46

holniels

Nej, det gør du ikke

bennymanden

Citat
det andet sludder får du garanteret ikke noget fornuftigt svar på ans

Hva' mener du med sludder?

Fortsat god aften og week-end

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 26-02-05 00:24

ans > Jeg mener det sludder som måtte underbygge noget andet end det dit citat peger på, det er jo osse det jeg gør grin med ved at græde over at skulle betale point for at erfare noget vrøvl
--------------------------------
Citat
Vil du ikke mene, at et åbent spørgsmål er bedre end et lukket spørgsmål, hvor svaret ikke kan bruges?

Er det vidensdeling at acceptere noget ubrugeligt eller hva'

helt klart er et åbent spørgsmål "bedre" end et lukket spørgsmål hvor man må betale point for at læse nogle ubrugelige svar, som bare er blevet lukket af spørgeren, der måske har fundet en anden løsning, eller ikke tror spørgsmålet vil blive besvaret
------------------------------------------
som den nytårshilsen emesen får fra rasmus jo også understreger, så betyder det intet for kandu.´s servere om spørgsmålet et åbent eller lukket
..... så hvorfor egentlig lukke det, så længe det er åbent er der jo mulighed for at nogen giver et råd, eller en erfaring med på vejen -
...............................
Jeg går dog ind for, at hvis et spørgsmål er rigtigt besvaret, og svaret måske endda løste problemet, så bør dette spørgsmål lukkes, og den dygtigste kommentator belønnes med de point som giver ret til at deltage i lodtrækningen om denne måneds "brødrister"

Ooooooooooooooo man siger vel tak for hjæpen, når og hvis det var en hjælp
God week-end
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 26-02-05 00:30

Citat
PS. Er det ikke utroligt, at der findes et forum som dette, hvor vi kan lege/hjælpe/blive hjulpet/skælde ud/være forarget/grine/fjolle/.............helt gratis.

citat, jeg har lånt af emesen !
Tak for lån - jeg tilslutter mig fuldt ud

<\\Benny

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 26-02-05 12:03

Helle for at have pointet! PLEASE

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-05 12:53

bennymanden

Vi er enige.

Ærgerligt for dig at spørgsmålet ikke var stilet til dig så havde du fået det ene point.

arne.jakobsen vil nok ikke svare, da der kun er 1 point at hente på nuværende tidspunkt.

Det kan være, at jeg fordobler når jeg har fået et svar.

nullerbullerpige, du kan ikke komme i betragtning, det er kun arne.jakobsen

Fortsat god week-end

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-05 13:58

Jeg har deltaget i denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/58343

det har arne.jakobsen også. Der kan han fortælle om en af fordelene ved at lukke sin tråd.

Følgende citat er et uddrag af arne.jakobsens sidste indlæg

Citat
En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

vidensdeling

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 23:07

Tja det kan vel diskuteres om dit citat er vidensdeling Ans!
Ligesom de 500 point AJ lige har modtaget for sin deltagelse i Trinethk's spørgsmål ang. modstandsbevægelsen. Fantastisk flot at modtage så mange point for et svar lydende som nedenstående.

Citat
Det ved jeg godt. Men jeg vil ikke fortælle det på Kandu. Så bliver det squ for privat.

Fortsættelsen foregik vist over MSN - og kan man nu også modtage kandupoint for et svar givet i en privat MSN korrespondance, så må man sige, at det er endnu mere fantastisk godt gået.

Stiller mig dog lidt undrende overfor denne form for vidensdeling
Men jeg kan jo tage fejl. Måske ligger der et andet spørgsmål gemt her på kandu, som jeg ikke har set - og som også omhandler modstandsbevægelsen. Det vil jeg da næsten håbe. Bare besynderligt, at der så ikke bliver linket til det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-05 23:34

Ja den tråd så jeg godt.

Han var ikke mange minutter om at svare!!!!!!

Her går det lidt mere trægt, men indtil videre er det jo også kun 1 point der kan "vindes" og jeg er ikke på MSN med arne.jakobsen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-02-05 00:51

Jamen så går jeg rundt og ærgrer mig over, at spørgsmålet ikke
var til mig ........................ dvs.
-------------------------------------------------------
Nå, bare du ikke lukker spørgsmålet lige med der samme, så jeg skal til at betale point for at være med

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 27-02-05 13:09

Nu er denne tråd vist ved at være kørt for langt ud.....

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 31-12-05 21:04

Tak for svaret bentjuul.

Ja jeg lukker, da der er kommet nye regler.

Siden skulle nødig forsvinde.

Hilsen ans og godt nytår.