/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Netradio?
Fra : Djkruntz
Vist : 483 gange
133 point
Dato : 17-02-05 16:02

Kan jeg sætte min egen netradio op så jeg kan høre mit musik andre steder?
F.eks hvis vi holder fest hos en ven kan vi så høre mit musik i form af "min netradio"?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-02-05 16:07
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-02-05 16:08

Ups! Det var ikke det du spurgte om, men ja det kan du. Det kræver dog en P2P netradio - vender tilbage om lidt

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 143 point
Dato : 17-02-05 16:11

Her er den så
http://p2p-radio.sourceforge.net/

Citat
P2P-Radio is a program that can distribute audio and video streams (MP3/Ogg Vorbis/NSV) over the Internet in a peer-to-peer manner. It's possible to create your own internet radio station with P2P-Radio!

P2P-Radio is programmed in Java and runs on Windows, Mac OS X, Linux and many other systems

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 17-02-05 16:23

Kan ikke rigtig bruge dette program da det kun kan sende streams videre....
A Shoutcast/Icecast Internet radio/TV station is used as audio/video source
Andre gode forslag please!

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 19-02-05 11:30

Slet ikke nogle der kan hjælpe mig????

Godkendelse af svar
Fra : Djkruntz

Dato : 19-04-05 00:39

Du kan lige så godt få lidt for brug af din tid CLAN.