/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
http://allwebseek.com/ - HELVEDE - start~
Fra : enus
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 09-02-05 23:36

Hej. Jeg kan ikke ændre min startside... http://allwebseek.com/ bliver ved med at vende tilbage som startside... har tjekket i "tilføj/fjern porg." og prøvet at ændre (og blokere) i internet egenskaber...?

Help...

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-05 00:01

Hej enus..

Du har noget snavs på din computer, sikkert i form af spyware.
Det skal renses, og du kan selv gøre det.

tjek. www.spywarefri.dk og http://www.spywarefri.dk/forum

Undervejs i processen skal du sikker downloade og køre programmer som HijackThis og SpyBot. Læs lidt på spywarefri.dk så finder du sikkert løsningen på dit problem!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-02-05 00:03

Tjek forresten http://www.arlet.dk/ - i dit tilfælde under 'Din startside ændret'
Det er en rigtig god side!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-02-05 00:17

Det var et rigtig godt råd du der fik <enus>

held og lykke med det
Benny

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 10-02-05 13:58

Ad-aware på www.spywarefri.dk er det bedste

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-02-05 19:58

som nielspt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-05 21:27

Ad-Avare er er ikke bedst men et godt supplement til Spyboot. Hver især har de nogle fordele og ting som det andet program ikke kan, så hvis du benytter dig af dem begge, så er du rimligt godt garderet. Du skal baare huske at bruge det jævnligt. - Bare sådan for din egen skyld IK'

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-02-05 20:57

Rigtigt
.... nu tror jeg blot de problemer "enus" der har fået kræver prof. hjælp, så at henvende sig på >Spywarefri< forum og få hjælp der er en god ide.
Jeg har selv haft problemer med de der websearch, og de kan være "Grimme" ....
De indlæser sig selv, og skifter også sig selv ind som Startside - de kan blive ved.
Det kan dreje sig om nogle rettelser som kan gøres med "Hijackthis" og som eventuelt skal udføres i "fejlsikker tilstand" - jeg er ikke selv sikker nok, til at kunne guide igennem processen, men på de nævnte sider sidder der experter som gerne vil hjælpe.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-02-05 21:37

Jeg tror du har besøg af Cool web search - den har muligvis også bragt en "Trojaner" med sig, prøv at kikke i dette link, du er IKKE den eneste som døjer med den slags problemer
Du skal muligvis registrere dig, det er gratis for private.

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=10509

held og lykke med at få udryddet dine uinviterede gæster.

mvh
Benny

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-02-05 13:05

ENUS!
Jeg vil lige ØFFE lidt over dit indlæg.
Jeg syntes at det er umådeligt klodset, at du lægger den ud med et link som for dig, har givet det problem som du omtaler.
Det kan jo friste svage sjæle til at klikke på det og selv få det samme problem som du har fået.

DET ER MEGET UBETÆNKSOMT!

Kommentar
Fra : enus

Dato : 16-02-05 23:29

Du ku' jo prøve og styre fingrene - OG VENTE med at trykke på linket, til du finder ud af hvad fanden det drejer sig om!! Desuden er det jo det siden hedder!!!

Godkendelse af svar
Fra : enus

Dato : 16-02-05 23:29

Mange Tak for svaret NielsPT.