/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skift af email adresse i MSN
Fra : Harlekin
Vist : 1914 gange
150 point
Dato : 08-02-05 13:43

Jeg har fået ny email adresse - Hvordan skifter jeg min email adresse på min MSN konto?

Hvis jeg opretter en ny så skal alt jo oprettes på ny, og alle folk skal bekræfte tilføjelse til min nye konto, så det vil jeg helst slippe for.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 08-02-05 13:48

Det er netop det du skal (starte forfra)..
Jeg kender i hvert fald ingen smarte metoder her..

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 160 point
Dato : 08-02-05 13:49

Nårh nej vent.. du kan gemme din egen liste under menuen kontaktpersoner, men om de andre skal acceptere dig igen ved jeg så ikke..

Godkendelse af svar
Fra : Harlekin

Dato : 08-02-05 14:17

Fik lige kigget lidt mere på det selv.

Når du er logget ind på MSN passport kan du, inde i MSN Support -> "Rediger din .NET Passport-profil" skifte mail adresse ved at klikke på "Jeg vil gerne ændre dette." under mail adressen.

Man skal selv, som du skriver, gemme listen af kontaktpersoner og importere den igen efter man har skiftet email adresse.
Link til hjælpetekst:
https://help.msn.com/!data/da_dk/data/ppv25.its51/$content$/SISOToSaveMessengerContactList.htm?Filter=&INI=PPv25.ini&H_APP=Microsoft+%2ENET+Passport&ITSFile=ppv25.its51&BrandID=&H_VER=2.6&bITFind=True&xmltoc=&cb=https%3A%2F%2Fhelp%2Emsn%2Ecom%2F%21shared%2Fmsnlogo%2Egif&v4=DH_FREE&v3=&alttoc=&market=da_dk&bDH=False&RCQ=&bIS=False&ContactUs=http%3A%2F%2Fregister%2Epassport%2Ecom%2Fcontactus%2Esrf%3Flc%3D1030&tmt=PPv25

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-02-05 12:13

Vil lige tilføje at man kun kan skifte email adresse hvis man IKKE har et af Microsofts "reserverede" domæner. Dvs hotmail.com eller msn.com.
Hvis du har email et af de steder får du ikke linket "Jeg vil gerne ændre dette." i din profil.