/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Til Molokyle
Fra : rytmehans
Vist : 523 gange
500 point
Dato : 06-02-05 09:25

Hej Molokyle

Jeg så i en anden tråd, du gerne ville længere op på ranglisten.
Har du ikke overvejet at tage rundt i landet for at fremføre din sag

Rytmehans

Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Accepteret svar
Fra : golfhouse

Modtaget 510 point
Dato : 06-02-05 09:44

du må gerne sende mig op af stigen

Peter

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 06-02-05 09:52

rytmehans -> Nu er det bare sådan fat; at jeg kun modtager point jeg ærligt har fortjent ved at afgive et brugbart svar. Det er der næppe tale om her, så du må nøjes med at give dine fine point til Hm... (der også er molokyle, men er forklædt som alm. bruger der ingen statistik har) eller til golfhouse, som også er 'sulten'

Mht. til at fremføre min sag ? Jeg har i øjeblikket alt for travlt med at promovere Det Radikale Venstre

HM

Godkendelse af svar
Fra : rytmehans

Dato : 06-02-05 09:54

Tak for svaret golfhouse. De skal ikke bare forsvinde ud i den blå luft.
Typisk radikal først at give udtryk for at man gerne vil,når det så kommer til stykket vil man ikke alligevel

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-02-05 09:58

enig så vi stemmer på vk..

tak for point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 10:06

</MOLOKYLE>