/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Langsom Adobe reader
Fra : okjk
Vist : 1011 gange
100 point
Dato : 05-02-05 16:20

Er der nogen der ved om man kan få Adobe Reader 6.0.3 til at åbne filerne hurtigere - det tager en pokkers tid fra man klikker på en pdf fil til den åbner.Venlig hilsen. jkjk

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 05-02-05 16:40

Har du prøvet at rense engang og derefter køre en defrag?? det kunne evt. være årsagen

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 05-02-05 16:43

Gå tilbage til Adobe Reader 5.0.
Måske ikke det bedste svar, men det gjorde jeg.
Mvh.

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 05-02-05 17:13

Her kan du få fat i din Adobe Reader. http://www.pdfstore.com/details.asp?ProdID=780 eller
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html
Jeg kører med WIN XP PRO og har ingen problemer med Reader 6.0 eller højere. Prøv at downloade Regclean til at rense op i Programmer og Reg. databasen på
http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm
Selvfølgelig kan ien Defragmentering være OK.
Mvh. Malik

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 05-02-05 17:52

Tak for kommentarerne.
Defrag en foretaget jævnligt - det har ingen indflydelse. Det drejer sig om alt det som Adobe readeren står og indlæser, inden den langt om længe åbner det pågældende emne.
Programmet Regclean - tør jeg ikke downloade igen har haft det tidligere - men det er næsten umuligt at komme af med. Bruger isteder regcleaner exe. fra microsoft.
Men ligemeget hjælper det.

Accepteret svar
Fra : BerndJ

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-05 18:40

Du finder frem til mappen med programmet (programmer\adobe\reader)

Så går du ind i mappen med plug ins, i denne mappe opretter du en ny mappe med navnet gem eller lignende, derefter tager du alle filer af typen .api undtagen eBook.api, EWH32.api og search.api og flytter over i den nye mappe.

Nu starter programmet hurtigere og hvis du får brug for en af de andre plug ins ved du hvor du kan finde dem.

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 05-02-05 22:24

Tak for svaret BerndJ.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 07-02-05 10:01

Hej alle !

Er som udsat for samme problem, dog ikke hver gang jeg bruger aar. Det er som om alle systemresourcerne bliver brugt fuldt ud og mere til.

Vil du prøve BerndJ's forslag.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 07-02-05 12:43

Hej.
Har prøvet forslaget, det er lidt hurtigere, men ikke så hurtigt som jeg kunne ønske - jeg har installeret Adobe reader 4 igen - SÅ sker der noget - som de siger
Mvh: Jens