Medlemsnummer : 5823
Superpoint : 1553

Medlemsdato : 13-07-2001
Seneste login : 24-12-2013
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er gift og har 2 voksne stedbørn på hhv. 26 og 33 år. Jeg interesserer mig meget for Slægtsforskning, EDB software, fremmede kulturer. Færøerne & Grønland samt skabe kontakter på kryds af alle grænser. Jeg er meget interesseret i vores samfund og hvad der sker ude i den store Verden. Endvidere er jeg den slags person der gerne hjælper andre, uden at modtage noget til gengæld. Jeg er tillidsmand gennem mange år. Ja så må jeg ikke glemme at jeg elsker at rejse, nyde naturen og mine 2 små søde Vovser Baffi (Dværg Schnauzer) og Luna (Russisk Toyterrier)