/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google
Fra : endymion
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 02-02-05 10:55

Det er faktisk et ret banalt problem jeg har.
Men er der nogen der ved hvordan man gør ?
Når man søger fra Google, er der straks en masse forslag der kommer frem ( tidligere søgte steder )
Den mulighed for " hjælp" vil jeg gerne undgå.
Kan man indstille google til ikke at huske tidligere søgte steder?

MVH

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-05 11:05

Er det dette du mener http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Citat
Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : endymion

Dato : 02-02-05 12:09

Tak for svaret ans. Det virker - og det har jeg kæmpet med længe - tusinde tak !

Kommentar
Fra : mina1234

Dato : 02-02-05 12:23

kender intet til det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-05 12:39

endymion

Det glæder mig, at det virkede

Hilsen ans