/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Til Keldd
Fra : ans
Vist : 390 gange
500 point
Dato : 30-01-05 23:44

Tak for deltagelsen i http://www.kandu.dk/dk/spg/59540

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 510 point
Dato : 30-01-05 23:47

Øj 1 point, story of my life.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-01-05 23:52

Ja ja Keldd, det glæder mig da at DU vil svare på et spørgsmål til 1 point det er jo ikke alle, der vil det.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 30-01-05 23:54

Tak for svaret Keldd story of your life.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-01-05 23:58

1 - 0 til ans, jeg havde slet ikke lagt mærke til pointantallet før lidt efter jeg havde givet mit indlæg i den originale tråd.
...... jeg så nu til min store overraskelse at den var blevet hævet ganske væsentligt.
Det er nemlig rigtigt ans, det er ikke pointene men glæden ved at kunne hjælpe

.... jeg havde jo allerede ønsket dig tillykke i den anden tråd Keldd

Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-05 00:06

bennymanden

Når jeg stiller et spørgsmål, starter jeg altid med 1 point. Hvis der så kun kommer dumme svar, vil det ikke genere mig at spørgsmålet forbliver stående åbent.

Det er nemlig ikke antal point det kommer an på, om man vil svare på et spørgsmål eller ej.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-01-05 00:10

Du har helt ret ans, og så har man heller ikke smidt pointene bort uden at få noget igen, de er jo meget rare at have til at købe svar for, og også hvis man står med et problem, og gerne vil belønne et godt svar.
Jeg havde ikke lige tænkt på det den vej rundt, men det er en god regel du har der ans.
Hilsen benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 00:29

Ja, måske skulle pointsystemet laves om, så det først var når svaret accepteres at man skulle sætte point på.

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 08:31

Ja det koster at være nysgerrig.
Men jeg måtte ind og se hvorfor Keldd hører til "Andre dyr"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-01-05 08:52

Benny:
Citat
jeg havde slet ikke lagt mærke til pointantallet før lidt efter jeg havde givet mit indlæg i den originale tråd.

Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

Og månen er en grøn ost Ha Ha Ha Ha Ha

Hilsen
Keldd, berømt pointjæger Ha Ha Ha Ha Ha

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-01-05 08:54

Og nu skal Hr. Emesen ikke behage at

være morsom.
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-05 11:30

emesen

Ja, det koster at være nysgerrig.

Keldd

Her er et citat fra http://www.kandu.dk/dk/spg/59540 hvor dova skriver

Citat
dova Dato : 31-01-05 00:20

Og dig Keldd

Du passer bare på, at jeg ikke dukker op og lukker 50 rotter ind af dit vindue

mvh

så Keldd, nu må du jo holde vagt, hvis du vil have muligheden for at se dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-01-05 15:01

Dova kan bare komme,
så skal jeg nok tage mig kærligt af hende hæ hæ hæ
Keldd