/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Aktive Objects
Fra : Chrillemand
Vist : 391 gange
46 point
Dato : 25-01-05 14:21

Jeg bruger tit en hjemmeside, www.coverkingdom.net men nu er den begyndt at sige vil kører Active ObjecsX eller sådan noget, og det siger jeg selvfølgelig nej til, men den vil ikke hvis billederne. Og den vil have at man installere det, så man kan få vist billederne.

Hvad skal jeg gøre? Har prøvet at insallere det, men Panda sagde at det var Spyware, så jeg fjernede det igen...

\\Cræsse

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 56 point
Dato : 25-01-05 14:31

ja man skal jo vide hvad man vil se med ativex - så hvis du surfer uden at vide hvad det er så skaber antivirus og firewalls sig - bare installer den men sæt den til at spørge om du vil se indholdet - og vær kritisk med hvad du kigger på

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 18-02-06 23:16

Tak for svaret miritdk.

jeps... det kører... tak..

Mvh. chrille

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-06 07:24

det var godt