/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En øffetråd
Fra : creamygirl
Vist : 899 gange
50 point
Dato : 18-01-05 19:05

Længe siden der har været en sluddersladderpladdertråd. Gu ved hvorfor!?
Er det fordi ingen aner, hvad der skal sladderpludrepladders om!? - er der i det hele taget noget/nogen at øffe om/til?! [hør] - og til hvem mon!?

Hmm; Ok.. Jeg starter så!

Bite My Shiny Yellow Ass!
http://www.gifforyou.com/adry/modelle/bmoon.gif

Accepteret svar
Fra : ibenboel

Modtaget 60 point
Dato : 18-01-05 19:17

Jo der er da valget og dankortgebyret at øffe om

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 19:18

OK, as You can't do it yourself: BITE - Wuf. Bwadr -was'nt quite clean.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 18-01-05 19:19

Personligt går jeg gladeligt i banken og hæver penge et par gange om ugen for at spare gebyr på dankorttransaktionen -mens jeg rask væk giver 2 kroner for en plastikpose!!! Og jeg køber også gerne en cola til 15,95 i Føtex, der ligger lige ved siden af min arbejdsplads, selvom jeg kører lige forbi Fakta når jeg skal hjem fra arbejde og der koster cola kun 13,95!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 19:32

Creamy > Længe opretholdt jeg en vane med altid at åbne sådan en tråd hver lørdag. Men ansporet af utilfredse Kandu'er er jeg ophørt med dette. Så er alle vel glade?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-01-05 19:52

Fuldstændig enig Ibenboel.
Desuden er det synd for ekspedienterne, der bliver skældt huden fuld, fordi de er blevet pålagt den opgave at opkræve gebyret.
Bankerne kunne jo bare trække gebyrerne på kontoen en gang om måneden, som de ikke har problemer med, når det gælder alle andre gebyrer.
Butikkerne kunne jo også ændre alle deres priser på 19,95 - 29,85 – 99,95 til næste hele antal kroner. Det kunne sagtens financierer de 50 øre.
Hvor dumme tror de, vi forbrugere er ?
Når jeg ser en pris på 99,85, tænker jeg da 100,00
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 19:58

Der kan du bare se Iben. Vi øffer straks højlydt, når noget nyt rammer os, men hvor længe tror du?! Skal vi vædde med, at forbliver gebyret som det er nu, så går der ikke lang tid før du også bare accepterer dette. Sån' er vi danskere

Valget?! ej, det gider jeg ikke tale om nu. Det kan tids nok komme. Mon ikke der også bliver lidt at øffe om til den tid?!

Og Arne, skid hul i utilfredse kanduer. Vil du køre en lørdagstråd, så kører du da bare en lørdagstråd. Længere er den ikke - og du plejer ikke ligefrem, at være medlem af Sippernes Klub - så vidt jeg erindrer

Idag er det tirsdag, så man kan vel sige, at jeg har et Komfortabelt forspring, hvad angår en lørdagstråd. Forresten har jeg fødselsdag på torsdag - og regner ikke med at være tilgængelig før en gang søndag

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 18-01-05 21:11

tillykke da

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-01-05 21:25

Tillykke creamybabe! Er det pga tømmermænd eller fordi du fejrer fødseldage istedet for dag, at du ikke er tilgængelig??

Godt ord forøvrigt!! Tilgængelig!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 21:33
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 21:40

Hello Tedd

Jeg fejrer én fødselsdag af gangen. Da jeg var barn kunne jeg derimod godt komme i tanke om at lyve mig et år ældre - But Not Anymore

Måske bliver jeg nødsaget til at feste kun med indtagelse af røde sodavand, men også kun måske!
Har du gode ideer til, hvordan man morer sig uden sprut, så kom endelig med dem. Jeg kan nemlig ikke huske, hvornår jeg sidst har været til fest på røde vand

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 21:42

Øffegrisen med Muh sko er ret sød

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 21:49

Muadr - Sikke noet muhbandet Sweineri. Patsy.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-01-05 21:51

Hov Arne, jeg troede du var blevet sur og ikke gad lege mere

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 21:51

Creamygirl
Rød sodavand???

Tænk børnefødselsdag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-05 22:03

Hvad med en

cola rand med vingummibamser

INGREDIENSER:

1,5 liter cola
15 blade husblas
en stor pose vingummibamser

FREMGANGSMÅDE:

Colaen varmes langsomt op i en gryde og husblasen tilsættes. Når den er helt opløst, tages blandingen af kogepladen og stilles til afkøling i 25 minutter.
Derefter hældes blandingen op i en randform, og vingummibamserne fordeles jævnt eller i mønstre, som man vil. Gem nogle til pynt. Dæk randen til med film og sæt den i køleskabet i mindst 24 timer.

Lav den i morgen, så er den færdig til din fødselsdag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-05 22:05

der manglede lige

SERVERING:

Det er vigtigt, at man anvender en rand form med sliplet-belægning, da vingummibamserne ellers klistrer fast og colaranden vil da være umulig at få ud af formen i ét stykke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 22:15

creamy > Det er i en helt anden tråd! Æv-bæv.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-01-05 22:25

Teløk Cramy...har du fået taget en blodprøve?
Lav en udklædningsfest..så kan du klæde dig ud så du er ukendelig og skabe dig lige som du har lyst

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-01-05 22:47

En plastic pose kan benyttes flere gange. Det kan gebyr ikke, bankerne er ikke særlig økologiske.

Der er de ting man kan vælge og dem man ikke kan vælge.
Bankerne er blevet enig om at der ikke skal være noget at vælge imellem (Vi skal jo arbejde hvis der konkurrence ). At tjene penge uden at løfte en finger (Begge hænder oppe i R…. ). er nu engang misundelsesværdig må man sige, at man så ikke engang får leveret den vare man betaler for (Det er smart men det virker ikke ), tja hvad kan man gøre ved det ikke en skid. For der er ikke noget at vælge imellem.

Så til dem der samlinger plasticposer med DK gebyr, Jeg har altid fået udleveret min plasticpose når jeg har betalt for den .

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-01-05 23:26

..jepper og bankerne har et rekord-overskud..12½% større end sidste år...som om det ikke var nok? hmmppff..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-05 23:45

Hmmppff - Men jeg er nu bare gået tilbage til hvad jeg gjorde tidligere: Gå i banken eller deres hæveautomat. Så har man lidt flere kontanter i pungen. Og HWA så?

At pengeinstitutterne tjener mange penge på os alm. brugere, kanvi jo kun bebrejde os selv!

Lad være med at føle dig som "underhund" når du næste gang taler med din "bankrådgiver". Hvis han/hun var DIN rådgiver, havde titlen nok været "Kunderådgiver"? Men det er den jo ikke VEL?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 01:31

Jeg har desværre taget mine bankrådgiver i at være Banksælger, selv om han/hun udgiver sig som værende i en rådgivende situation. Man opdager det når det produkt de rådgiver en til, er dyre en et tilsvarende produkt fra eks. En Realkredit, og det produkt som de rådgiver en til, tillige er bankens egen.

Det er efter min mening ikke rådgivning men vildledning med salg for øjemed. Når jeg så gør han/hun opmærksom på min iagttagelse, så får man bare den, at hvis man er utilfreds så find en anden bank.
Så gør man det og samme historie gentager sig.

Det er typisk indenfor Obligations lån og tilsvarende produkter at bankerne skruer Revolversælgeren på. Det er da totalt åndssvagt at man skal rådgiv sig selv for at undgå problemer i banken, når man skal spørge banken til råds. (Det skul man næsten ha gebyr for).

Hvad er det der sker med de gode gamle banker, jeg kan sku næsten ikke klare at besøge den/dem længer.
Den respekt jeg engang havde for min bankrådgiver er helt væk.

SUK….

Nu kom det her med DK gebyr så oveni. (nu kan de jo næsten sidestilles med … enkeltværelse aspiranter) Så jeg har sku kun en konto fordi der er krav om en lønkonto Ja og net bank.

ØV….

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-01-05 01:57

Livet er hårdt Peter og ikke retfærdigt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 08:22

Nej det var ikke som I gode gamle dage (nogle dage siden). Der skul man bare bekymre sig om hvor meget man skulle betale i skat. Nu står der en horde af undvigende personlighed med en kagekniv hånden og fråden om munden, mens deres øjne tager mål til det stykke af kagen de skal ha.

Udtrykket surt tjente penge, har fået en renæssance må man sige.

Nå bortset fra det. Min Søn blev ramt af en ældre herre, der i sin bil pludselig fik den ide at han skul til venstre. Så min søns nyistandsatte knallert (den prægtige maskine PUCH Monza), stod før fredag og knejsede i krom og smukke detaljer. Nu ligner den noget der har været med operation ørken storm.
SUPER SUK. Knækten fik heldigvis kun en forstuvet fod. Han var så heldig at jeg næsten ikke begriber det. Men jeg kar stadigvæk ikke fået en ordentlig nattesøvn. Puha… Man får lige et tegn om hvor livet er skrøbelig. Han siger at han fløj rundt i luften og røg ind i en hæk. Så jeg forventer at han på et tidspunkt nok får et angst anfald, da han ikke kan huske alt. Er der andre der har vært udsat for at deres børn har vært I overhængende fare ????. og hvordan taklede I det…

Det er måske lidt forkert at spørge i denne tråd men når man nu er i gang.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-05 08:53

Morn Creamy, og tillykke med dagen torsdag, hvis ikke vi skulle rende på hinanden inden!

PS: Var det noget med 19 år og et par dage?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-05 09:21

Hva' så : Er der sket noget, medens jeg har været væk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 09:32

Ja Molo en hel masse, læs selv. Jeg går ud fra at du kender Creamy's føssda. Sørg nu for at sende nogle Ordentlige gaver (Diamanter, Roser o.s.v.).

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-05 09:50

Yow !

Først og fremmest; man kan sagtens more sig uden sprut

Ikke også arne.jakobsen ???

http://mushroom.dk/svampe/

..men egentlig vil jeg meget hellere tale om mig selv

Jeg har netop været til en lille mindehøjtidlighed i storskaldrummet i forbindelse med min IBM's alt for tidlige bortgang. Både strømforsyning og bundkort rejste til de evige komponentmarker, men jeg reddede da mine 3 harddiske og div. kort, som i løbet af dagen skal installeres i min fine 'nye' gamle Compac 300 Mz. 192 Mb.

Jeg savner mine link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 10:02

Ys molo - men så bli'r det også derefter

Og den svampeside kan jeg ikke anbefale. NIX'en BIX'en .

Øl er godt i stride strømme;
Rødvin skal med Okser svømme.
Men om kvinder, åh så ømme,
drenge små dog altid drømme.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-05 10:06

C2H5OH ..man aldrig spilde må

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 10:18

molo > Skal vi så sige at vi i fællesskab har kreeret et digt?

Øl er godt i stride strømme;
Rødvin skal med Okser svømme.
Men om kvinder, åh så ømme,
drenge små dog altid drømme.
C2H5OH ..man aldrig spilde må!

Godt gået brormand.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 19-01-05 10:33

Hej rpje
Jeg forstår godt, du er bekymret for angstanfald. Det bedste, du kan gøre, er at lade din søn snakke alt, hvad han kan, om den grimme oplevelse. Angstanfald skyldes tit, at man lægger låg på noget, bl.a. grimme oplevelser, istedet for at tale og tale om det. Grimme oplevelser skal tales ud. Det kan være hårdt for de pårørende at høre på, men det er så vigtigt at være der. Jeg har selv haft det på tæt hold, og det var i sidste ende psykologen, der ikke slog til.
mvh
binky

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 10:55

Peter

Jeg kan ikke, udfra din forklaring se at den ældre herre har gjort noget forkert.

Hvad lavede din søn på en knallert på bilens venstre side? Var han i gang med en overhaling? Eller hvad?

Nej Peter. Find ud af hvad der rent faktisk skete. Så kan vi snakkes ved. Jeg ved at du elsker din søn, men lad være med at tro han er fejlfri. Det er jo heller ikke du og jeg.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 11:06

Peter

Hvis din søns Puch Monza var ulovlig, kunne den sikkert køre imellem 60 og 80 KM/timen, og så kunne han godt ligge på venstre side af den gamle idiot. Men så er det stadig din søn der har overtrådt loven. HUSK LIGE DET.

Det er dit ansvar som far, at opdrage din søn til at overholde landets love.

Og så er det ikke "Den gamle idiot", der er en idiot; så er det DIG. Tænk lige over det Peter.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-05 11:07

Nu skal du ikke være så ensrettet, arne!! Manden skulle svinge til venstre, sønnen kom imod ham kunne jo osse være en mulighed? Bare rolig rpje! I den alder snakker man med sine venner! Og lige nu er din søn nok en helt i deres øjne!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 12:27

Arne. Du er sku da et dumt svin… og så er det sagt….. Du høre til en af dem der forsømmer på forhånd.
Den var ikke ulovlig og min dreng kørte i den modsatte side. Manden fortog et venstre sving uden at orientere sig. Ja og politiet har også fundet at min dreng ikke gjorde noget forkert. Så det skul være på plads. Så kun man måske snakke om det jeg spurgte om. Hvorfor er i så primitive og fordømmende. Som I selv er 100% korrekte og alle andre er dårlige mennesker.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-05 12:43

Skriv ikke I, Peter. Det er bestemt ikke alle der er enig med Arne, når han starter den slags lal, på grundlag af en halv vind og selvopfundne konklussioner!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-05 12:44

En uforbeholden undskyldning ville klart være på sin plads Arne!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 13:00

Peter

Hvorfor er det så svært for dig at fortælle sandheden første gang? Havde du gjort det, havde du jo sluppet for min bemærkning. Og JA hvis du er så DUM at du ikke er i stand til at fortælle hvad din historie drejer sig om, så er jeg nødt til enten at spørge eller gætte. Men det gør ikke mig til et dumt svin, kun dig til et menneske der ikke formår at beskrive sin situation. Så vidt jeg kan se er det stadig din søn der har opført sig som en trafik-idiot? Og det er i sidste ende DIN skyld. Græd Peter - for det er din skyld.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-05 13:04

Dine to sidste indlæg gør dig til et dumt svin Arne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-05 13:11

Det er jo osse en øffetråd 3773! Arne lever bare op til sig selv!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 13:23

Såvel 3773 som andre.

Hvis i læser Peter's historie, kan I ikke anklage mig for andet end at være realist. Peter beskriver historien dårligt, og derfor stiller jeg mit spørgsmål.

At du er SÅ dårligt sprogligt funderet, at du ikke fatter hvad der bliver talt om i denne tråd, giver dig ikke ret til at kalde andre for dumme svin

Jeg har sagt min mening, på baggrund af de oplysninger Peter har givet. Hvad har DU gjort 3773? (eller sagt)?
Nej vel ! Som sædvanligt ikke en skid/ord.

3773 - Lad være med at kalde folk for "Dumt svin" på internettet. Det viser mest hvor dum DU er!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-01-05 14:38

Arne du kunne jo have spurgt !!!
Hvorfor skal du absolut træde på folk der ligger ned i forvejen...? Det er jo ret nemt ikke sandt?
Du er ufattelig usympatisk..og det var meget pænt sagt....hmmppff...støøøøøøøøøøøn

Peter...du har min sympati, ved lige hvordan du har det..men hvis du prøver at bevare roen, hjælper du din dreng meget og den oplevelse er en god lejlighed til at få snakket trafik..og hvor nemt tingene kan ske..og derfor skal man passe rigtig godt på i trafikken..sådanne ting kan du snakke med ham om..men som andre også skriver..lad ham fortælle og fortælle...
Han skal nok komme over det...stol på det.
knus mango

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 14:44

Undskyld min forsinkelse, nu er jeg tilbage på kontoret og
Undskyld til alle –1 Jeg var ude på kunde besøg, hvor jeg arbejde med en server. Så læste jeg min mail.
Ja så min drengs hændelse samt at arne havde to negative tråde lige i røven på hinanden. Så må jeg erkende at jeg blev lidt primitiv, håber i bære over med mig.

Og til arne. Jeg tænkte overhoved ikke i de baner ang. det at man skal forhånds forsvare sig.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-01-05 14:52

Peter du skal sg ikke undskylde noget som helst...
Den mand (og vi ved alle hvem jeg taler om) har ingen empatifølelse...
venligst mango

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-05 14:57

For dælen hvor er jeg ked af jeg i tidligere tråde har forsvaret dig Arne! Jeg kan give Mango MEGET ret. Jeg har læst Peters indlæg og ser ingen antydning af at hans søn har kørt som et råddent æble. Det kom først i dit, endog noget ubehagelige indlæg.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 14:57

Mango => det er nu min natur at undskylde hvis jeg gør en fod fejl. For så er det ude af verden.
ALLE => Tak til binky,tedd,3773 og ikke mindst mango for jeres indlæg. Jeg har da også ringet og snakket med den uheldige bilist. Hvor jeg blandt andet har fortalt ham, at der ikke er sket noget fysisk med min dreng. For jeg ved godt at han da naturligvis ikke gjorde det med vilje, og ganske givet også havde det skidt.

Tak nu engang

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-05 15:17

arne.jakobsen er nu, som folk er flest

...sådan er mango, 3773, tedd, emesen, TheRipley, creamygirl, mulberry, CLAN, ans, als, BjarneD, briani, molokyle, natmaden, ibenboel, Camillasmoster, dk, pallebhansen, dova, refi, Sunowich og alle de andre også !!!

Gud ske tak og lov ; forskellige

Som jeg ser det; er der ikke nogen, der er bare lidt mere idiotiske end andre. Man vælger da for pokker selv, hvad man tager alvorligt og på sin kappe, eller hva' man lader ryge lige ind ..og ud igen

</DØMMEKRAFT>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-05 15:19

arne
www.kandu.dk/dk/spg/57924

Peter.
Heldigt at der ikke skete mere med din søn.
Og jeg tror ikke du behøver være så nervøs for eftervirkninger.
Selvfølgelig har den unge mand fået et chok, men måske lærer han også at være mere opmærksom på hvad medtrafikanterne foretager sig. Ikke dermed sagt, at ulykken kunne have været undgået, men nogen gange kan man være heldig at undvige når andre dummer sig i trafikken. Men det er vigtigt, at han så hurtigt som muligt kommer ud at køre igen, så han ikke bliver bange for at færdes ude i trafikken.
For nogen år siden, slap min søn utroligt heldigt fra en ulykke, da han på motorcykel havde et sammenstød med et rådyr. Det kostede en hjernerystelse ( styrthjelmen blev knust), bøjede ribben og en skulder der blev revet af led.
Men 14 dage efter var han ude og køre igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 15:42

Dova ==> han kør Cross, Det der faktisk redet ham, var at han stadigvæk var iklædt alt Cross udstyret da han var påvej hjem til aftensmad (Ryg skinne, Nakke lås og pro. Hjelm med nakke lås osv..)..
Han glæder sig for han skal ud at Crosse i dag. Han skal dog låne en hjelm, Da de to, og det mener jeg, fantastiske Hjælpsomme og rare betjente fortalte at en hjelm kun kan bruges "EN" gang. Men vi tager lige Crossen først, da han ikke har noget at køre på i øjeblikket. Han har da allerede ytret ønsk om en Sachs Mad Ass, Da vi nok ikke orker at bygge en ny Monza op desværre. Nu må vi se hvad forsikringen vil give for en maskine der er 28 år gamle.
Her er hans baby http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13524

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-01-05 15:59

Flot

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 16:02

Tak 3773. Vi var såmænd også stolte må jeg sige. Og så havde vi det også hyggeligt da vi byggede den.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-05 16:31

Ja det er da en skam, at så fin en gammel knallert er blevet ødelagt.
Jo, det er rigtigt med hjelme, de tåler slet ikke så meget. Så hvis den har fået et gok i forb. med uheldet, er det bare ud med den.
Jeg har hos en MC-forhandler set en fyr tabe en hjelm oppe fra en hylde i ca 1½ meters højde, og den landede på et gulvtæppe med toppen af hjelmen, og flækkede i to dele
Den sønnike havde på, var en BMW hjelm til mere end 3000,- men alligevel gik den helt i smadder i den ene side.

Men godt at høre, at han ikke har mistet køreglæden.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-01-05 18:08

Peter

[citat
Jeg tænkte overhoved ikke i de baner ang. det at man skal forhånds forsvare sig.
[/citat]

Du skal da ikke forhånds forsvare dig. Du Skal bare som alle andre fædre opdrage din søn, så han ikke ræcer rundt og slår sig selv og andre ihjel. Den forklaring, du har givet indtil nu tyder nemlig mest på at det ikke er "den gamle idiot" der er den skyldige men "den unge idiot" (Din søn).

tedd >

Citat
Manden skulle svinge til venstre, sønnen kom imod ham kunne jo osse være en mulighed?

Rigtigt tedd, men hvis Peter's søn's knallert kørte med lovlig hastighed og havde opmærksomheden rettet imod trafikken, som hans kloge far Peter Jensen jo havde lært ham, var det aldrig gået galt.

Så Peter, gamle ven: Kald ikke nogen for et dumt svin, blot fordi du ikke har opdraget din søn ordentligt. Den skal du squ ikke smøre af på nogen. Hverken på mig, Kandu eller andre.

En hel masse høns kommer som sædvanlig ind og siger "Åh hvor er det synd", Hulk. Men sådan er de høns jo.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-05 18:28

Verden ifølge Arne!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-01-05 21:55

Nu kender jeg da heldigvis mine egne unger. Som deres far mener jeg helt bestemt at de er verdens bedste, og jeg stolt af dem og stoler 100% på dem. Så arne slug en lykkepille og spil den af, for du trænger da vist til at få taget trykket.

Tja jeg spurte til psykisk traume, og plop min søn er Medlem af en Bande bøller der slår gamle damer ned fordi det er de eneste de kan køre op (30 kmt).

Nå nu kommer min datter hjem fra Rød kors møde, På hendes Suzuki K50. Jeg må heller lige kontrollere om der skal spules noget blod af. . Og så skal vi ha te og kaffe med småkager til.

Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-01-05 22:41

gok gok gok!! Den eneste jeg har ondt af, er ski dig arne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-05 22:53

Peter, godt du kan tage det humoristisk nu

Men husk alligevel at fortælle sønnike hvor glad du er for, at det hele gik godt, og at han er OK - er det ikke skrækkeligt så sårbare vi er, når det er vores unger det gælder - uanset hvor gamle de så bliver?

Selv om vi samtidig, uanset hvor gamle vi så bliver, brokker os, når vores forældre blander sig

Godt at han klarede det, og snak med ham når han ser eftertænksom ud, så skal det nok gå - han er en af de heldige - han har en far, der bekymrer sig om ham

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-05 00:41

Creamy

Håber at du har det godt nok til at kunne fejre fødselsdagen på behørig vis

Hilsen ans

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 20-01-05 00:50

TheRipley ==> Han fik mindst 500 krammer. Af lillebror, storesøster og undertegnet Ca.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-05 01:01

Creamygirl,
Tillykke med fødselsdagen, hvad enten det bliver med rød sodavand, balloner og kagekone, eller noget mere alderssvarende

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-01-05 08:28

Tillyke med de 19 creamy!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 09:31
Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-05 19:24

Først til mølle.
Tak for svaret ibenboel. Du har ret. Dankortgebyret SUCKS!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-05 19:25

Og I andre. Tak for tillykkerne