/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSN messenger 7
Fra : SatinaB
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 17-01-05 21:14

Er der nogen der ved, hvornår MSN messenger 7 BETA-versionen, første gang var tilgængelig? Henholdsvis den engelske udgave, og den danske udgave.

MVH
SatinaB

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 17-01-05 21:42

Jeg kender ikke det nøjaktige tidspunkt, men jeg ved den blev taget ned igen, fordi den var for usikker, og først for nyligt er den igen dukket op på msn messengers hjemmeside..

/Karl Smart

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-01-05 21:42

du vil nok få rigtig mange gode bud, men for at du skal føle dig sikker, så stil dit spg her

http://dk.support.msn.com/contactus.aspx

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 18-01-05 21:29

Den engelsk MSN Beta 7.0 blev tilgængelig den første december, og den danske ca. en uge efter.