/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
server timeout outlook
Fra : natasja0
Vist : 554 gange
40 point
Dato : 15-01-05 10:19

jeg har igen og igen periodisk oplevet den såkaldte 'server timeout' på min Outlook 2002.
min udbyder er TDC.
jeg kører med xp pro og office og har allerede prøvet at slå pop-up killers og antivirusprogram fra uden resultat. kørt system scan etc.
TDC siger, at de ikke kan give hjælp, og at der ikke er problemer på deres pop3 server.
tingene lader til at køre nu, men hvor længe?

har andre haft dette problem og i så fald, hvordan løste I det?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-05 10:35

Hej
Jeg har af og til samme problem med Outlook Express og min get2net mailkonto. Jeg har lagt mærke til at problemet opstår når der er en eller anden mail der enten ingen emne eller indhold har (SPAM), så kan den af en eller anden grund ikke downloades, og den spærrer så for de andre mails der skal hentes, det har intet med dit mailprogram at gøre. Jeg plejer at løse problemet ved at bruge WEB-mail, og logge på min mailboks direkte på get2net's server og så rydde op i posten her. Derefter kører hentning af mails rigtig igen på normal vis. Hvis ikke du ved hvad Webmail er, så kig lidt på dette link: http://search.tdc.dk/cgi-bin/MsmFind.exe?QUERY_ENCODING=ISO-8859-1&CFGNAME=MssFind.cfg&QUERY=webmail

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 18-01-05 17:32

jeg ringede til TDC og fik dem til at rydde op.
de kunne åbenbart se mails, som jeg ikke kunne. efter 'rengøringen' kørte det fint igen. lige indtil en eller anden forsøgte at sende mig et par enorme mails (5-10 mb), hvilket lader til at give 'klumper' i forbindelsen. har nu selv ryddet op via webmail, så jeg håber, det går i orden igen.
måske man fremover skal bede folk sende mails over en hvis størrelse per. cd. det gør jeg selv.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-01-05 19:44

OK Vær lige venlig at lukke spørgsmålet. Det ser jo ud til at du har fundet en løsning.

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 29-01-05 12:17

?? hvordan lukker man et spørgsmål?

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 29-01-05 12:17

?? hvordan lukker man et spørgsmål?