/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
I stil med kandu minus pointsystem
Fra : yrsa
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 20-08-02 16:08

Nogen der kender til et system i stil med Kandu.dk, men hvor der ikke skal uddeles/tildeles point som bevæggrund for besvarelse. Helst danskbaseret.

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 20-08-02 19:00

Måske den skulle være lagt som Kommentar ?

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 20-08-02 19:34

ja den ere jo god nok, men man kan j0o altid lurepasse og være med på en kiokker ik´
og hvad gør det forøvrigt*god sommer til alle*

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 20-08-02 19:40

Er det du søger en eller anden form for forum med forskellige kategorier ?
- så vil jeg da også gerne se et bud på det

vh
dorthe

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 20-08-02 20:42

Hejsa

Prøv http://www.eaid.dk

Mvh
Croaks

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 50 point
Dato : 20-08-02 21:29

http://www.pc-planet.dk kan du stille spørgsmål om pc'en og der uddeles ikke points. Kvalitativ bedre svar kan du måske opnå hos http://www.eksperten.dk men her er points med i spillet. Disse to handler (næsten) udelukkende om pc'en.

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-08-02 21:32

Gælder det andre emner som hus/have/bil/båd/rejser mv. så kan du prøve http://www.lav-det-selv.dk

Kommentar
Fra : perhapsnot

Dato : 20-08-02 22:02

Tak Yrsa !
For du afviste mit svar-kommentar, så har jeg jo ikke probs med hvad jeg skal med alle de point som man får puget sammen. Helt Ærligt prøvede jeg måske at puste lidt til ilden, man har jo hørt piven i krogene om hva' folk skal mæ' alle de point, og hva' vil de da på de high scorretavler. MvH PHN

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 20-08-02 23:39
Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 21-08-02 06:18
Kommentar
Fra : yrsa

Dato : 21-08-02 16:28

Perhapsnot – det eneste jeg i virkeligheden vil med mit spørgsmål er, at finde ud af om der findes et system lignende Kandu.dk eksklusiv pointsystem. Hvad jeg synes om Kandu er jo i og for sig underordnet (i måden kandu er opbygget), men siden det virker som om du finder interesse for min bevæggrund, kan jeg oplyse dig om, at det værste ved dette pointsystem er at man skal give og modtage point – ganske enkelt – det er belastende og uinteressant i sos´ets sammenhæng. Det næstværste er at man ikke har mulighed for at fordele points mellem svarene. Jeg har ganske enkelt aldrig nogensinde været med til et møde, hvor kun en person havde et endegyldigt svar på et problem/spørgsmål/udfordring, men til gengæld er ”svaret” bygget op omkring mange inputs der til sammen former et endegyldigt svar. Det er klart at 2+2 er 4, men hvorvidt 3 er bedre end 4, er ikke afgrænset ved kun et svar, derfor fejler systemet totalt. Sidst men ikke mindst, er jeg træt af at blive forfulgt af pointjægere… Den gamle debatmåde er for mig den bedste måde. Håber du kan bruge mine tanker til noget

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-02 11:13

Hej Yrsa,

så vidt jeg husker fra et andet indlæg herinde fra Kandu, så arbejder Kandu på at gøre det muligt at fordele point...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-09-02 07:45

Trods alt tak for points, men jeg er helt enig med dig i at alt det pointsræs er ikke af det gode. Jeg vil selv bruge lav-det-selv lidt mere, da jeg slet ikke synes den er dårlig. Ha' en rigtig god dag!