/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
warcraft the frozen throne
Fra : mini_porno
Vist : 779 gange
20 point
Dato : 09-01-05 11:15

jeg er lige begyndt at spille warcraft the frozen throne på battlenet..... der er bare det problem at alle andre kan starte nogle over drevet seje baner.. hvor får de fat i dem henne?? ved man kan hente nogle på blizzards hjemmeside.. men de er ikke så seje som dem jeg snakker om..
HJÆLP!!!!!!

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 30 point
Dato : 09-01-05 12:07

ja, de er jo over det hele, men oftest bliver man kicked hvis man vil downloade dem fra hosten.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=warcraft+3+custom+maps&spell=1
her skulle der nok være noget, ellers må du ind i en chat channel og spørge. men hvem har resourser til at være host alligevel?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 09-01-05 12:19

tak...
jeg har da resourser til at hoste :D

Godkendelse af svar
Fra : mini_porno