/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Holder dit Nytårsforsæt
Fra : briani
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 08-01-05 21:08

Hejsa

Mange har et nytårsforsæt   hvad var dit og kan du holde det ?

Mit var at sætte mit cigaretforbrug ned,før røg jeg 25-30 stykker om dagen (skam dig Brian)

Siden den 01-01-2005 er jeg nede på 7 til 8 stykker om dagen (flot Brian)

Holder dit nytårsforsæt eller har du brudt dit eget løfte ?

Mit nytårsforsæt for næste år er at jeg skal være mindre selvglad.

- Det er bare svært når man er så sød, charmerende, dejlig og sexet som mig!

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-05 21:12

Jeg forstår dig så udemærket.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-01-05 21:16

Brian--de 7-8 stk er flot----meeeeen- se nu lige tiden lidt an
Du havner som alle vi andre på det samme antal igen
ENTEN STOPPER MAN ELER OGSÅ GØR MAN IKKE

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-05 21:17

Jeg har ikke noget nyt ugennemførligt forsæt.
Så det er nemt at holde.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-01-05 21:17

Hvor f--- blev det L af???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 21:20

Har det været Nytår? Damn!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 21:21

tedd

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-05 21:21

Hejsa

Nu er vi Jyder jo ret stædige

Så har man sat sig noget i hovedet så skal det holdes.

Jeg agter ikke at holde op med at ryge,hvorfor skulle jeg det,når jeg godt kan lide at ryge

Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 21:22

hov - resten kom ikke med - så om igen

tedd - nej det har det ikke endnu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-05 21:23

Da jeg ikke kan fordrage nederlag har jeg fravalgt at have at nytårsforsæt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 21:27

ditto bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-01-05 21:27

Hm, ville ryge mindre og drikke mindre rødvin...............................................

Ingen gyldige undskyldniger, men året er langt endnu..............

-og siger ligesom Brian, hvis man er sød, sjov og sexet så........................

Mangler virkelig en god undskyldning!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 21:30

Man skal aldrig love noget under alkoholindflydelse!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-01-05 21:35

Tedd-> Søde uskyldige mig - lover ingenting

Og har forresten kun drukket 2 glas rødvin, eftersom mit gæstebud blev aflyst pga. vejret.

Ligesom dit rekordforsøg

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-01-05 22:42

Jeg har et nytårsforsæt m.h.t rygning:
---Jeg fortsætter efter nytår----

He he....Jeg nyder en god pibe tobak i ny og næ. Dén vil jeg sq ikke undvære.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-01-05 22:46

Hej Briani

Jeg har ikke holdt mit nytårsfortsæt

Jeg hørte i en radioudsendelse, at hvis man satte sig nogle mål som at: ryge dobelt så mange smøger og tage 25 kg. på, så blev man ikke så skuffet hvis man ikke kunne holde fortsættet.

Så det har jeg som nytårsfortsæt Dog har jeg tabt et halvt kg. og er ikke nået op over den normale daglige dosis nikotin... Det har jeg det helt fint med

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 22:55

Jeg vil tabe mig mindst 5 kilo..være mindre kælling *LOL*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-01-05 23:18

Det var trist Briani,vidste jo jeg glemte noe den aften,var jo de forsættene,sorry,håper da året går der ut a alikevel

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 50 point
Dato : 09-01-05 00:13

Jeg spurgte min søster, hvad hendes nytårsfortsæt var: "Mere sex"
Jeg var imidlertid ikke klar over, at man bare kunne lave det som et nytårsfortsæt, så det gjorde jeg også. Det har godt nok ikke hjulpet indtil videre, men.....

Iøvrigt har jeg for længst givet mig selv det løfte, at jeg IKKE vil holde op med at ryge.
Hvis man tænker det efter, så er en exryger i konstant risiko for at begynde igen. Den risiko er jeg for klog til at udsætte mig selv for!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 00:27

Jeg har ikke nogen nytårs fortsætter,jeg kan som sådan ikke finde nogen,
jeg er som I jo nok ved, totalt ufejlbarlig,og hel fuldendt.
Der er simpelhen ikke noget der kan gøres bedre,og da jeg så
samtidig er yderst beskeden, har jeg et fabelagtigt godt liv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-05 00:32

Har du også drukket Keldd?? ha

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 00:50

Jepper, den med mere sex..den tror jeg at jeg hopper på..lyder som et dejligt nytårsfortsæt..det skulle være til at holde

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 01:05

holniels:
Jeg burde ikke svare på den slags spørgsmål, men selvfølgelig har jeg ikke det,hvor simpelt
at mistænke mig for den slags folkelige tilbøjeligheder.
mango:
Og mango, du burde ikke gøre forplantningsakten, til noget lystbetonet, hvis du har
formeret dig,bør du lade det blive ved det, alt det andet er ikke meningen med livet.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 01:27

HØHH..nååeh..det vidste jeg ikke Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 01:32

mango:
Jeg er her på kandu, for at fortælle jer alle,
om den slags.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 12:09

Jeg fortsætter som jeg plejer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 13:25

Jeg er alvorlig bange for,
at jeg ikke vil høre hvad molo plejer.
Hvor uforskammet, at komme med den slags utydelige svar,
endda lige midt i kirketiden.
Hvor er jeg forarget, men molo henne i kirken ,hvor jeg er på vej hen,
vil jeg bede for dig, som den synder du er.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-05 13:46

Hvis dit øje forarger dig, så riv det ud!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 14:20

Salige er de enfoldige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 14:23

Igen en synder, oh v oh v oh w.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-05 14:26

lad den rene kaste den første rørtang!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 14:35

Stærk i troen, svag i ånden !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 14:37

:

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 14:49
Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-01-05 14:52

Hmm.. minder mig om at jeg også havde lavet et fortsæt om at prøve at gå i kirke....
Bare lidt svært at kombinere med "mere sex"...

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 09-01-05 15:35

Tak for svaret justuniverse.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 15:42

hmm hvad med bag alteret?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-01-05 15:52

Der er nok optaget. (I hvertfald, hvis det er i en katolsk kirke...)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 16:17

justuniverse *FASAG* ja helt sikkert