/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn.....................................~
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 07-01-05 23:07

hej... har li hentet den nye beta inde fra www.msn.com... nu kommer mit problem... en af mine venner kan tegne i hans msn... det ka jeg ik... hvordan får man det til det...?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 07-01-05 23:11

har du XP ?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 07-01-05 23:12

dernede hvor du skriver en besked skulle der være et faneblad nederst i venstre hjørne.... Der står håndtegn... Tryk på det, og du kan nu tegne!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 07-01-05 23:12

tryk forneden, der hvor det står Handwride

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 07-01-05 23:14

der står ik noget.... det er det der er problemet... ja, har xp pro..... hjjjjjjjjåææææææællllll+ppppppp mig...! vil tegne

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 07-01-05 23:16

Man bliver meget hurtigt træt af at tegne.
Men, genindstaler.... Om ikke andet, er det jo bare en BETA. Der er også ting i min der ikke virker. Eksempel kan jeg ikke spille på min.

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 07-01-05 23:18

jammen vil ha det... nuuuuuuuu

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 07-01-05 23:24

du behøver da ikke beta for at tegne (går udfra det er whiteboard der menes)

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 07-01-05 23:25

yep... det er det... men det er der ik...? ska det slåes til..?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 07-01-05 23:29

jeg har selv haft en beta men gik tilbage til 6.2 da der var nogle ting der ikke virkede som Trinethk skriver

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-01-05 23:37

Under send knappen skal der være et felt hvor der står håndskrift.
Hvis der ikke er det .......genindstaller.
Når du trykker på hånskrift kommer der en lille kugle op, den skriver du med.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 07-01-05 23:54

nej, hvor spændende.. Jeg ville lige prøve at tegne men, ingen af mine kontaktpersoner var on-line..
Øv
Memuel

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-01-05 11:42

Man skal vel bare vide, at modtageren OGSÅ skal have dénne version installeret for at få glæde af det?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-01-05 11:46

yearhouse:
Du har ret,ellers går det ikke.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-01-05 11:50

Mac.C_The_Pimp
Du skal genindstallere, og tag så den danske version,
ellers kan du få denneher:
http://www.hirsenet.dk/buh.htm
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-01-05 16:19

Jeg vil personligt advare lidt med denne MessengerPlus, som ellers indeholder mange sjove ting. Jeg har erfaret fra andre, at der er gået koks i div, ting efter de har anskaffet det....
muligvis er vi bare en flok amatører hér i Århus?????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-01-05 17:04

yearhouse:
Tror ikke I er mere amatører end os andre,jeg kan ikke føre nogen fejl
hen til messenger.
Hilsen Keldd.