/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Mozilla firefox
Fra : falc
Vist : 734 gange
100 point
Dato : 04-01-05 10:04

Efter jeg er gået over til mozilla firefox kan jeg ikke opdatere min antivir.Den melder http.dl4avgate.net Der kan ikke oprettes forbindelse til serveren.falc

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-05 10:16

Så åbn din Internet Explorer og lad den være standard.

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-05 15:40

De fleste hjemmesider, som skal installere noget på din harddisk igennem en browser, bruger faktisk et "sikkerhedshul" i Internet Explorer ... Microsoft har valgt bevidst at lade det stå åbent, så de kan have windowsupdate kørende. I Firefox er det lukket, så du bliver nok nødt til at bruge IE til de sider der ikke vil vises i Firefox

Kommentar
Fra : falc

Dato : 06-01-05 14:26

xick.Jeg har prøvet at gå tilbage til IE men det hjælper ikke?falc.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 06-01-05 14:33

Er det er gratis antivirusprogram? ellers er det en typisk fejlmeddelelse for programmer der ikke kan opdateres længere, fordi licensen ikke virker længere...

Kommentar
Fra : falc

Dato : 07-01-05 09:29

Det er en gratis.Falc.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 07-01-05 13:36

Hmm.. så ved jeg det ikke... det kan evt. bare være deres server der er nede, men jeg skal ikke kunne sige det

Kommentar
Fra : falc

Dato : 07-01-05 14:58

xich.Det er sket over lang tid,hvor jeg så har geninstalleret antivir men næste gang de vil opdatere den er der samme fejl.Falc.

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 12-01-05 10:30

Tak for svaret xick.