/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HVORDAN SKJULER MAN SIG
Fra : hansp
Vist : 690 gange
200 point
Dato : 29-12-04 00:04

hvordan skjuler man sig når man downloder musik så man ikke bliver opdaget det er noget med flydende ip adresser eller et andet lille program

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 00:06

du skal bare gemme dig bag skærmen - evt lytte til program 3 på DR

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 29-12-04 00:07

ja men kan også ta et pudebetræk over hovedet.... MEN husk at lukke dine øjne ellers kan man stadig dig

held og lykke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-04 00:09

Det er vel lidt som at spille Lotto at downloade ulovligt.
Enten får Antipiratgruppen gevinst,og de er glade, eller også gør de ikke og du er glad.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 29-12-04 00:09

Man behøver ikke at skjule sig, hvis ikke man gør noget ulovligt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 00:10

olefahnoe............. nemlig - og heller ikke noget med at smugkigge gennem lynlåsen osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 00:16

dova........ hvorfor tror du dog at han/hun vil download noget ulovligt ?????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-12-04 00:23

Du tænker muligvis på at bruge en proxy servers IP adresse. Dette vil da hjælpe dig til ikke, at blive set og genkendt af almindelige brugere, men det hjælper ikke hvis det er loven du vil skjule dig for. Der er mulighed for at søge ind bag proxyserveren og finde den adresse du brugte så langt.
Hvis du virkelig vil skjule dig skal du overtræde regler der er langt alvorligere end overtrædelse af rettighedsloven, men det er der jo ingen grund til at komme ind på vel!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-04 00:35

mirit
"Den har ikke behov for at skjule sig, som ikke har noget at skjule"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-12-04 00:36

I to høns er da ikke nemme at overse

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 29-12-04 00:40

Jeg har hørt at man kun stjæler fra dem man ikke respektere eller for den sag skyld forakter. Hvorfor så lytte til deres musik. ?????.

Det er ikke smart at være en tyv.

Jeg går udfra at du ikke er det endnu. For du har jo ikke fundet dig et skjulested endnu. Drop det.
Man værdsætter det man har gjort sig fortjent til i højre grad en det man ikke har gjort sig fortjent til.

Et lille juleråd.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-04 00:51

Hej Bjarne

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 01:00

Nå da hansp, der fik du nok både læst og påskrevet, og det kan jeg sør´me godt! forstå

Kender du "Det Syvende Bud"? (Nej, ikke postbud)

RIGTIG GODT NYTÅR!

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 29-12-04 01:04

En proxyserver bruges b.la. til, når man ønsker at surfe anonymt på nettet.

Det første man gør, for at slette sine spor når man surfer på nettet er at finde en proxyserver :

http://tools.rosinstrument.com/proxy/

Dernæst når man har testet af at den virker, skal ens browser sættes op til at bruge denne, det gør du ved at :

Funktioner ->internetindstillinger -> forbindelser ->LAN-indstillinger
Hak i "brug en proxyserver til...."

Hvis du har fundet en proxyserver der ser sådan ud her :

I adresse skriver du :

i port : 8899

Trykker på ok 2 gange for at komme ud af opsætningen.
Du er nu klar til at surfe anonymt på internettet.

Det der sker når du surfer op mod en server, er at den nu vil få en anden ip-adresse end den du normalt ville have brugt. Nemlig :

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-12-04 01:09

Anonymitet er ikke synonymt med usynlighed. Hvis APG ikke kunne spore en oprindelses IP ville de jo hurtigt kunne opgive, at identificere nogen der anvender peer to peer.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-12-04 01:29

Bare gå til den ,jeg har downloadet lige siden jeg blev konfirmeret,
og jeg er ikke blevet fanget ...............................endnu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-12-04 01:31

Hvad downloadede du med dengang - en hulkortmaskine

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-12-04 01:34

Hov hov Bjarne.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-12-04 08:29

du kan starte med at slå Caps lock fra i dine overskrifter, så er du knap så synlig...............

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-04 09:09

Kommer han i fængsel, får han da brug for FIL-håndtering
Hva´ med at gemme sig i "skjulte filer"?

TOM (i humør) godt og vådt nytår til alle

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-12-04 09:17

hansp: Tror ikke du kan skjule dig, højst håbe på, at du ikke bliver opdaget

Men jeg tror du klarer den uden fængselsstraf, hvis du kun downloader til dig selv, du kan nok nøjes med en lille bøde - Rygterne siger, at man kan slippe med 100.000 hvis man er heldig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : sym

Dato : 29-12-04 09:40

lige et spørgmål!
Hvorfor f... får sådan en som mig så mange email`s der er adresseret til mig (altså det man kalder spam) er det ikke fordi der er en der kikker mig over skulderen v.h.a. min ip adresse: Det ville da være dejligt med en anden ip-adresse så man måske blev fri for lidt af det svineri. For mig at se er det ligeså "ulovligt" som det der her er antydet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 09:58

sym - hmmm - hvorfor er der så lige nogen af os der ikke får så meget spam-mails ?????? - men klart vi bliver kigget over skulderen hele tiden- sådan er det jo bare og tjah det er jo både af det gode og dårlige når det kommer dertil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 10:05

hansp -> Lav en Win bootdisk : http://bootdisk.com/

BOOT med denne i drevet og skriv FDISK. I menuen vælger du [3] Slet primær partition. Vælg så [1] Opret primær partition. Nu skriver du efter en ny REBOOT : format c: og trykker Y.

Til sidst benytter du en shredder : http://tucows.tdconline.dk/filetools_fileremovers_default.html

Nu er alle data på din harddisk; PIST VÆK ...og antipiratgruppen kan måske finde dig, men de ka' ik' bevise en skid

sym -> Lad være at udlevere din e-mail adresse, når du f.eks. tilmelder/downloader fra div. tjenester på nettet eller læs i det mindste EULA'en (End User License Agreement) eller det der hedder Private Policy og se om de lover IKKE at gi' din e-mail adresse videre. På din hjemmeside må du benytte et lille trick : http://www.html.dk/artikler/00041/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 10:17

Ps. sym -> Selvfølgelig bliver vi overvåget i hoved og røv. Følger du overhovedet ikke med ? ALLE e-mails bliver scannet og gemt ! Husker du ikke polemikken om Echelon ? ..og er der sket noget på dén front ? Nej vel... man har intet hørt siden. Hvorfor mon ?

Følg disse råd : http://1984.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 10:22

Pps. sym -> http://www.kandu.dk/dk/tip/8892

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 11:17

Nu må hansp da efterhånden være godt snotforvirret !
Men det er da underligt, at den lille "forbryderspire" slet ikke siger en dyt til alle
de svar, han har fået - både de moralske og umoralske.
Kan han mon være blevet så forskrækket???????????????????

Håber han har en god radio!

JoJo

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-04 11:20

Her hjælper man gerne med at skjule folk.
http://www.pet.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 11:37

En lige så ubrugelig løsning er at benytte et program til 'anonym surf' *LOL*

F.eks. : http://www.iomx.com/download/online_privacy_and_internet_security/ghostsurf.htm

..og så er det jeg siger :

Tro på det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 11:41

hansp: Se nu godt på den venlige Teils bemærkning og brug endelig hans link!
GOD FORNØJELSE

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-12-04 11:43

Et godt råd.
Læg det hele på en extern harddisk,når det så banker på døren skynder du dig at gemme den,
på den anden side må man godt have en puter med i spjældet,og der kan man skam lære en bunke inde
om den slags.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 11:54

hansp: Du kunne også bruge en paryk og et kunstigt fuldskæg, og så låne en kjole af en af dine veninder - så er du jo ikke til at kende - og dermed skjult!
Og husk de blå briller!

jojo

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-12-04 13:58

Guddd! Jeg troede lige, det var Strandkro, der havde lavet et nyt spørgsmål!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 14:02

keldd hvo har du dog de oplysninger fra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 14:17
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 14:36

jaja molo - eller alletiders ekspert i samtlige tråde :

http://www.kidsplaypark.com/games/wisewiz/index.html

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 15:06

Da man her på tråden ikke har hørt det mindste pip fra "hansp" kan man vel gå ud fra,
at det da endelig er lykkedes ham - med den gode hjælp fra alle på tråden -
at skjule sig eftertrykkeligt, det var jo hans ønske fra starten.
Hvem mon får hans udlovede points?
Dem bliver vi sgu' da nok snydt for!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-04 15:13

Han har set visse fordele ved at skjule sig.
http://www.ambassen.dk/arb/prison.php

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 15:34

joanjoergensen -> Ja, lad ønske hansp tillykke , nu da det tilsyneladende er lykkedes at skjule sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 15:35

Han er nok allerede blevet opdaget og sidder nu i Varetægten, og der må han nok ikke ha' putteren med. Ja, jeg skal ikke kunne sige, jeg har ikke været der - endnu, men jeg tror ikke han må ha' en PC med.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-04 15:46

Mon ikke han dropper FIL-håndtering, og begynder CELLE-forskning????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 15:48

Fængslende hobby

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-12-04 15:49

Han har familietræf = julefrokost tror jeg......
Imens tror han, vi redder ham
Synd

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 15:58

Han er måske fuld af indestængt harme!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-04 16:05

Derinde må han ikke åbne Windows.

(der er sq gået nytår i dénne tråd)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-12-04 16:10

I mellemtiden,har jeg lige downloadet
PUBLIC DOMAIN's:
SO GET UP.
Virkelig sej kage venner,gå ikke glip af dette nummer,og hvis I ikke kan finde ud af at downloade det,
så køb det,stjæl det,sælg din søster ,bare få fat i det,det her er virkelig livet,spil det HØJT mange gange lige efter
hinanden,I vil ikke FORTRYDE.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-12-04 16:30

Hm Kelld-
Det er da pokkers, så sej du er i tiden

Hvis jeg ikke kan finde ud af at downloade det, så er det da fordi din adresse ikke er hel, eller fordi jeg ikke er nørdet nok til at finde din adresse

Forklar det for os uindviede i teknikkens verden - please..........

Og når du nu er så klog , hvad gør man så med en printer der ike virker - den kan godt justere etc og printe det ud, men den vil ikke printe noget som helst andet ud - har installeret windows servicepack 2 og opdatering af media player - er der noget af det, jeg skulle have ladet være med?

Hilsen Ripley

PS: Har du haft Mirits kjole på hele julen?

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 17:46

Hej Keldd.
Ja, det var virkelig en fantastisk oplevelse at høre "AULD LANG SYNE" eller på dansk:
"Skul´ gammel wenskav ret forgå"
4 takter spillet med én finger, er du rigtig klog for en event!
Men den var nem at finde. Hvad har man ellers Google til?

jojo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-12-04 18:13

Hør nu lige tøser,jeg ved godt jeg er klog.
Rippe:
Du skal da ikke bruge min adresse til at downloade noget fra,kun til at sende penge til,klart nok.
Og dig Joan:
"So get up" har ikke noget som helst at gøre med det du skriver,vent med at tømme flasker et par dage endnu. Det er faktisk lidt farligt at kommentere det på den måde,ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-12-04 18:19

Ripley:
Slet hvad du kan finde af printeren,og installer den igen.

Og selvfølgelig har jeg haft (har)kjolen på.
Men har du sendt billederne??Jeg er snart i tidsnød,skulle gerne have dem inden nytårsaften.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 29-12-04 18:26

Jeg er da overlykkelig for at jeg kan more dig så kongeligt Keldd.
Det må være skøøøøøøøønt at føle sig så klog. Jeg beundrer dig - meget.
Er du nu glad???

jojo

Godkendelse af svar
Fra : hansp

Dato : 29-12-04 22:10

Tak for svaret dk.