/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
HJÆLP til Explorer
Fra : Dumbo2
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 28-12-04 12:40

Hej.
Er der nogen som kan hjælpe mig ?
Mit problem er : Når jeg er på nettet og prøver at komme ind på nogle sider, så prøver den at finde siden, men den bliver ikke vist, men pludselig hopper den ud af Explorer og tilbage til skrivebordet. Jeg har aldrig haft det problem før.
Jeg kan bare ikke komme ind på de sider F.eks www.poppet.dk/virus.htm. Er der en logisk forklaring på dette ?
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 28-12-04 12:47

Har du tjekket dine internetindstillinger? er niveauet i "Sikkerhed" stillet korrekt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-04 12:49

Jeg får meddelelsen :
Citat
Siden blev ikke fundet
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for, at adressen er stavet korrekt.

Åbn hjemmesiden www.poppet.dk, og søg efter hyperlinks, der fører til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen Tilbage for at prøve et andet hyperlink.
Klik på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 28-12-04 12:50

Problemet er først opstået inde for de sidste par dage og der har jeg ikke pillet ved sikkerheden.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-12-04 12:52

Men kan du komme ind på www.poppet.dk ??? Det kan jeg.!

Jeg har en virus-clean maskine og kan heller ikke besøge www.poppet.dk/virus.htm.
Så det må være fra serverens side der er en opload-fejl.

Ellers kør noget online virus scan. Hvis det er dét du frygter.!!

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 28-12-04 12:53

Det er ikke den meddelse jeg får, jeg kan se at siden lige kommer kort på skærmen og hopper derefter ud af nette og tilbage på skrivebordet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-04 12:55

..men jeg kan komme ind på : http://www.poppet.dk

..og derfra nå : http://www.poppet.dk/virus.htm

Det er nok fordi du har sat punktum efter linket hér på kandu.dk

Siden virker altså fint hos mig. Som joanjoergensen vil jeg mene du skal prøve at sætte dine indtillinger til defaul.

Vælg i Explorers menu : Funktioner->Internetindstillinger...-> Vælg fanen 'Sikkerhed' og prøv med knappen [Standardniveau]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-12-04 12:56

Jeg får samme besked som Molokyle. Så må du prøve at virus on-line scanne OG køre noget anti-spyware...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-12-04 12:58

Godt set Molokyle... Fjerne du punktummet (.) virker linket i det første indlæg.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 28-12-04 12:58

Jeg kommer fint ind på www.poppet.dk
Jeg frygtede bare, at jeg måske havde fået en virus. da jeg nu ikke kunne komme ind på disse sider og mange andre sider. Har Norton, så jeg skulle jo også have en Virus Clean maskine.

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 28-12-04 14:04

prøv at søge på Google på "Virus+clean"

Accepteret svar
Fra : Enim

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-04 15:39

Hey Dumbo2

Jeg har samme problem, og det er med en hel del sider! Den står på skærmen 1 sekund ca, så skrider den igen! Jeg har forsøgt alt, virus fjener, spyware, opgraddere exploreren osv osv. Og jeg blev pæææænt træt af det! så løsningen min ven den er, drop det microsoft pis, brug mozilla eller opera browser. Desværre er der nogle sider der ikke kan vises uden explorer! Men personligt lever jeg fint med det!

ik en løsning, ved det, men man kan jo altid bypass problemet :D

enim

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 28-12-04 15:49

Tak for svaret Enim.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 28-12-04 15:50

Jeg takker også de andre som har prøvet at hjælp.
Knus Dumbo2

Kommentar
Fra : Enim

Dato : 28-12-04 16:22

Selv tak dumbo2

håber det var brugbart!