/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
perfect nav
Fra : michaelveilehansen
Vist : 523 gange
200 point
Dato : 27-12-04 19:44

hej alle

når jeg vil åbne et link, får jeg tit en side der hedder "PERFECT NAV"..nogen der ved hvorfor og hvad jeg kan gøre..så det ikke sker igen og fremover

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 20:07

Perfect Nav er en spyware,gå i www.spywarefri.dk og følg deres anvisn m/hensyn til spyware

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 20:10
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-12-04 20:10

Se nedest på siden, der er et værktøj tio at fjerne denne spyware:
http://www.nempc.dk/progvedlige.asp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-12-04 20:18
Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-12-04 20:23

Tillæg

Når den er fjernet efter overståemde metode vil jeg da lige anbefale at køre en tur med denne virusscanner,for at tjekke om du har mere SNAVS

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Det bedste vil nok være at køre den fra fejlsikret tilstand
(Genstart og (klik gentagne gange på f8)

Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.væbn dig med tålmodighed det kan godt tage fra 1 til 2 timer afhængig af hvor meget du har på din pc

Mvh
Brian