/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Downloadning fra nettet!
Fra : Bolbroe1721
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 24-12-04 11:38

Jeg kan ikke forstå, når jeg skal downloade diverse film og sange, der er lagt på nettet, så downloader den direkte og afspiller med det samme i media player. Kan man ikke sætte den til, at spørge om en anmodning om downloadning eller afspilning af filen inden der bliver foretages en handling?

PLEASE HJÆLP MIG!!!!

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 24-12-04 11:44

Få fat i en download-manager. Så styrer den dine downloads. Og er der ting du vil downloade på den gode gamle måde, så kan du vælge at ignore linket, så bliver den hente som idag.!

Jeg kan anbefale:
http://www.stardownloader.com/
Der kan du også sætte sproget til Dansk.!!! Og der er ingen spyware.

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 24-12-04 11:56

Mange tak, men kan man ikke bare ændre det inde i indstillingerne!? Jeg havde det førhen, men så installeret jeg en opdatering til windows media player og derefter begyndte den, at downloade automatisk fra nettet. Hvordan kan det være!?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-12-04 12:16

Glædelig jul

Spar 100 point ved at lukke dit spørgsmål 56702.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-12-04 12:24

Prøv lige at gå ind i din Browser.
>Funktioner >Internetindstillinger >Avanceret > og nu skal du se om der er flueben i "Giv besked når overførelsen er fuldført". Punktet er under "Gennemsyn". Der skal være flueben der.!

Er det ikke dét må jeg melde pas.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 24-12-04 12:51

mange filer du direkte kan høre ender også i din Temp mappe, prøv at åbne den og se om de ligger som filer der. Hvis det er Stream, så dur dette ikke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-04 12:52

taliskoko > kan programmet bruges til download af f.eks. medieklip fra DR.

//bentjuul

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-12-04 13:04

>Bentjuul, nej, desværre de åbner i Java Scripts og det kan den ikke. Har lige prøvet...!

Jeg skal ikke kunne sige om der er andre download mannagere der kan dette. Der findes flere forskellige programmer. Der er også "getright", men som sagt mange andre også.
Jeg ved bare, at Stardownloader ikke har spyware og derfor bruger jeg den.

http://www.google.com/search?hl=da&q=download+manager&spell=1

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 24-12-04 13:58

Tak for svaret taliskoko.