/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kan jeg(vi) det?????
Fra : Keldd
Vist : 724 gange
100 point
Dato : 21-12-04 17:16

Leve uden Kandu i 5 dage?
Nogen af os ,er jo ikke i sine vante omgivelser her ved juletid,og må undvære kontakten til Kandu bl.a.
Bli'r det mon hårdt,når man skal være sammen med famillien?
Kan man virkelig undvære Computeren SÅ længe??
Hvad skal man TALE med dem om??? De ved jo intet om Computere,og Kandu.
Svar mig,hjælp mig,jeg er virkelig bange nu.Godt nok smutter jeg forbi molo imorgen,og han har jo førertrøjen
på ,her i Small talk.Har han mon løsningen???
Alt dette mine Damer og Herrer,vil tiden vise.Indtil da,god jul alle.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:26

Undvære Kandu.dk ? Du ka' da bare Skajpe, MSN'ø, Yahoo'ø ællør nåød ..din oggenok Keldd

Undvære Comp.'en ? Næeh... dér har man et alvorligt problem !!!

Keldd ->

Citat
Har han mon løsningen???

..læs mit Motto : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=81351

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 17:27

Det er først i overmorgen jeg skal til molo,i morgen skal jeg møde Bentjuul.
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-04 17:29

Undvære sin computer! Det er langt værre end tømmermænd!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-04 17:30

Du går nogle meget svære dage i møde keld - jeg føler med dig, men jeg vil modtage dig på Hovedbanegården i morgen og trøste dig så du kan nå at blive glad inden du skal ud til MOLOKYLE og så må han tage over, evt ved trøstedrikke et par FF'er med dig så du kan glemme.
Skulle det helt gå galt de øvrige dage så må du foretage nødopkald til os - så vi kan holde dig opdateret med kandu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 17:31

molo:Ja ja ,selv oggenok,det kan jeg da ikke når jeg ikke har puteren,
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 17:31

Kære Keldd

Jeg forstår dig til fulde.
Nu printer du dette ud og giver en lap til alle dine kære familiemedlemmer, legen går så i al sin enkelthed ud på at kunne huske flest " glædelig jul og godt nytår"
Om ikke andet så har i noget at grine af OG deraf at tale om

Memuel

Glædelig jul og godt nytår

Mangler du en oversættelse? - så se om du kan finde det rigtige sprog her:

Afrikansk - Geseënde Kersfees en 'n gelukkige nuwe jaar
Argentinsk - Felices Pasquas Y felices ano Nuevo
Bøhmisk - Vesele Vanoce
Braziliansk - Boas Festas e Feliz Ano Novo
Bulgarsk - Vesela Koleda i chestita nova godina!
Catalansk - Bon Nadal i un Bon Any Nou!
Kinesisk - Sing Dan Fae Lok. Gung Hai Fat Choi (Cantonese)
Kinesisk - Shen Dan Kuai Le. Xin Nian Yu Kuai (Mandarin)
Kinesisk - Shen tan jie kuai le. Hsin Nien Kuaile
Kroatisk - Sretan Bozic
Tjekkisk - Stastne a vesele vanoce a stastny novy rok!
Dansk - Glædelig Jul og godt nytår
Hollandsk - Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuw Jaar
Hollandsk - Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar
Engelsk - Merry Christmas and a Happy New Year
Eskimosisk - (inupik) Jutdlime pivdluarit ukiortame pivdluaritlo!
Esperanto - Felican Kristnaskon kaj Bonan Novjaron!
Estisk - Haeid joulupuehi ja head uut aastat!
Færøsk - Gleðilig Jól og eydnurikt nyggjar!
Filippinsk - Maligayang Pasko
Finsk - Hauskaa Joulua ja onnellista uutta vuotta!
Flemisk - Zalig Kerstfeest en Gelukkig nieuw jaar
Fransk - Joyeux Noel et Bonne Année!
Gælisk - Nollaig chridheil agus Bliadhna mhath ùr!
Galicisk - Bo Nadal
Græsk - Hronia polla kai eytyhismenos o kainourios hronos
Græsk - Hronia polla ke eftihismenos o kenourios hronos
Grønlandsk - Juulimi Pilluaritsi
Grønlandsk - Juullip Inua eller juulimaaq
Grønlandsk - Juullimi ukiortaassamilu pilluarit
Hausansk - Barka da Kirsimatikuma Barka da Sabuwar Shekara!
Hawaiisk - Mele Kalikimaka ame Hauoli Makahiki Hou!
Ungarnsk - Kellemes karacsonyi uennepeket es boldog ujevet!
Islandsk - Gleðileg Jól og farsælt komandi år!
Indonesisk - Selamat Hari Natal dan Selamat Tahun Baru!
Irakisk - Idah Saidan Wa Sanah Jadidah
Irsk - Nollaig Shona duit
Irsk - Nollig Shona
Irsk - Nollaig faoi shean agus faoi shonas duit agus bliain nua faoi mhaise dhuit!
Italiensk - Buon Natale e Felice Anno Nuovo!
Japansk - Meri Kurisumasu soshite Akemashite Omedeto!
Latinsk - Natale hilare et Annum Faustum!
Lettisk - Priecigus Ziemsvetkus un Laimigu Jaungadu!
Litauisk - Linksmu Kaledu
Maltesisk - Nixtieklek Milied tajjeb u is-sena t-tabja!
Moderne Græsk - Kala Christougenna kai evtichismenos o kainourios chronos!
Norsk - God Jul Og Godt Nytt Aar
Polsk - Vesowe Boze Narodzenie
Polsk - Wesolych Swia,t i Szcze,sliwego Nowego Roku!
Portugisisk - Boas Festas
Portugisisk - Feliz Natal e um Prospero Ano Novo
Romænsk - Sarbatori vesele
Russisk - S nastupaiushchim Novym godom i s Rozhdestvom Khristovym!
Romanchisk - (sursilvan dialect): Legreivlas fiastas da Nadal e bien niev onn!
Serbisk - Hristos se rodi
Slovakisk - Stastne a vesele Vianoce a vela stastia v novom roku
Slovakisk - Vesele Vianoce i na zdravie v novom roku!
Spansk - Feliz Navidad y Prospero ano nuevo!
Svensk - God Jul Och Ett Gott Nytt Ar
Trukeesisk - (Micronesian)Neekiriisimas annim oo iyer seefe feyiyeech!
Tyrkisk - Noeliniz kutlu olsun ve yeni yilinis kutlu olsun!
Tyrkisk - Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun
Tysk - Frohe Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr!
Ukrainsk - Srozhdestvom Kristovym
Ukrainsk - Z novym rokom i s rizdvom Hrystovym!
Vietnamesisk - Chuc mung nam moi va Giang Sing vui ve
Walisisk - Nadolig Llawen a Blwyddyn Newydd Da!
Yorubansk - E ku odun, e ku iye'dun!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-04 17:38

Molokyle > i et tips fandt jeg denne som du måske kan overraske din cyperk...... med
http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_7345.php
Måske har du set den, men den kan godt gentages.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 17:38

Hvor er jeg GLAD,fordi i hjælper mig.
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:44

Godt nytår .....på grønlandsk : Ikiortaami pilluarit ! (Udt. u-giård-daarmi bi-schluar-ridt)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-04 17:45

Du skal da ha en bærbar, Keld! Og så håbe der er et trådløst accespoint i nærheden!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 17:47

Og Jullimi pilluaritsi tamassi...

Memuel-imik

Uanga pingasunik najugaqarpunga Kalallit nunaat...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 17:48

tedd:
Er det ikke det der hedder Hot Spot på nudansk??
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:51

</MULOKYLII>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:52

Kalallit Kunaat ?

>/MOLO<

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 17:54

Ja ja..

Jeg futter ud til kød-gryderne.. Så nu er det slut for i dag.
Jeg skal hilse Julemanden MOLO...

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:57

memuel -> Pas nu På Vi er flere der også har boet sammen med Nordsø-Kinesere !

..har jeg ladet mig fortælle

</NORDDANMARK>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 17:58

nuna = land
nunaat= bestemt land
Men kodnat Tu..

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:59

</TAKUSS>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-12-04 18:12

Keldd
Har familien ikke en "puter" du kan snige dig til at bruge
hvis du ikke mener du kan oveleve uden Kandu i 5 dage.

mvh dova

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 18:16

Takussagut.. Kandu-kammalatiga

Memuel

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 18:35

dova.
Jo ja,ingen ADSL,så står De med stopuret,og den tramper der ud af,
nej det går ikke,jeg skal sidde og være familliær,du almægtige hvad ender det med.
For lige og blive i det Grønlandske............Assavakit dova........assut.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 18:51

Har haft min søn på besøg i 4 dage, hyggeligt, kun med et enkelt problem

Han regner ikke min PC for så meget, ved ikke hvorfor, men han kobler sin egen harddisk til og overtager tastatur, skærm og mus - og da han skulle lave 3.G opgave, var hans behov for computeren selvfølgelig større end mit.......

Men jeg overlevede

Så I klarer nok julen, men god ide med et sprogkursus......

Glædelig jul fra en, der vil tilbringe en del af julen hjemme - og meget gerne med Smalltalk - ren afslapning

- Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 18:56

altså hvor vi kan i dag..

Assut tamassi
Pikkori

Memuel

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 18:59

memuel:
Jamen det er vi da.Ser ud som du kommer fra vores Nordlige amt Hu?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 19:01

Ripley:
Du kan sagtens.
Keldd

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 19:02

Ikke helt, har bare boet der i tre år..
Men fra tid til anden er det jo rigtig sjovt at "blære" sig

Memuel

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 100 point
Dato : 21-12-04 19:19

Stakkels Kelld, jeg har så ondt af dig
Kommer der så ingen visdomsord fra dig i dagevis???????
-og dit fotogalleri, hvordan skal det gå - der er snart stof nok til en julekalender (fra Angorra )

Menuel, sejt med det NORDdanske, hvordan siger man "julemand"+

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 19:29

Memuel:
Nu er det et par dage siden jeg har"optrådt" deroppe,men lige det jeg skrev,hænger jo altid ved.
Ripley:
Mange tak for de medfølende ord,men jeg er hos molo i overmorgen,mon ikke der så sker "noget"?

"KW.Pictures" arbejder i det skjulte.Omkring nytårstide,vil der være nye rædselsfulde reportagebilleder,
fra det virkelige liv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 19:39

HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAA - det er da ikke spor synd for keldd - han trænger sikkert til en laaaaaaaaaaaaaaang hvilepause fra sin puter ( og risikerer ikke at komme til skade pga ledninger der ligger og flyder)...................
Mon ikke han også har godt af at tilbringe tid med mennesker i stedet ????

( [hør] havde han ikke også lovet at sætte et billede iført rød kjole på sin hjemmeside som en gave til os alle ????????????)

Næææææææææh keldd - dohhhh - glæd dig - det er helt befriende at undvære den puter ( har jeg hørt )

Det med familien skulle du have tænkt på lidt før keldd - du kunne jo have foræret dem adsl betalt for et år på forskud jul] jul] jul]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 19:41

bentjuul og molo - må jeg på det kraftigste anbefale at i gemmer jeres putere godt og grundigt inden i får besøg af keldd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-12-04 19:51

Memuel er fra det Radikale Smørum.

Keldd - du kunne printe nogle af mine stave/slå-fejl ud.
Så kan du bruge julen til at gætte hvad der står.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:03

emesen - hvis jeg var keldd ville jeg give dig point for det indlæg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 20:06

merit:
Du er altid så grusom mod mig,du slår og taler ned til mig,og så lige herop til jul.
Ih,altså hvor er jeg nu ked af det nu.
Hilsen
Keldd.
som nu vil gå ned mod havnen......................ingen computer.........ingen forståelse for situationen.
Oh skænk mig en grav,ved det iskolde hav
hvor kun bølgerne hører min hulken.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 20:07

Hm, synes ikke mere det er så synd for Kelld - havde i mim Smalltalkfri tid helt glemt, at han havde lovet det billede

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 20:12

ripley:
Du glemte vist også at jeg skulle have et af dig????
Kom med det,så holder jeg mit løfte,ingen tvivl om det.
Hilsen "KW.Pictures" som altid holder hvad der bliver lovet.
Kom så TheRipley.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:12

nemlig ripley

Keldd - nul - der er ingen der gider høre dig citere det vers i nærheden af havnen - så bare hold dig væk !!!!!!!!!

((((((((((((((ØV DIG HELLERE I AT GÅ ORDENLIGT I DE RØDE SKO )))))))))))))

Hvis du tuder videre så får du problemer med dit tastatur ........

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-12-04 20:12

Føler med deg Keldd,men se det positive i det du,det ku jo vært mye værre,ha,det ku jo ha vært meg,fy f...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-12-04 20:13

Keldd hvis du bliver ved med at synge den sang så starter du måske en lavine.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 20:20

Hvorfor,er det altid kvinderne i mit liv,der fortæller mig hvad jeg skal gøre?????????????????
Bare fordi jeg er den blide type tror I,I kan tillade jer at koste rundt med mig.
Det kan I altså ikke være bekendt,og så klemmer de højhælede sko forresten,
det er derfor jeg ikke så godt vil have dem på.
Keldd......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:22

((((((((( nu´det jul igen og nu´det jul igen og julen varer lige til........)))))))))

Ihhhhhhhhhhhh - det er en sang der sætter sig fast

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:24

stakkels keldd - prøv med en mand

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:25

hmmmmmmm underligt med de sko keldd - de passede da fint da jeg købte dem - prøvede dem selv *GGG*

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 20:37

Øv, ville også skrive " Stakkels Kelld" men det har Mirit jo allerede gjort

Kom nu med det billede, så ser vi.....liste, liste

Holniels, du er nu altid så medfølende

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:42

keldd er blevet væk - ihhh - bare det nu ikke er min/vores skyld
((((((((((((((((((KELDD KOM TILBAGE)))))))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-12-04 20:45

Er sikkert din skyld miritdk,har jo moppet ham kraftigt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 20:48

Stakkels Kelld - bare han ikke er gået på juleferie allerede................................

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 20:49

Ripley:
Hvad er der med dig?Handlen var at du sendte mig et billede,
så skulle jeg nok lægge dem ind samtidig.
Og du kan godt holde op med dit...liste liste..hæ hæ, næh,i virkeligheden er vi mænd her på
Smalltalk,nogen hårde bananer,så pas lige lidt på.Ha ha
Hilsen
Keldd. er det jul
er det cool

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-04 20:51

Keldd

Jeg tror at du overlever og kommer tilbage med fornyet/stærkere kraft
Det er jo ikke sammen med familien, som trods alt har skabt dig, du skal tilbringe 5 dage med.

Du skal møde bentjuul og molo før familien.

Hvis du nu tager en lille gave med til dem (bentjuul + molo), så får du sikkkert lov til at kigge dem over skulderen, når de er på kandu, mens du er hos dem så er du opdateret i den tid.

hilsen ans

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 20:52

Kelld: Bevis, at du er en hård banan og kom med dit billede først

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 20:57

lister sammen med ripley.......SHHHH !!!!!!!!!

holniels - jamen mopper da overhovedet ikke keldd - tør jeg da ikke (han siger jo han er en hård banan )............ mon han er HA´er GYS !!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 20:59

Vi er såååå bange nu, vidste ikke det var så farligt at være på Kandu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 21:01

"i virkeligheden er vi mænd her på
Smalltalk,nogen hårde bananer,så pas lige lidt på.Ha ha "

kan man klage til kandu over trusler fra mænd i røde kjoler og stiletter ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 21:03

ps til ripley - send ham da det billede ;.)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 21:06

Pas nu lidt på I tøser.
Ripley: Jeg skal ikke bevise noget som helst,det var dig der ville til at begynde,
(se billedet)bordet fanger,det er ikke et arabisk gedemarked det her.
Og merit:
Du tror det er grin det hele,ha ha ,men du kan bare vente,hævnen blir' sød.
Keldd........

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 21:07

Mirit,- privat hilsen, som andre selvfølgelig ikke læser- kan jeg jo ikke, når jeg ikke har et

Kan han ikke bare få en redigeret beskrivelse

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 21:10

tænk ripley - tænk

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 21:10

Kelld, sådan som du stiller op, så er du da vist heldig med, at du er ude af Kandu i 5 dage
Det er vel bare fordi du stikker af, at du er så modig i dag

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 21:12

Kan ikke lide det med "hårde bananer" - overvejer at stikke af - eller finde et godt billede på nettet og sende det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-04 21:14

går lige i hi indtil videre - hold kandu´s smalltalk i live ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 21:18

Mirit - det kan du da ikke være bekendt

Hm. går på jagt på nettet efter et godt billede til Kelld.........

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 21:19

TheRipley:
Du har snakket en del i aften,bliver det til noget med dig??
Som jeg ser det er det bar udflugter du kommer med,ha ha ha ha ha.
Du vil altså have noget ,uden at give noget igen Ha ha ........typisk for jer QUinder
keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 21:22

Kom fra en, der kommer med udflugter, trusler og går klædt i en rød damekjole........
Hvad er det så typisk for??
Ripley

Som forudsiger, at du render i skrækkelige problemer i julen, for det er da skægt at være på Smalltalk igen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 21:32

Nu skal du ikke blive grov,og række tunge,og alt muligt,
Du kan bare sige du ikke vil alligevel,ha ha .
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 21:36

Nej, jeg vil da ej, jeg overvejer.................

Og er ikke spor grov, hvem truer med at være en hård banan

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-04 21:55

Keldd

og god hygge med de "voksne" (q)kvinder på kandu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 21:58

rippe:
Jeg truer aldeles ikke,det er fakta.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 22:02

Kelld, nu bliver jeg så bange, at jeg logger af,

Så kan du jo nå at få billedet med kjolen sat ind på din side

Hyg dig - hilsen Ripley - som vender frygteligt tilbage

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-12-04 22:11

Rippe:
Kom nu igen,så driller jeg ikke mere.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-12-04 23:53

Keldd
Jeg holder med Ripley.
Vi VIL se det billede af dig med den røde kjole og stiletterne.
Jeg har sagt at du gerne på tage en nissehue på også.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-12-04 23:55

Keldd
Jeg holder med Ripley.
Vi VIL se det billede af dig med den røde kjole og stiletterne.
Jeg har sagt at du gerne på tage en nissehue på også.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-04 23:58

Er Chippendales i byen? Synes Quinderne skaber sig sådan!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 00:03

tedd din klovn - det er da fordi de netop IKKE er i byen - i hverfald ikke her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 00:05

dova SÅDAN !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-12-04 00:28

Øv tøser altså.
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-04 00:35

Jeg kan da godt smide T-shirten og vrikke lidt med rumpetten?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-12-04 04:21

....... nu mangler vi virkelig at der er billeder med ......
jeg tænker både på quinderne og på tedd

og rigtig

til jer allesammen (jeg tror også du sparer op i stedet Keldd)

Benny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-04 13:30

Hej alle i tråden
Jeg skal hilse fra keld og sige - at desværre var hans forbindelse nede inden han rejste så han kunne ikke komme ind og kommentere de seneste indlæg.

Keld er kommet godt til København, og han havde 'ikke' den røde kjole på.

Hans abstinenser efter kandu er begyndt, men efter lidt forklaringer om hvordan livet er udenfor kandu og en smule trøst, ja så faldt han helt til ro igen, men glædede sig dog til at komme ud til Molokyle i morgen, for her kunne han måske komme ind på kandu.

Men skulle han ikke komme på i morgen, videresender jeg her et fra Keld til alle og på gensyn efter jul.

//bentjuul og

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 22-12-04 16:22

Citat
emesen Dato : 21-12-04 19:51

Memuel er fra det Radikale Smørum.

Keldd - du kunne printe nogle af mine stave/slå-fejl ud.
Så kan du bruge julen til at gætte hvad der står.

Emesen-> Velkommen ti Stenløse-Ølstykke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-04 17:19

Så er det da godt Kandu's emil system tilsyneladende også holder JuHuuleferie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-04 17:20

Tak Memuel - så bliver vi i det landlige miljø.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-12-04 18:43

Hm, troede min computer var gået helt amok, da jeg kom hjem - ikke en eneste kommentar fra Kandu!!!

-og I skulle elers have reddet mit humør efter en julekuller-dag i børnehaven, og en kæreste, der hellere vil skrælle kartoflerne end tage med mig ud at købe de sidste 2 gaver, ØV

og holder juleaften i morgen, shit - det ender med, at jeg lister sønnike med ud for at købe sin egen gave.

-Og regner med, at der kommer en fejlmeddelelse, når jeg trykker på send

Men hvis ikke, så pas nu godt på hinanden

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 21:57

ripley haha - ingen fejlmeddelelse da du trykkede send - så ikke alt går da skævt

hmmm hvad er det for nogen mænd der behandler dig sådan - blæs på det og forlang flere kartofler og mere kartoffelskrælning i fremtiden osv osv

Hvorfor skal du holde juleaften imorgen ?????????????

pssttt hvad skal sønnen have i julegave

husk forresten at kigge ind ind i mellem - sålænge keldd ikke er hjemme kan vi jo beskæftige os med noget andet ...... han skulle vist aldrig have sendt det her indlæg - for hans abstinenser ser da ud til at være begyndt længe før ventet

God jul til dig også

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-04 23:22

Jeg har set en mærkelig mand ude ved Bellahøj. Han trykkede på alle knapperne ved hoveddøren og råbte SKYPE ind i højtaleren................det lignede Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-04 08:35

Stadig ingeb emiler Jeg tror Keldd også har været en tur omkring Solrød Strand og hive stikket ud til emil-serveren, for ikke at komme bagud, medens han er på turné.

TheRipley -> Typisk exponent for kvindekønnet. Hér står manden og laver husarbejde og strax er der brok.

Den samme gamle sang :

1.)
Hvis man vil være hjemme og spørger om ikke man skulle holde en hyggeaften ?
Bliver man bebrejdet : Du gider heller aldrig at gå nogen steder med mig !

2.)
Hvis man vil ud af døren og spørger om den bedre halvdel vil med ?
Bliver man bebrejdet : Du gider heller aldrig at være hjemme med mig !

Det er ALTID manden der er noget galt med

</UNGKARL>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-12-04 08:54

Molokyle - når du ser Keldd - så sig til ham at der ikke er Skype i skyskraberne på Bellahøj.

PS.
Mystisk - pludselig lå der en af disse reklamer fra en guldsmed på mit tastatur - men det er nok en af børnebørnene som har moret sig med at tegne cirkler omkring nogle dyre smykker.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 23-12-04 09:01

Molo ->Stakkels mænd

Jeg har slettet alle gamle mails, og der kommer jo ingen nye, så det kræver et større puslespil at svare på noget som helst,

men Mirit, jeg holder jul i dag for det kan være praktisk i en skilsmisefamilie, så har vi begge to børnene hvert år

- og nu tager jeg sønnike med på indkøb, så må han lukke øjnene mens jeg køber hans gave - som vist bliver en skanner.

God jul

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-04 09:09

Molo - godmorgen sikke et dejligt humør du da har på ......... hvorfor kan du ikke bare glæde dig over at tingene nu engang er som de er - ( alle vi kvinder ved jo godt der er noget i vejen med manden altid - gamle nyder - haha) og god jul til dig

emesen - godmorgen til dig også - keldd (hvis det altså var ham) har garanteret valgt bellahøj for dens gode beliggenhed - var der igen der klagede over ham ????
Altså - at du har nisser i huset - vær du bare glad for det - så regner der ikke brænde ned når du afleverer den fine gave ............. LØØØØØØØØØØØØØØØØØB - inden butikkerne lukker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-04 09:13

Ripley hahaha - tal om at købe gaver i sidste øjeblik - og ok - det var da en god løsning med julen

God jul til jer også -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-12-04 12:02

Hej alle:
Mit navn er Keldd,der skriver fra molo's computer.
Jeg var begyndt at få nogle nervøse trækninger efter 2 dage uden computer,men er ved at blive mig selv,
igen,bl.a. fordi jeg bruger molo's.
merrit,dova,ans,mango,Rippe og andre tøser,tag jer nu godt af jeres mænd her i julen,så vi mænd her på
Smalltalk ikke får skam af jer.Jeg vil selvfølgelig prøve at holde modet oppe,men det er selvfølgelig svært,
når jeg ikke har jer, til at fortælle hvad jeg skal gøre.
Gud ved om jeg nogensinde kan vise mig i merrit's røde kjole og stilletter.Der kommer ingen billeder fra Rippe,
og heller ikke fra dova,som også lige pludselig ville se mig.
Mirrit har sgu set mig så mange gange,men lad mig få et par billeder af jer to.
Jeg vil gerne have dem INDEN nytårsaften.
Send dem hertil: kelddsnabelaworldonline.dk
Det er min private mail jeg nu har lagt på nettet,ikke noget med Hotmail,og andre finurligheder.
I behøver jo ikke været stadset op,eller klædt ud,med siden til ved computeren er helt fint.
I bestemmer selv,og jeg tager dem væk hvis i synes.
Lad mig så få noget godt respons.
Hilsen det er jul
er i cool????????????
Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 23-12-04 15:04

Hm Kelld, må vi lige få adressen de skal sendes til igen igen,

Så er det under overvejelse - Når jeg har haft julegæster i aften

Hils Molo, hvis du er der endnu, glædelig jul til jer begge

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-04 16:26

I ska' huske også at (ud-)levere hardware specifikationerne ...og billede af samme !

..ellers tæller det ikke !

Altså ; ..hvor mange RAM, & ROM ? ...ka' i bælle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-04 17:54

keldd og molo i to oggenokker - ingen her bæller rom eller ram -men det kan jo være at i to skulle holde jer fra rommen

Ripley - du holder sikkert jul nu - pyyyyyyhhh hvor må du så bare slappe af imorgen - så får du tid til at finde det billede til kelld ...... hmmm hvorfor vil du nu have hans adresse igen igen - *GGG*

Herselv her vil lige påbegynde lidt julerumsteren jeg vist nok skulle have gjort før - men når det jo nok

dut dut dut - (hvad det så end betyder *G*) - vender tilbage når der er tid og ro til det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-04 17:55

PS FRA NU AF TÆLLER JEG ALTSÅ HVOR MANGE DER ORKER - GIDER OG VIL SENDE EN HILSEN HER .......(råbte jeg lige) - alle der ikke gør det melder jeg til julemanden og så er der vist ikke meget håb for dem imorgen aften :-?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-04 18:36

Øh forhåbentlig tæller min tidligere julehilsen med, ellers må du lige have den igen

Glædelig jul fra dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-04 18:43

Er afsendt Merit den 22-12-04 13:30

//bent

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-12-04 18:44

hahahahaha - selvfølgelig dova ------ og så glædelig jul retur igen igen *G*

Er ved at bage lidt her og lave lidt småting - men dukker jo nok op igen igen også -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 11:27

Jeg sendte en julehilsen hér på stedet kl. 2.43 i nat, men selv kandu ville ikke levere varen

..bedre sent end aldrig : Glædelig Jul miritdk ..og alle andre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-04 13:16

Ok ...............................
Men jeg har ellers ikke tid - jeg skal vande de blomster min kone fik i morges.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-12-04 16:21

Hej alle: ( Fra Keldd)
Jeg nåede en computer (svigersøn) ,få nu ikke anden forkert i halsen
når I snart går til den.
Selvom jeg får lov at låne en puter en gang immellem,har jeg det stadig dårligt når min egen ikke er inden for rækkevidde
Og allesammen ,hyg jer godt her i julen,jeg savner jer ubeskriveligt .
merrit:
Stryg kjolen til jeg kommer hjem.
Hilsen
Keldd
lad det bli' jul
lad det bli' cool

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-12-04 16:40

Hej Keldd
Godt at se, at abstinenserne efter computeren ikke fik fingrene til at ryste så meget, at du slet ikke kunne skrive.

En rigtig God Jul til dig

hilsen dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-12-04 17:06

Rigtig god jul til alle

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-12-04 17:16

En rigtig god jul til deg Keldd,spis med måte vet du
Også en rigtig god jul til alle jer andre jo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-12-04 17:38

God Jul til alle , nu skal jeg vist ud at have maden parat inden gæsterne kommer.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-12-04 18:05

God Jul til alle Stegen er i ovnen her!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-12-04 21:25

Godt I har det godt,nu er der kun 2 dage til jeg skal hjem til min egen computer.
Vi "ses" snart.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 22:49

Jeg er mæt mæt mæt ...har fået mange fine gaver og der er flere i vente til julefrokost d.26

</DENFORKÆLEDEDRENG>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 09:28

god førstejuledags morgen -

Ihhhh - juleaften gik bare så godt - og så tilmed hvid jul - så er alt jo godt

Molo mæt x 3 = du har spist for meget - dejligt du har fået gaver din forkælde knægt - huskede du så også at give ???

Keldd godt du kan få dine abstinenser stillet lidt ind i mellem - har de sat æggeuret frem til skræk og advarsel ????????? ( IKKE PÅ VILKÅR OM JEG VIL STRYGE DIN KJOLE )
Tedd - du milde - mad til tiden for en gangs skyld - eller blev den i ovnen ??? -jaja der er to juledage endnu glem nu ikke det

smutter lige over i min egen tråd for at se om jeg stadig er et nul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 10:15

miritdk -> Selvfølgelig har jeg også givet. Hvorfor tror du jeg skal leve af havregrød resten af juledagene ?

</FATTIGRØVEN>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 10:21

Hahahahaha - molo - hvad klager du over - det er da både sundt og nemt

meldte mig ind i fattigrøvenes klub allerede for flere dage siden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 10:41

Nåeh... så slemt er det nu heller ikke. Jeg ska' jo til Julefrokost i morgen

..iøvrigt fik jeg en kalveskinds dollarmappe med en indbygget 500 mand, som ekstragave af mit fædrende ophav

</FORKÆLET>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 10:44

WOUW molo........... slet ikke så ringe ..... dejligt at være forkælet ikke ???

Jeg fik da bare et hus !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 10:50

..hundehus miritdk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 10:52

Nope molo - paphus med godter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 14:31

Åukæi... så er der dømt fede lår og stor røv i Januar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 14:37

Hvordan bliver man 23 cm. højere..................for så passer min vægt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 14:52

Spørg Keldd ...emesen, og få svaret : Stiletter !!!

..klip en tå og hug en hæl ,-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 14:54

emesen ....... rigtig høje plateau sko for eks - men der skal øves godt og grundigt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:01

MOLO !!!!!!!!! niks - jeg kan da ikke forsyne alle kandu´er af hankøn med stiletter - altså ihhhh !!!!!!!!!!!!!! Det næste ville jo bare blive at jeg skal af med en kjole til - no no no nooooooooooo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 15:01

Næste spørgsmål..........hvor købes de - for jeg må ikke låne min kones stiletter.
Hun fik endda blomster i går morges.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-12-04 15:04

Stiletter!! De er da ulovlige??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:04

emesen - hmmmm - tjah godt spørgsmål - tror du kan få nogen i en genbrug *GGG* (herligt at der er nogen der selv vil investere !!!!!!!!!!)

blomster i går morges - hmmm - jaja nu kan du jo så tænke over hvad blomster egentlig gør - hvad blev det til med nisserne reklame ??????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 15:04

Nåe ja - måske skal jeg skaffe mig en ventekjole og så bare spise løs.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:05

Tedd ((((((((((((((((( s p a r k )))))))))))))))))) ski da kun hvis man bruger hælen til at bore øjen ud på folk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:05

[hør] Man tager kun 400 g. kropsvægt på i julen, si'r 'de kloge' og statistikken.

Hvordan ka' det så være jeg netop nu vejer 69 kg. ! ..når jeg plejer at veje 64-65 kg. ???

Dobbelttjekket på både analog- og digitalvægt !

..og så lige før SNOB ; Stor "Naked Over-Body" ?

</BORG>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:06

emesen - slet ikke så dårlig tænkt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:07

..former known as </WONDERBOY>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 15:08

40 røde roser
et guldhjerte med diamanter
.
Godt vi har fælleskonto

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:08

MOLO....... det er vel ikke tilfældigvis sådan at du ikke har været på vægten siden sidste jul ??????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:09

emesen - flot - er hjertet du omtaler også fælles ???????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:11

miritdk -> Næeh... det er ikke mere end 1 måned siden

</SELVFEDELÆS>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:14

molo ok - jamen det er nok muskelmasse så (borg)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 15:15

Man kan spise alt hvad der passer en mellem nytår og Julen og slankespise mellem Julen og nytår.
Eller også var det omvendt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:17

tror bestemt det er omvendt emesen -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:18

..resistance is futile !!!

</WEARETHEBORG>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:22

hmmmmm tal dog dansk molo *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 15:24

miritdk..............jeg går ikke med halssmykker eller andre pyntegenstande.
(min stråleglans behøver ikke at blive peppet op.)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:24
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:29

Husk at pudse glorien !!! emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:29

emesen - jeg tror dig fuldt og helt på begge områder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:32

Molo..... herligt link - den stemme kan lige bruges til at drille datterens mobil med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:36

Citat
The Borg have a singular goal, namely the consumption of technology, rather than wealth or political expansion as most species seek.

</>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 15:38

Ikke noget problem molokyle..................alle mine beundrere komme jævnligt forbi og polerer min dobbeltglorie.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 15:39

Var der også bare et sort billede på jeres mediaplayer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:46

emesen ikke ligefrem sort - men det lignede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:48

emesen -> Det er en mp3 lydfil (public domain selvfølgelig) lavet til en custom fraction extension til spillet : Alpha Centauri, nemlig : Alien Crossfire. Begge af Sid Meier (ham med CIV.) udgivet af FirAxis.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 15:52

molo -tror da nok emesen ved hvad en mp3 er

til gengæld skal jeg lige finde ud af om jeg kan få den downloadet rigtigt - det er jo alle tiders "vækkeur" til datteren der bruger sin mobil i det sammenhæng - lol

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 15:56

fraction ??? faction ..for pokker : http://apolyton.net/dir/index.php?sid=876284998&cat=175&t=sub_pages

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 16:37

Jada - en mp3 er jo en media player 3 taktsfil.
Men meritdk - du skal vist lave den mp3 om til en midi fil for at få den ind i en mobilos.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 19:50

emesen - nej skal ikke lave den om - vi har LG- telefoner i familien og den nærmeste omkreds så mp3 understøttes på fineste vis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-04 20:15

LG-telefoner.........................jeg melder pas - jeg aner ikke hvad det er.
Jeg har kun en gammel Nokia med talekort som ligger i reserve hvis fastnettelefonen går i udu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 20:35

emesen - gider heller ikke beskæftige mig noget særligt med de mobiler - har også en gammel nokia med taletid hvis nu og i tilfælde af osv - den anden er indkøbt mere eller mindre under "tvang" - sjov osv - gratis tale mellem alle der har 3 net - men så er den potte også ude for mit vedkommende
fordelen er at det faktisk er billigere med abonnementet og den gratis 3 til 3 - det sparer mig for en masse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 20:37

ps..... nu er det her jo keldds tråd - tror i han har fået forbud hos familien ???????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 08:44

miritdk -> Jeg tror familien er PC løs og derfor forudså Keldd at der var nul kandu i 5 dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 08:56

arhhh molo - ikke helt pc løs da - keldd fik da lov den 24 - stakkels mand han går sikkert og ryster nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 09:36

Han havde allerede voldsomme abstinenser da han var her i torsdags

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 09:52

haha - jeg kan se det for mig - skriver med fingrene på borde og andre overflader - råber ind i glassene (skype) osv osv -

MEN...... molo - torsdags abstinenserne - var det nu også kun pga pc mangel - eller wc mangel - eller gik det hårdt ud over rom og ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 10:11

Keldd nærmest kastede sig over mit toilet, da han åbenbart var klar over, der var lukket for internetadgang indtil den lille sag var klaret

Keldd drak kaffe (2 kopper) med skærekage til og jeg drak 2 FF'ere. Før han forlod mit hjem lykkedes det mig dog, at få hældt en enkelt spejderøl i ham

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 10:50

Kan man nu også Skype på et toilet.................
Miritdk.............jeg kunne da også tænke mig at lege med sådan en 3'er. [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 10:56

emesen -> Man ka' da snakke i 'Den Store Telefon' ...Ulrik !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 10:58

emesen for hulen - tjahhhhh hvorfor ikke - trådløst headsæt

jamen så køb da en - - der er masser af "legetøj" i

http://www.3.dk/templates/StartPage.aspx?id=69

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 11:26

Tja - det første der sker på det link, er et flot lille rødt X og så ellers en blank skærm.
Og så....................Du har ikke rettigheder til at se denne side.
De er nok ved at smide mig ud af internettet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 11:39

emesen -> Cookie indstillinger ?

http://www.3.dk/templates/Page.aspx?id=684

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 11:42

Hvis ikke du accepterer cookies kommer du måske ikke ind på siden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 11:42

hmmmmmmmmmmm - emesen - for mange sikkerheds indstillinger måske ?????? Jeg kommer da fint igennem

www.3.dk måske ? (selvom det faktisk er den samme - )

ellers søg på for eks LG U8120 det kan jo være du så finder legetøjet lol

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 11:59

fanen privat
egenskaber for siden.
http://www.3.dk/templates/
ellers kan jeg da godt surfe rundt

ja vi har en masse bremser i vores netværk - der angribes også dagligt via forskellige porte

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 12:04

Jeg har søgt på legetøjet...............men der var ikke nogen ledtpåklædte damemennesker..................så det var for kedeligt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 12:07

ledtpåklædte = uden tøj på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 12:07

emesen - det er der hvis du HAR legetøjet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 12:17

Jammen det lyder da interessant............
jeg troede ellers, at du kun var på Skype.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-12-04 12:21

Uff dada,på fylla igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 12:39

holniels -> Jepper. Jeg skal til det store kolde julefrokostbord (..med små lune retter), øl og snaps kl. 13

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 12:42

Jeg medbriger Angostura til snapsen. Lidt må man jo yde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 12:44

emesen - haha du behøver ikke at give dig selv et blå øje på forskud - - men du fortjener det sq
(venter med sparket - og må jo så lige høre - var det din bedre halvdel der gav dig det øje ???? ;.) )
og - næææh har da diverse messengere - og nu også den åndsvage telefon så datter og andre kan både ringe - og filene også finde mig (den slags er også indbygget - haha)

holniels - skål deroppe

molo - god fornøjelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 13:18

Jeg slog selv............men det var det værd.
skrål holniels
huske at tage flasken med hjem igen hvis i ikke bruger det hele.

Nu vil jeg gå ud og købe en 3'er og så ind og søge efter letpåklædte tlf-numre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 07:44

emesen - det er for meget at du sidder og knocker dig selv ud midt i en smalltalktråd - tsk tsk - håber det var godt for dig

hmm - ikke svært at finde letpåklædte tlf-numre - der er jo både videosamtaler og kamera osv i den 3´er lol - temmelig ubehageligt hvis man ikke lige venter tante agathe ringer når man lige......... jaja -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 19:39

hmmmmmmmm nu hvor keldd er kommet hjem har han så travlt med at kæle med sin puter - tror i han kan finde herind og lukke spørgsmålet ??????????????????

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 27-12-04 20:23

Tak for svaret TheRipley:
Jeg synes det var sådan en god besvarelse,rigtig god,især der hvor du siger du har ondt af mig,
det trænger jeg virkelig til,nu hvor hende merrit altid taler nedladende til mig,og tramper på mig ligesåsnart hun kan komme afsted med det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 20:30

smut du bare hen til kabinettet igen keldd - men lad være at fortælle os om det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 20:33

Keldd - vi bruger slet ikke skype mere - vi har alle fået "3" telefoner med camera i julegave.
Og Miritdk optræder som letpåklædt telefonnummer.
nummeret er 012345678

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-04 20:41

Hej Keldd
og velkommen hjem igen.

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-12-04 20:46

dova:
Hvor er jeg GLAD,fordi du taler pænt til mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-12-04 20:50

eme:
Det passer slet ikke det du siger,det siger bare dut dut dut ,når man ringer,
jeg troede lige jeg skulle tale med en der havde tyndt tøj på.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-12-04 21:18

Hej Keldd, og velkommen tilbage - havde du nogle gode i dage staden og er blevet 4 kg tungere ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-04 21:28

Jamen jeg har da ikke grund til andet

Har du haft nogen gode dage sammen med familien?

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-12-04 22:03

Bent,dova:
Bent spørger om jeg er blevet 4 kilo tungere,næh snarer lettere,min pung er helt flad.
Bryllupsgaver og julegaver er I sindsyge,jeg er lige til fattiggården.Se lige i sidste 25 ,jeg har et spørgsmål om virus,måske du har en idè?
dova,jo min datter er blevet meget smuk,efter hun er blevet gift,og alt i alt var det nogle gode dage,
men jeg må nok hellere få en bærbar til næste år,så jeg undgår de her nervøse trækninger.
Du slap også igennem uden vrøvl?Ja det gjorde du da,går jeg ud fra.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-04 22:27

Jaja, familien er tilfreds og jeg er fattig og træt.
Men det er da heldigvis kun jul "jen gång i æ oer"

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-12-04 23:23

dova:
Du er da ikke fattig,måske på penge,men din sjæl er
rig,og det er selvfølgelig din sjæl jeg er ude efter.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-04 23:42

Min sjæl???
Næ, den giver jeg ikke sådan lige væk
Hva' ville du også med den

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-12-04 23:50

dova:
Tja ,et eller andet skulle jeg vel nok finde på,
sender du så nogen billeder til nytårsaften?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-12-04 00:00

Det ka' jeg slet ikke find...... Nå nej, det må jeg ikke sige

Øeh, Jeg skal først lige have fundet ud af hvordan man gør det

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-12-04 09:02

Hej Kelld, dejligt at høre at du overlevede og selvfølgelig synes jeg det var synd for dig i starten af tråden

Har en juleferie, der er blevet så fyldt op af aftaler, at jeg selv burde have stillet spørgsmålet, mange af dem er godt nok sjove, men alligevel.....

Men hyg jer alle sammen, jeg vender frygteligt tilbage

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-12-04 10:48

dova:
keldd snabela worldonline.dk ,find billedet i computeren,højreklik på det,så kan du sende det til mig.

Ripley:
Det kan du da også Ripley,nu skal det være @ i adressen og ikke snabela som jeg har skrevet,
det er fordi så fanger spionrobotterne ikke min adresse.Jeg er snart i tidsnød,kom nu...........
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-04 19:01

Øh Keldd - hvorfor er du i tidsnød.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-12-04 20:12

eme:
Jeg ville gerne lægge de billeder ind til jule nej nytårsaften,derfor.
KOM NU PIGER,send dem nuuuuuuuuuuu.
Hilsen
Keldd.