/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Qinde? Kvinde?
Fra : mango
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 19-12-04 21:41

Vi mangler lidt udsagn fra andre Q-Kvinder...hvornår er man Quinde?

Jeg tænker her på, når man skriver kvinde med Q...hvilken kvinde er der så tale om?

En alm. husmor?

Eller én med ben i næsen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 21:48
Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 19-12-04 21:50

Er du q-kvinde, Sus?
Hvis du er så kender du jo om nogen svaret

En fan.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-04 21:50

Jeg tror nu mest det er et modefænomen at skrive det med Q.
Det er ikke et ord der eksisterer officielt i det danske sprog.

mvh dova

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-12-04 21:51

Når jeg en sjældent gang underskriver mig med Qvinde, så er det fordi Jeg svarer på et udsagn, der er Qvinde-like, og som vil falde mane mænd for brystet.
Lidt provo fra tid til anden er alti godt, og kræver en underskrift fra en Qvinde med stort Q..
Memuel

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 21:59

For mig er en Quinde, én der har et godt job, har styr på livet, ser godt ud og er i ballance med sig selv - selvfølgelig er hun også god til at lave mad, opdrage sine børn med megen kærlighed og holde huset i ren Morten kork stil

// Toupie
....der er kvinde med Q

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:05

Q er et gammeldaws bogstav! Og derfor udtryk for en kvinde med gammeldags holdninger

Korch!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-12-04 22:06

Hvis det ikke eksisterer i det danske sprog, så er det fra fø ordbogens tid, Det er jo et meget gammelt ord, et eller to tre hundrede år gammelt, så ligefrem noget modefænomen kan det vel ikke siges at være, vel tværtimod.
Se da jeg var soldat i 48-50 da sagde man Qinde nor man ville ud at finde sådan en- ikke mig selvfølgelig ikke mig. men nogle kunne godt finde på at gå på Qindejagt. Hvis vedkommende så blev set med en sådan pige og nogle spurgte, hvem hun var, så sagde fyren tit:"Det var min Kusine med Q, det var måske nok en slags soldaterslang!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:07

ÅÅH jeg spørger fordi, tedd og arne blev lidt uenige i denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/56172

Og jo jeg ved godt hvad en Quinde er..men jeg vil gerne høre jeres mening

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-12-04 22:08

Nå ja Holberg stavede da med Q

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:08

ans..hun er da herlig..har lagt den i foretrukne..til senere morskab..ja hun er en Quinde..det må siges *G*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:10

valde..nååeh ja..du har aldrig været sammen med en Quinde?

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-12-04 22:11

Jeg kan ikke stave kan jeg se i mit indlæg fra tidligere..
Men jeg er ikke enig med Toupie...

En Qvinde er en kvinde der hviler i sig selv. Og det har for mig at se, ikke noget med godt job, at se godt ud, god til at lave med--- ja, alt er jo relativt, og rent i huset i Morten kork stil...
Så er der vist mere Qvinde over det hvis hun formår at få manden til at klare den del af det huslige.
En Qvinde ved havd hun vil - og er god til at opnå dette...

Jeg er en Qvinde...

Memuel

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:18

Den quinde Toupie forestiller sig, er jo den kvinde som vi alle tror vi skal leve op til at være...og gud bedre det..det kan ingen, uden at miste sig selv..

Har selv forsøgt...uden held

Og gudskelov at jeg opgav..hvor befriende.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-12-04 22:20

Øh.......de eneste jeg har set der underskriver sig som Quinde,
er dem, i de dersen massage anoncer,det er altså noget jeg har hørt........tror jeg nok.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-12-04 22:22

anoncer=annoncer
æv.........................Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-12-04 22:24

Er det så godt som de siger Keldd?,sku jo være store Quinder????????,lyder helt i skoven jo,sorry :-

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 22:25

Memuel, jeg kan delvist give dig ret for hvis man skal holde huset i Morten Korck stil, så skal man hvile i sig selv og skabe hyggen sammen med dem man er sammen med - i harmoni ellers får man stress og så bliver det som Mango skriver, at man mister sig selv.

Mango, jeg har ingen illusioner om at være perfekt man kan ikke være lige meget Q hver dag...

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 22:26

Keldd

Ved du ikke om du hører eller ser

Citat
Øh.......de eneste jeg har set der underskriver sig som Quinde,
er dem, i de dersen massage anoncer,det er altså noget jeg har hørt........tror jeg nok.

LOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:29

http://www.quindenet.dk/common.asp?mmode=102

Citat
Jeg har altid gået hjemme og passet vore børn,hjem og alt hvad dertil hører, en rigtig quinde med stort Q.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-12-04 22:30

Mango - Nej! - - nej da1
Nå jamen så med lille q da!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-12-04 22:30

ans:
Det er altså svært det her .
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:30

Tror I har misforstået noget I stakkels Quinder

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:31

Så er jeg mere rolig Toupie

Jow jow..jeg har da dage hvor jeg orker det helt fantastiske..og så er der de dage hvor jeg sidder og sukker og synes ikke at jeg orker en disse.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:34

Mente selvfølig Qære Kvinder

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 22:34

Mango, sådan har jeg det da også men føler mig helt klart som en rigtig Q, de dage hvor jeg er på toppen og klarer det hele

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:36

Typisk! Nu begynder I at snakke udenom!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:36

tedd du har nok fuldstændig ret..og det samme kan vi jo ofte sige til jer mænd..vi er hulens gode til at tale forbi hinanden og tro at det andet køn forlanger eller forventer en hel masse..hvilket de øjensynligt slet ikke gør!

Er det det du mener?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-12-04 22:38

Jeg kan ikke finde ud af om jeg er kvinde med Q eller K,
når jeg låner merrit's røde kjole.
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 22:39

Tedd, jeg kan da kun tilslutte mig

Citat
Jeg tror lykken ligger i de nære ting,--at turde tage rollerne op som rigtige quinder,--og da mener jeg ikke som husslaver--. Jeg ville ønske for mine yngre medsøstre at de ville turde at gøre det samme,at de ville vove at give sig selv for og til andre.--
Kærlighed er at give,--og det kommer aldrig tomt tilbage.

Taget fra http://www.quindenet.dk/common.asp?mmode=102

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 22:39

Keldd ha ha ..du er transvestit..og det har ikke meget med kvinde eller Quinde at gøre

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-12-04 22:40

Qvinde !

Og hun var,- èr:!.
Mandens Modstykke- Verdens Qvinde
den- dèt!, Universets Aura
Smuk- ægte- som:!?- Virkligheden...

På Jorden!, Den ofte tropisk gødende
Til tider,- Verdens røvhul
Retfærdigheden i det uretfærdige
Livets utopiske drøm
om!?- kærligheden, absurditet
om troen på en beskidt løgn
om!?- menneskets dybe
altopofrende storhed...

Og jeg er jo det hele! Virkelighedsvidende-
med et strejf af den absurde naivitets drømmeri.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-12-04 22:42

Mango:
Jeg må heller aldrig noget.
Keldd...................Transvestit,ha ha ha .

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 22:44

Hej tedd - så kandu vist godt gå ind i håndboldtråden og give mig ret, så jeg kan få lukket den!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-12-04 22:47

Artist Lyrics: Kim Larsen
Song Lyrics: Qvinde Min
Album Lyrics:
[Buy " " CD]

Qvinde min,jeg elsker dig
og jeg ved, du elsker mig
Og hvad der så end sker
Åh, lad det ske for jeg er din
Og selvom vi har skændtes tit
og du har grædt og lidt
når det hat været slemt
så glem det nu for jeg er din
Og jeg har huslet Åhh
og spillet tosset Åhh
og jeg har snydt dig, ja,
og skammet mig
og stjålet af din kærlighed
du ved besked, Åh-, yeah-
dud, du-dud, dud åh-, yeah-dud, du-dud.dud
uh-ah-di-a-ba-ba-be-di-åh-
og du er stadigvæk akkurat ligeså smuk
som allerførste gang da du kyssede mig
så inderligt, dud, du-dud, dud
så inderligt, dud, du-dud, dud, du-dud

På det skæmmeligste omskrevet af Memuel

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:47

Er der ikke nogle her der kan læse eller finde ud af at scrolle ned!

Citat
Kære Quindenet
Jeg er en voksen quinde og jeg mener quinde . Jeg er 46år gammel og har været gift med den samme mand i 30 år,. sammen har vi fået 8 børn ,---ingen af børnene har været uønskede,--alle har været meget velkomne.

Når jeg ser tilbage på de 30 år hvor min mand og jeg har været gift, fået børn og har opfostret dem sammen. Kommer der mange tanker og minder til mig, min første tanke var ,--har jeg været lykkelig og svaret er JA, skulle jeg gøre mit liv om igen gjorde jeg det samme i dag.
Jeg har altid gået hjemme og passet vore børn,hjem og alt hvad dertil hører, en rigtig quinde med stort Q.
Da jeg midt i 70erne fik mine første børn, blev jeg nærmest set ned på fordi min største drøm var at gå derhjemme, som min mands hustru og mine børns mor.--Vi oplevede også at pengene var meget små,--men vi rykkede bare tættere til hinanden og opdagede at det endda kunne være styrkende for vores parforhold at stå sammen om problemet.
Jeg lavede alt selv jeg overhovedet kunne komme til i husholningen, stoppede sokker reparerede tøj, gik i genbrugstøj og satte i øvrigt en ære i at ingen skulle kunne se eller mærke på os at vi indimellem måtte suge lidt på lappen .
Størsteparten af vores børn er voksne i dag og nogen af dem endda gifte og vi har et barnebarn,-det går dem alle godt,--de er hele individer der vil og kan tage ansvar for deres eget liv,-en vidunderlig gave.
Nok var det og stadigvæk kan det være, en hård opgave at gå derhjemme ,men jeg føler en kæmpe tilfredshed i mit indre en fred i at være mor, hustru og quinde.

Hvorfor skriver jeg det her ,--hvad vil jeg sige med det.
Jeg tror lykken ligger i de nære ting,--at turde tage rollerne op som rigtige quinder,--og da mener jeg ikke som husslaver--det har jeg aldrig selv været eller følt mig. Jeg ville ønske for mine yngre medsøstre at de ville turde at gøre det samme,at de ville vove at give sig selv for og til andre.--
Kærlighed er at give,--og det kommer aldrig tomt tilbage.

Anne

Svar:
Kære Anne

Det tager jeg hatten af for.
Godt, at quinder som dig findes. Go for it!!!

taget fra Quindenet

http://www.quindenet.dk/common.asp?mmode=102

Så hvorfor skulle jeg give dig ret, Erno? når selve Quindenet er enige om definitionen på en rigtig Quinde?

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 19-12-04 22:49

godnat...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 22:49

Kære Kvinder og Quinder.

I den tid jeg har været her på Kandu, har jeg ofte været i tvivl om en profil var M eller K. Fra idag går jeg blot ind i denne tråd og checker. 1000 tak for hjælpen.

Var aldrig i tvivl om Jernladyen og Creamygirl.

Men ans, memuel, takskadeha med fl. giver da ikke lige sig selv?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-12-04 22:59

En Quinde er en der hviler i sig selv, står ved sine meninger og holdninger. En der stoler på sin egen dømmekraft, en Quinde med ben i næsen og to solidt plantet i den danske muld.
Sådan en som Oda i ans's link (føj for en griner, jeg fik der*LOL*)

Calista--> der ser sig selv som en Quinde, andre mener jeg er en Qælling, men det er en anden side af det quindelige sind

Godnat og sov godt, kære med- kanduer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 23:00

Dumme tedd. Uanset hvor mange Kandusser der fortæller dig det, nægter du at anerkende fakta. Skam dig.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 23:02

Jamen hun er da virklig en stor Quinde...som jeg også skrev tidligere tedd, så kommer det jo an på hvilken defination man har af det at være husmoder..jeg er selv husmoder og elsker at gå hjemme og sætter en ære i at "holde" min familie i god form.
Jeg har også, som ovennævnte Quinde, nogle børn som hviler i sig selv og et rart og hyggeligt hjem, hvor der kan lades op osv.
Den bedste rose jeg kan få er at alle trives incl. mig selv..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 23:11

At en hel masse udtaler sig er jo ikke ensbetydende med fakta kære Erno! Så vidt jeg kan se er jeg den eneste der er kommet med et relevant link, der kan sætte lys over spørgsmålet? Dit udsagn er i stil med at 50 billioner fluer ikke tage fejl når de siger "Eat shit"! Såvidt jeg kan se er det indtil nu mig der har ret (udfra mit link)

Når kvinder staver sig selv med Q kunne der jo osse ligge i det, at de godt vil pointere deres feminitet! Og på den måde er håndboldpigerne da Quinder! Men at lægge ordet som indtægt for den mere moderne kvindetype kan jeg ikke se noget belæg/bevis for!

Jeg har intet imod at bøje mig for fakta for man skal lære så længe man har lever, men jeg har altså ikke set fakta endnu, der modsiger mig i dette spørgsmål!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 23:12

Jeg tager mine ord fra arnes tråd tilbage...tedd..med den indstilling har du ret synes jeg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 23:24

Så er der de "mænd", der er kællinger

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 23:49

mango

Ja selvfølgelig synes du da det. Lige indtil du om nogle få minutter pludselig synes noget andet. Så du er squ ikke Quinde. Du skifter mening og holdning lige så tit som jeg skifter sokker.

En person der tager sine ord tilbage igen, kaldes en Vindbøjtel herude. Man bør tænke sig om før man udtaler sig, så slipper man for at må tage dem tilbage igen.

Vi er venner, men du er fandme en Vindbøjtel.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 23:53

ja..det er båre dajlyt..og jeg er flintrende ligeglad med hvad du kalder mig..
Jeg har aldrig bedt dig om din mening om mig..

Du kalder dig en kærlig kristen..??

Jeg er bare ikke så stivsikken..og ved du hvad..jeg er lykkelig for at jeg kan SE at andre kan have en mening der er god.. og at jeg kan se mere end min egen næse..eller navle..

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 19-12-04 23:59

en kvinde med k eller q er en pige der er blevet voksen indtil hun møder en mand - så bliver hun til en skat - en dejlig et eller andet - og så en kælling - med eller uden plusser og minusser - det har jeg selv fået at vide

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:00

ps.. og så er der dem der ikke tør sige kælling og bare kalder dem for koner - så det.............

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-12-04 00:03

mirit..du er så dejlig jordnær..men vi søger den dybere mening

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-04 00:04

Nu er jeg ved at blive i tvivl

Er jeg nu med k,q eller m

Er tedd med k,q eller m

Ja vi har lige fået at vide at vi er den samme person.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:04

hvor filen er den dybere mening mango - lol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:05

ans - så er i QM !!!!!!!!! (eller gift)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-04 00:05

Jep grav dybere end jordnært mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:09

jeps --har ski da ikke råd til flyveturen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:27

sov godt alle i kvinder/kvinder og mænd/knægte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-04 00:28

Q til den ene kvinde foran eller efter /

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 20-12-04 05:12

En falskmøntner 1630
af Georg Galster
Christian IV's ubesindige Deltagelse i Trediveaarskrigen og den dermed følgende Besættelse af Jylland af Wallensteins tyske Krigsknægte havde bragt uhyre stor Elendighed over Befolkningen. Et lille Glimt af Tidens svare Nød aabenbarer sig i en Skrivelse fra Knud Axelsen Gyldenstierne til Tim (1575-1636), Lensmand paa Hald fra 1612, til Christian Jørgensen Friis til Kragerup (1581-1659), kgl. Kansler fra 1616. Skrivelsen, der forefindes i Rigsarkivet (Indkomne Breve til danske Kancelli 1650 17/12; gammel Signatur No. 41), lyder som følger:

Min Gandtz Wenlig hilsenn nu och Altiid forsendt med Gud Wor herre, Kierre herr Candtzeler och kierre Broder Jeg thacker digh venligenn och giernne for megitt Beuist goede huilckett igienn att forschylde Jegh Stedse will findis weluilligh.

Kierre her Candtzeler Ladder ieg dig Wenligen iche forholde att wide, nu komb deell fougdenn aff Rindst herridt her ind thill Borditt och haffde enn Lidenn dreng med sigh er iche uden tholff Aar gammell som haffde Møntid falsch Mønnt, och haffde hand Møntenn med sigh saa well som och formenn som hand haffde Møntid denn udi. Huilcke ieg sender digh Baade formen och Møntenn, och Beretter samme Lidenn dreng, At hand haffuer sedt dett aff en Karll i Hobro, huilcken ieg nu haffuer Bud epter, Och haffuer hand møntid Nogle Aff dise penge for en fatigh (Quinde) QUINDE her i Rinds herritt, och siger hand hun gaff hanum naagitt Madt derfore. Huis denn Lidenn dreng sig Belanger, daa ehr hanns Wilkor saa at hannd er Bleffuenn saa forsultenn, Att Altt huis hand æder det kand hand iche Beholde hoes sig offuer thoe thimmer, Eptersom deell fougdenn Bereter mig, saa gaar det offuenn fra hamb, thi hand komb Rett nu hiid med hamb. Jeg wed icke huor ieg schall henn med hamb, for setter jeg hanum i fengsell, da ehr ieg Red hand schall døe, for hand ehr saa megitt Vsell, och forsultenn, Maa der forre Ladde hanum gaa her paa slottid Begierre derforre Att du Wilde giffue hanns May: saadantt thill kiende, huorledis dermed schall forholdis. Jegh will hermet nu och Altiid haffue dig Gud Allermechtigste Euindelig Befallitt. Datum Halds slott denn 17 Decembr. Anno 1630
Knudtt gyllenstiern m. pr.

[Udskrift.] Erhig och Welbiurdig Mand her Christiann fris thill Kragerup Ridder Och Kong: May: Candtzeller Minn Kierre Broder och synderlig goede Wen Wenligenn thilschreffuit.
Iffuer Wind Att opbryde och forrette.

Kilde: gladsaxegymnasium
Quinde = Kvinde
Glædelig jul fra Quindfolket Maya

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-12-04 09:42

Ligesom der er nogen mænd der er drengerøve er der også nogle kvinder der er pigede/tøsede og de er ihvertfald ikke Quinder

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 20-12-04 11:31

Efter min mening bliver en pige til kvinde nå hun har født sit første barn.
Det med Q Tja det er vel bare en understregning. Nærmest ligesom nå jyderne klister et stort J på bilen i stedefor DK.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 11:28

Hai alle I herlige madammer

Snif snif... hmm... her er luften tyk af østrogen, så jeg må hellere fare med lempe og vare min mund.

I pigers hoveder bliver de først til kvinder (quinder), når de har skidt en unge. Indtil da bliver de ikke regnet for 'rigtige' kvinder og kan derfor ikke blive taget alvorligt eller deltage i diskussioner om børn, ammeperioden, opdragelse, parforhold, familieformer, økonomiske prioriteringer, husholdning, ansvarlighed og alvor. Barnløse søstre er 'andenrangs' hunkøn i de fleste kvinders øjne. Om så det skyldes misundelse, foragelse eller alm. mobning skal jeg ikke kunne sige ?

Sådan opfatter jeg nu engang forskellen mellem damer, babes, sild, kællinger, bitches, osv... og kvinder.
Jeg har tit hørt udsagnet : Jeg føler mig ikke som rigtig kvinde før jeg har fået et barn

En kvinde/quinde er altså én med afkom

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 11:35

[hør]
Jeg må så være 4 X Qvinde,

Det er ikke så ringe endda

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 11:36

Ps. ..og man skal altså SELV have født dem. Barnløse søstre med adoptiv/dele børn bliver ynket og ikke regnet for rigtige kvinder, men blot nogen man kan have ondt af eller stille sig uforstående overfor, alt efter årsagen til 'det manglende barn'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 11:38

ja ja det er det jeg mener : jeg er en "kæmpe Qvinde" tsk tsk..

Memuel

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-04 11:43

Qvinde et andet ord for feminist med alt hvad det indebærer.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 11:43

Det samme gælder i mindre udstragt grad for 'mænd'. Man kan sagtens være en rigtig mand uden at have børn.

..og dog; min mor kalder mig stadig en drengerøv og min far siger knægt. Jeg har jo ikke kone og børn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 11:48

Der tager du fejl MOLO....

Rigtige mænd, HAR børn og ER blevet steriliseret....

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 11:55

[hør] Rigtige mænd gider ikke høre mere vrøvl :

Ikke flere bløde meninger, forståelse og snak. Ikke med tid at spilde !

Her er sex og her er smukke piger. Hér er kvinden er nede på alle fire

</TV2>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-12-04 11:57

Du kan nå det endnu Molo!!!!!!

Hvis det, at være Quinde måles i hvor meget selvproduceret afkom, man har, ja så er jeg sgu en Quinde. 3 stks og der arbejdes på nr fire (når der er tid og overskud*LOL* = næsten aldrig)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 11:58

Citat
Kvinder kan føde børn og lave dårlig mad !

citat : Den gamle chefkok på D'angle Terre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 12:02

calista ->
Citat
Jeg HADER børn.
De lugter simpelthen så forfærdeligt !

Se nu bare min søster.
Det fjols !
Hun har lige født;
..og nu skal hun gå rundt i den stank, i de næste 18 år !!!

Citat : Ole Fich.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 12:02

Det kan du gøre bedre MOLO??!?!?!??

Føler du dig trængt?

Memuel

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 12:02

Det kan du gøre bedre MOLO??!?!?!??

Føler du dig trængt?

Memuel

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 12:03

hov jeg stammer når jeg skriver..

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-12-04 12:14

Det er en dårlig undskyldning, Molo darling.. Det er simpelthen fordi du ikke har mødte Quinden i dit liv, endnu

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 12:18

MOLO. Du sagde det så flot før..

[citat Man fødes ikke som kvinde, man bliver det.
"
(Den noble feminist, forfatteren Simone de Beauvoir, i 'Det andet køn') ]

Memuel, en der er blevet Qvinde

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 12:25

Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at sætte citater ind???? :-ll

Jeg svarer selv: Fordi Du er Qvinde og Qvinder og teknik fungerer ikke sammen..

hjælp mig lige en eller anden

Og tjek så denne side: http://home.worldonline.dk/pervad/sider/side2.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 12:27

memuel -> Nej

calista -> Nu er det ikke mig, der skal finde min bedre halvdel.

Det er hende ...der skal finde mig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 12:31

[ c i t a t ]

Her står din tekst....

[ / c i t a t ]

..start og slut citat markøren skal skrives UDEN mellemrum. Læs iøvrigt her, nederst : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 12:34

memuel -> Dit link er tilføjet Foretrukne samlingen under kategorien : (dårlig) Humor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 12:42

Jeg smutter igen, skal lave noget seriøst.

Jeg ønsker alle kommende Mænd og Qvinder en god

Vi "ses" senere på Kandu

Memuelle

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-12-04 12:44

God jul Memuel

Bør også lave noget seriøst...altså mere seriøst en kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:19

Hæ ... I'm back

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 17:20

so am I....

Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:30

Jeg vidste det memuel

Jeg er lige kommet hjem fra Christiania ...og de sagde du lige var gået

</LØGN>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 17:32

hehe.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 17:34

Nåeh... Rolig nu : Bare lidt kåd fordi Julegaverne er på plads Pfhyyeeeeeeeeee.......

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-04 17:43

Tror din mor bliver glad for sin nye chillum, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 18:00

Tip-Top Trip-Trap du !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-12-04 18:56

MOLO...Mener du tager fuldstændig fejl...jeg er da fuldstændig ligeglad med om en k-Quinde har født børn eller ej..det er ikke det der gør hende til en rigtig kvinde..niks biks....

Kan godt være at nogle kvinder føler det sådan..men det handler jo kun om mere eller mindre værd...

Sidder sgu og bliver helt vred over at du skriver sådan noget ævl...*hmmppff*

Nææh jeg mener personligt at en quinde er en quinde når hun tør stå ved sig selv...og her mener jeg ikke nødvendigvis at hun er en heffel, der er stærk som en okse og sejg som støvlelæder..

Men at hun gør det hun gør, fordi det er hende og fordi hun har det godt med det...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-04 17:26

mango -> Kan godt være at nogle kvinder føler det sådan.. Jep !

...det kan nemlig godt være; ...det kun er kvinder uden børn, der føler det sådan ?

</HVA'VE'JEG>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 11:28

Kvinder uden børn, er som børn uden Jul !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 15:41

Tak for svaret miritdk.
Ja og gud bedre det..så kan de lære det de mænner!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 18:39

Visse vasse mango

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 19:07

hehe..ælsker det udtryk